Uiteengespat, kan me niet voorstellen dat buiten de Kazachstaanse renners er veel renners blijven. Rast die misschien blijft, die zal toch ook niet veel aanbiedigen krijgen en dan heb je het wel gehad met de buitenlandse renners. De voormalige Discoveryrenners hebben weinig reden om te blijven als de kopstukken vertrokken zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:17 schreef Leatherface het volgende:
Hoe zal deze ploeg er volgend jaar uitzien?
Bij Astana willen ze echt Contador houden en als Armstrong met zijn companions weg is heeft hij ook niet echt een reden om te vertrekken. Ze zullen bij Astana wel met geld smijten om hem te houden.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Lance zal sowieso wel Bruyneel, Leipheimer, Horner en Popovych meenemen naar RadioShack.
Als Contador vertrekt, verwacht ik dat Paulinho en Noval zijn spoor volgen.
Klöden en Zubeldia zijn voor mij een vraagteken. Maar ik kan me voorstellen dat Zubeldia ook vertrekt.
Dan krijgen we Vino met daaromheen een Kazachstaans blok. Rast zal inderdaad wellicht blijven. Maar ik kan me voorstellen dat ze toch nieuwe buitenlanders proberen aan te trekken.
De laatste tour van Vino was dat inderdaad het geval, weet niet zeker of hij nu nog een dergelijke ambitie heeft aangezien ook Vino minder geworden zal zijn. Kan best zijn dat hij nu genoegen neemt met een duo kopmanschap of een vrije rol, knechten zie ik hem in ieder geval niet doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:12 schreef wimderon het volgende:
Hoe Astana er uit gaat zien:
Vino
...
de rest
Als het boekhoudertje ergens absolute kopman wil zijn heb je aan Vinokourov een slechtere dan aan Armstrong, die gaat gewoon achter je aanvallen of laat anderen wachten als hij al in kansloze positie staat
Ik denk dat Vino gewoon van mening is dat Astana zijn team is. En het hele team had zonder hem ook niet bestaan natuurlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:53 schreef Tizitl het volgende:
[..]
De laatste tour van Vino was dat inderdaad het geval, weet niet zeker of hij nu nog een dergelijke ambitie heeft aangezien ook Vino minder geworden zal zijn. Kan best zijn dat hij nu genoegen neemt met een duo kopmanschap of een vrije rol, knechten zie ik hem in ieder geval niet doen.
Al was toen Astana ook echt opgezet als team Vino, das nu wat minder.
quote:Km 212: Vinokourov goes through the Armstrong group and takes off alone. And now Kloden of his own team is chasing him down! I can't believe this. Can any team do a better job of seizing defeat from the jaws of victory than T-Mobile
Dat was in 2005, de rit naar Ax-3 Domaines. Denk dat de stalorders ander waren en Vino gewoon niet mocht aanvallen die dag. Klodenen Ullrich stonden namelijk voor Vino in het klassement. Het zegt genoeg dat zowel Ullrich als Kloden daarna de aanval van Vino pareerden.quote:Km 178: Guerini took a big pull. The pack shatters. Armstrong has no teammates. Vinokourov goes. Ullrich drags Armstrong back up to him! 10 riders left. Basso is there. Popovych is fighting to get back up.
Dat heet een onderhandelingspositie innemen, je laat natuurlijk meteen al zien waar je toe bereid bent. Met geld en overleg komt men er altijd wel uit, in bedrijven gaat het net zo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel tussen haakjes las ik dat Rini Wagtmans zei dat Kloden, Leipheimer, Horner en co allemaal nog een contract voor volgend jaar hebben bij Astana en hij geen redenen ziet om ze daar niet aan te houden. Hij was ook niet echt te spreken over Bruyneel, dus dat Armstrong zijn kliek mag meenemen naar zijn nieuwe ploeg, lijkt voorlopig nog heel onzeker.
Maar blij blijft wel met een taal/cultuurprobleem zitten. Bij een Spaanse ploeg voelt hij zich beter thuis, lijkt me.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:42 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Bij Astana willen ze echt Contador houden en als Armstrong met zijn companions weg is heeft hij ook niet echt een reden om te vertrekken. Ze zullen bij Astana wel met geld smijten om hem te houden.
Nou geen Popo lijkt me. Die heeft volgens mij meer met Lance dan zijn mede-out Sovjetbewoners uit Kazachstan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:21 schreef Atreidez het volgende:
Is het niet te verwachten dat alle rijders waarvan de naam eindigd op vic of ski gewoon bij Astana blijven?
Veel salarisruimte wel, maar een team dat de tour kan leiden? want dat ga je nodig hebben als je met contador in de tour stapt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Leatherface het volgende:
Dan blijft er van het huidige Astana echt niet veel over. De grote vraag is of ze Contador weten te houden. Er komt in ieder geval heel wat salarisruimte vrij.
Dat is dan nog engelstaliger dan astana. Dus ideaal voor onze spanjool is dat ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Garmin zou ook met Contador praten. Als Wiggins en Vande Velde daar blijven, hebben ze ook 3 man voor de top 5.
Armstrong probeert enkel Andy Schleck aan te trekkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Taalproblemen inderdaad. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat Riis probeert om Contador binnen te hengelen indien de Schleck-broeders vertrekken. Maar dat is eveneens een voornamelijk Engelstalig-georienteerd team.
Een Spaanse ploeg zou toch dichter bij Contador staan.
quote:Andy Schleck to Radio Shack under negotiation. LA doesn't want Frank, feels it will impede Andy's progress. (L'Equipe)
Zou dus wel kunnen dat riis een nieuwe kopman zoekt ja.quote:A. Schleck to RadioShack is not a done deal but L'Equipe says it is in process of being concluded. RS don't want Frank tho
Popo eindigt op ychquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:48 schreef Leatherface het volgende:
Nou geen Popo lijkt me. Die heeft volgens mij meer met Lance dan zijn mede-out Sovjetbewoners uit Kazachstan.
Als Andy weg is wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:22 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Armstrong probeert enkel Andy Schleck aan te trekken
[..]
[..]
Zou dus wel kunnen dat riis een nieuwe kopman zoekt ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |