Schrijf gewoon een nieuwe brief met een oude datum. Ik zou niet aankomen met dat verhaaltje over de 'gecrashte pc'. Dat is echt een standaard mbo smoes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef CyclingGirl het volgende:
ja want ze wil nu dat ik de brief gaat opsturen dan wordt het deze maand nog opgezegd. En wrs nog met het opzegtermijn van 2 maanden. Ik heb helaas een crash gehad met mijn pc dus ik hoop dat ik die brief nog op een backup heb staan. Want die backup was ook fout gegaan wat een drama!
Het is een hele kleine sportschool en toen ik daar lid werd had ik haar al verteld dat ik het snel weer op zou zeggen ivm het opzegtermijn en mijn plannen voor de vroege lente. Zij vertelde mij toen dat ik haar de brief zo kon geven.
Ja idd volgende keer vraag ik een bevestiging.
-edit-quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Inderdaad, waar maak je je druk om. Gewoon een nieuwe brief schrijven (kort en zakelijk) met de oude datum. Deze nogmaals PERSOONLIJK overhandigen, haar wijzen op de datum en dat ze deze brief eerder persoonlijk van je heeft ontvangen, dat je van de laatste twee maanden het geld gaat terugvorderen en je ervan uit gaat dat het zo netjes is opgelost.
Inderdaad vanaf nu bij elke opzegging waar dan ook een bevestiging vragen.
Dat is een goeie!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
-edit-
de brief hoeft niet hetzelfde te zijn als de vorige - die ze volgens haar niet heeft ontvangen. Zelfs al ligt die (vergeten) in een la ergens op haar kantoor kan ze hem nog niet tegen je gebruiken
zou precies hetzelfde zijn bij je telefoon/verzekering/tijdschrift etc. etc.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef ktnxbye het volgende:
Waarom zijn het toch altijd de sportscholen die zo in de aandacht komen? Aparte branche is dat.
Helaas heb ik er zelf ook ervaring mee (te laat opzeggen en een jaar voor nop betalen)
Bij mijn bank kan dat, onder een aantal voorwaarden, nog tot zo'n maand na betalingquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Is het btw niet mogelijk om dit via de bank te regelen? Dat ik dit storneer?
storneren is een optie maar let wel op het volgende:quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Is het btw niet mogelijk om dit via de bank te regelen? Dat ik dit storneer?
toch apart dat ze al van te voren aangeeft dat een brief in de post kan verdwijnen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja dat is waar. Nou ik heb in elk geval die oude brief samen met een nieuwe brief waarin ik eis dat ik het geld terug wil en dat we mondeling overeen zijn gekomen dat zij die brief persoonlijk wilde hebben want in de post kan deze wel eens kwijt geraakt worden.
Ik heb in die brief naar een bevestiging gevraagd. Ik ga deze aangetekend versturen.
Blokkeer gelijk bij de bank de automatische incasso.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja dat is waar. Nou ik heb in elk geval die oude brief samen met een nieuwe brief waarin ik eis dat ik het geld terug wil en dat we mondeling overeen zijn gekomen dat zij die brief persoonlijk wilde hebben want in de post kan deze wel eens kwijt geraakt worden.
Ik heb in die brief naar een bevestiging gevraagd. Ik ga deze aangetekend versturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |