abonnement Unibet Coolblue
pi_70999506
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef TTD het volgende:

[..]

Dat is mijn gewenste scenario
Kijk, dat is al een stuk duidelijker.
pi_70999651
Alsof er geen betere aanvallers als Huntelaar zijn.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70999806
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Alsof er geen betere aanvallers als Huntelaar zijn.
Zijn er ook niet.
pi_70999886
Die zijn er genoeg. En die zijn natuurlijk ook haalbaar.

Zeg het maar hoor, wie zie je graag komen? Trezequet? Of toch maar David Villa?
pi_71000055
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zijn er genoeg. En die zijn natuurlijk ook haalbaar.

Zeg het maar hoor, wie zie je graag komen? Trezequet? Of toch maar David Villa?
Doe maar Eto'o of Zlatan.
pi_71003421
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Rejected het volgende:

[..]

Doe maar Eto'o of Zlatan.
Zlatan heeft als het goed is voordat die naar Ajax ging een rondleiding en een shirt gehad van Arsenal, alas Arsenal Zlatan zou kunnen halen zou natuurlijk geweldig zijn. Een geweldige meevoetballende spits. Helaas waarschijnlijk onhaalbaar, aangezien Arsenal niet teveel geld heeft te besteden.

Zlatan met v.Persie erachter

Huntelaar zou ik ook mooi vinden samen met van der Vaart.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_71003525
En je denkt dat Wenger 85 miljoen voor Zlatan gaat betalen? Terecht niet overigens.
pi_71003585
villa? alsof arsenal hem en zijn salaris kan betalen
pi_71003645
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Zlatan heeft als het goed is voordat die naar Ajax ging een rondleiding en een shirt gehad van Arsenal, alas Arsenal Zlatan zou kunnen halen zou natuurlijk geweldig zijn. Een geweldige meevoetballende spits. Helaas waarschijnlijk onhaalbaar, aangezien Arsenal niet teveel geld heeft te besteden.

Zlatan met v.Persie erachter

Huntelaar zou ik ook mooi vinden samen met van der Vaart.
:] :]
pi_71003831
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef buddyb het volgende:
villa? alsof arsenal hem en zijn salaris kan betalen
Ik was ook serieus.
pi_71003978
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef buddyb het volgende:
villa? alsof arsenal hem en zijn salaris kan betalen
pi_71004783
oh
pi_71006706


Ben benieuwd, heb liever dat ze eindelijk die fatsoenlijke middenvelder erbij halen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:16:58 #164
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71006760
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:15 schreef neilpad het volgende:


Ben benieuwd, heb liever dat ze eindelijk die fatsoenlijke middenvelder erbij halen.
Dat dus. Chamakh plus een knappe middenvelder voor 25 miljoen pond is best mogelijk. Daar had zelfs Melo voor gekocht kunnen worden
pi_71008370
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef Rejected het volgende:

[..]

:] :]
[ afbeelding ]
Dankje, had ik even nodig, droomde inderdaad weg bij de gedachte...
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_71010487
Misschien haalt Wenger wel een hele andere speler dan we denken, iedereen dacht vorig jaar dat Ben Arfa naar Arsenal zou gaan zelfs Wikipedia heeft zich daarop aangepast en na lang speculeren was het niet Ben Arfa die naar Arsenal ging maar Nasri. Dus ja je weet het maar nooit bij Wenger
pi_71010551
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:16 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat dus. Chamakh plus een knappe middenvelder voor 25 miljoen pond is best mogelijk. Daar had zelfs Melo voor gekocht kunnen worden
Als Juve komt is Arsenal kansloos
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71012855
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71013694
quote:
Arsenal hoeft Huntelaar niet

ROTTERDAM/ LONDEN - Klaas-Jan Huntelaar moet kiezen uit VfB Stuttgart en Tottenham Hotspur waar het gaat om zijn nabije toekomst. Hoewel Arsenal zijn droomclub is, heeft de werkgever van Robin van Persie geen belangstelling voor de spits van het Nederlands elftal.

In Madrid heeft Huntelaar te horen gekregen dat hij het komend seizoen niet aan spelen toekomt, waardoor de aanvaller nu met menige topclub in verband wordt gebracht. Stuttgart is bereid aan de vraagprijs van Real Madrid (ruim 18 miljoen euro) te voldoen.

Arsenal verkocht gisteren weliswaar aanvaller Emmanuel Adebayor voor 25 miljoen aan Manchester City, maar voor de opvolging van de international uit Togo zoekt manager Arsène Wenger nu een spits die past bij het voetbal van Arsenal. Huntelaar is ook in zijn Ajax-tijd nooit in beeld geweest bij de Gunners.
quote:
Barcelona hoeft Eto'o voorlopig niet te zien

Geschreven op woensdag, 15 juli om 19:50

Samuel Eto'o hoeft zich voorlopig nog niet te melden in Barcelona. De aanvaller, die eigenlijk maandag 20 juli acte de prèsence moest geven, hoeft zich pas een week later bij de selectie van Josep Guardiola te voegen. De deelnemers aan de Confederations Cup (Gerard Piqué, Xavi, Carles Puyol, Sergi Busquets en Dani Alves) en Andrés Iniesta en Lionel Messi wisten al dat zij die dag in het Camp Nou worden verwacht.

De onverwachte maatregel van de Spaanse landskampioen heeft voor een nieuwe stroom geruchten rond de Kameroener gezorgd. Het aantal geïnteresseerde clubs lijkt de laatste weken afgenomen te zijn. Manchester City liet weten geen belangstelling meer te hebben voor de aanvaller, terwijl AC Milan financieel niet in staat is om een topspits aan te trekken. Internazionale en Manchester United zijn inmiddels voorzien.

Volgens Marca zal Arsenal zich melden indien Emmanuel Adebayor de overstap naar Manchester City maakt. Met de overgang van de Togolees zou circa 25 miljoen euro gemoeid zijn. Het is onduidelijk hoeveel Barcelona vraagt voor Eto'o en óf de club überhaupt medewerking wil verlenen. De Champions League-houder deed de spits onlangs een voorstel om zijn contract tot 2010 met twee seizoenen te verlengen.

Door Eto'o later te laten terugkeren van vakantie wil Barcelona volgens Marca voorkomen dat er gedurende de onderhandelingen met Arsenal een onwerkbare situatie ontstaat tussen club en speler. Barcelona wil Eto'o het liefst verkopen, om zo meer financiële armslag te krijgen in de jacht op nieuwe spelers zoals David Villa (Valencia), Diego Forlán (Atlético Madrid), Keirrison (Palmeiras) en Luís Filipe (Deportivo la Coruña).
Laat Sammie maar komen. Een echte winnaar.
pi_71015088
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]


[..]

Laat Sammie maar komen. Een echte winnaar.
Door mijn geniale tip van vandaag heb ik de scouts van arsenal op een idee gebracht.
Denk echter niet dat Arsenal aan zijn salariseisen wil voldoen. Misschien kan onze vriend Henry hem in onze richting duwen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:51:07 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71015164
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]


[..]

Laat Sammie maar komen. Een echte winnaar.
Als Samuel dan toch vertrekt ( ) dan maar naar Arsenal. leuk voetballende ploeg.
Maar ik hoop stiekem nog dat hij een jaartje bij Barcelona blijft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71015645
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als Samuel dan toch vertrekt ( ) dan maar naar Arsenal. leuk voetballende ploeg.
Maar ik hoop stiekem nog dat hij een jaartje bij Barcelona blijft.
Bedankt dan.
Toen ik zag dat jij hier had gepost dacht ik dat je wilde ruilen voor Fabregas.
pi_71016110
Als het een ruil moet zijn dan maar niet. Fabregas mag niet weg. En Wenger ziet het verkeerd met Hunter.
pi_71016411
Eto'o heeft nog maar een contract voor een jaar dus een ruil met Fabregas gaat het sowieso niet worden dan kan Arsenal net zo goed een jaartje wachten. Gezien Arsenal Henry vrij soepel naar Barça liet gaan zou Barça waarschijnlijk hetzelfde doen wanneer Arsenal interesse toont. Ik gok op een bedrag rond de 20miljoen
pi_71021448
Ik zie eto'o totaal niet komen naar Arsenal. Ten eerste vanwege zijn hoge salaris en daarnaast zijn hoge transfersom die Arsene terecht nooit wil betalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')