abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71244429
Ik ben wel fan van Contador en vind het leuk dat hij zijn eigen plan trekt.

Koersen op hartstocht i.p.v. ratio.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:11:45 #177
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71247947
Ach, als Armstrong met tactiekjes Contador benadeelt, dan is dat sluw gedrag van de meester, "the boss". Als Contador het doet, is het impulsieve idioot die de ploegtactiek niet volgt. Vroeger was de Bruyneel tactiek ook steeds dat alles en iedereen moest buigen voor de kopman, die was het belangrijkst. Nu komt hij plots aanzetten met tweede en derde plaatsen en podia. Hoe objectiever Bruyneels probeert over te komen, hoe duidelijker zijn Armstrong-favoritisme blijkt.

Geheel tussen haakjes las ik dat Rini Wagtmans zei dat Kloden, Leipheimer, Horner en co allemaal nog een contract voor volgend jaar hebben bij Astana en hij geen redenen ziet om ze daar niet aan te houden. Hij was ook niet echt te spreken over Bruyneel, dus dat Armstrong zijn kliek mag meenemen naar zijn nieuwe ploeg, lijkt voorlopig nog heel onzeker.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:21:57 #178
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71248326
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel tussen haakjes las ik dat Rini Wagtmans zei dat Kloden, Leipheimer, Horner en co allemaal nog een contract voor volgend jaar hebben bij Astana en hij geen redenen ziet om ze daar niet aan te houden. Hij was ook niet echt te spreken over Bruyneel, dus dat Armstrong zijn kliek mag meenemen naar zijn nieuwe ploeg, lijkt voorlopig nog heel onzeker.
mooi

hoe beter de favorieten verspreid zitten, hoe beter.
pi_71248376
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, als Armstrong met tactiekjes Contador benadeelt, dan is dat sluw gedrag van de meester, "the boss". Als Contador het doet, is het impulsieve idioot die de ploegtactiek niet volgt. Vroeger was de Bruyneel tactiek ook steeds dat alles en iedereen moest buigen voor de kopman, die was het belangrijkst. Nu komt hij plots aanzetten met tweede en derde plaatsen en podia. Hoe objectiever Bruyneels probeert over te komen, hoe duidelijker zijn Armstrong-favoritisme blijkt.

Dan nog, een contract valt af te kopen en Leipheimer en Horner zijn dikke beste maatjes met Armstrong en zie dan ook absoluut niet in waarom die niet mee zouden gaan. Tuurlijk contract breuk is nooit leuk, maar Armstrong zal financieel echt nog wel sterk staan, helemaal als daar een sponsor als Nike of Google bij komt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:30:02 #180
67640 SaintOfKillers
pi_71248622
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dan nog, een contract valt af te kopen en Leipheimer en Horner zijn dikke beste maatjes met Armstrong en zie dan ook absoluut niet in waarom die niet mee zouden gaan. Tuurlijk contract breuk is nooit leuk, maar Armstrong zal financieel echt nog wel sterk staan, helemaal als daar een sponsor als Nike of Google bij komt.
Astana staat financieel ook best sterk, dus die gaan niet automatisch beginnen kwijlen bij een serieuze afkoopsom. Maar Wagtmans was vooral teleurgesteld in Bruyneel. Hij vindt dat alle aandacht zou moeten gaan naar Astana en Contador, maar de Bruyneel NV maakt er een Armstrong-show van en zit nu al zijn nieuwe ploeg te pluggen.

Dat mogen ze natuurlijk, maar dan mag Astana ook heel moeilijk gaan doen over Leipheimer en Horner, al was het enkel om Armstrong/Bruyneel hun zin niet te geven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:34:28 #181
67640 SaintOfKillers
pi_71248763
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:21 schreef Beregd het volgende:

[..]

mooi

hoe beter de favorieten verspreid zitten, hoe beter.
Mja. Wagtmans zag ook geen reden waarom Contador niet zou blijven. Dat zie ik niet meteen gebeuren, al zou het verdwijnen van Heckle en Jeckle naar een eigen ploeg natuurlijk wel een grote hindernis wegnemen. Maar als Contador blijft én ze houden ook Leipheimer, Kloden en co aan hun contract en je gooit daar nog eens Vinokourov bij (al zal die wel niet mogen starten in de Tour), dan heb je nog steeds een sterk blok.
pi_71249016
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mja. Wagtmans zag ook geen reden waarom Contador niet zou blijven. Dat zie ik niet meteen gebeuren, al zou het verdwijnen van Heckle en Jeckle naar een eigen ploeg natuurlijk wel een grote hindernis wegnemen. Maar als Contador blijft én ze houden ook Leipheimer, Kloden en co aan hun contract en je gooit daar nog eens Vinokourov bij (al zal die wel niet mogen starten in de Tour), dan heb je nog steeds een sterk blok.
Zou vinokoerov in dienst van Contador rijden in de tour?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:59:08 #183
40566 Ericr
Livewrong
pi_71249596
Renners aan een contract houden als ze weg willen lijkt me erg slim. Nu zijn het wel professionals maar de motivatie is allicht een stuk minder als je andere plannen hebt dan rijden voor een ploeg waar Vino ook weer terugkeert.
pi_71250122
Ik denk dat Renners als Leipheimer en Popovych voor Armstrong dieper zullen (en kunnen) gaan dan voor Contador of Vinokourov. Volgens mij zijn het toch wel vrienden van elkaar, daar ga je toch dieper voor (en kun je dieper voor gaan) dan voor iemand waar je minder mee hebt / wiens bloed je kunt drinken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 14:15:48 ]
pi_71250723
Tsja, Contador is een beetje een buitenbeentje, maar ik denk ook niet echt dat de meesten binnen Astana een afkeer van hem hebben ofzo.
pi_71251262
benieuwd of ze geen contractbreuk kunnen forceren doordat hun loon paar maanden werd uigesteld wat natuurlijk een grote contractbreuk op zich is.
pi_71251461
Hoe hoog liggen de salarissen bij Astana voor de toprenners? Bij de top drie van hoogste betalingen, lijkt me?
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:59:02 #188
40566 Ericr
Livewrong
pi_71251610
Sastre zal bij Cervelo ook geen verkeerd salaris hebben. Sastre pakte vorig jaar al iets van $ 1,5 miljoen.
pi_71251669
Wat betalen ze bij Katusha? Okay, dat is geen vergelijking omdat die geen echte klassementsrenners hebben, maar ben wel benieuwd.
pi_71252199
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat Renners als Leipheimer en Popovych voor Armstrong dieper zullen (en kunnen) gaan dan voor Contador of Vinokourov. Volgens mij zijn het toch wel vrienden van elkaar, daar ga je toch dieper voor (en kun je dieper voor gaan) dan voor iemand waar je minder mee hebt / wiens bloed je kunt drinken.
Dat gaat gewoon via een infuus hoor
Where facts are few, experts are many.
pi_71252249
Armstrong rijdt trouwens graties, die kost dus niets.. En Contador is geen buitenbeentje door ze persoonlijkheid, maar door ze gebrek aan Engelse taalkennis, waardoor communiceren problematisch is.
pi_71293124
Hoe nu verder met deze ploeg?

Armstrong exit, Bruyneel idem dito. Leipheimer, Horner en Popovych zullen vermoedelijk wel het spoor van Lance (en hoogstwaarschijnlijk Bruyneel) volgen.

Contador is een vraagteken. Een Spaanse ploeg lonkt nadrukkelijk. Ik vermoed dat Paulinho en Noval in dat geval met hem meegaan. Zubeldia weet ik niet.

Vinokourov komt erin. Wat wordt het dan met deze ploeg? Een overwegend Kazachstaanse / ex-USSR-ploeg?
pi_71293225
Maar die hebben allemaal nog een contract voor volgend jaar he en Astana wil met ze door ...
pi_71293243
Afkoopsommen?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:07:19 #195
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_71293289
Wat wordt het budget van die nieuwe Astana? Pompen de Kazachen er nog geld in?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_71293305
Dat zal er aan liggen of ze een representatief team voor volgend seizoen samen kunnen stellen.

Aan oliedollars geen gebrek in ieder geval, lijkt mij.
pi_71293634
Contador moet nog een jaartje Astana rijden, en gaat daarna bij de nieuwe ploeg van Fernando Alonso

pi_71294022
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar die hebben allemaal nog een contract voor volgend jaar he en Astana wil met ze door ...
Die staan allemaal onder contract bij een bedrijfje van Bruyneel.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:59:21 #199
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_71294623
Vuillak is die Bruyneel ook. Alsof het zijn eigen geld is
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_71379095
Hoe zal deze ploeg er volgend jaar uitzien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')