mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geheel tussen haakjes las ik dat Rini Wagtmans zei dat Kloden, Leipheimer, Horner en co allemaal nog een contract voor volgend jaar hebben bij Astana en hij geen redenen ziet om ze daar niet aan te houden. Hij was ook niet echt te spreken over Bruyneel, dus dat Armstrong zijn kliek mag meenemen naar zijn nieuwe ploeg, lijkt voorlopig nog heel onzeker.
Dan nog, een contract valt af te kopen en Leipheimer en Horner zijn dikke beste maatjes met Armstrong en zie dan ook absoluut niet in waarom die niet mee zouden gaan. Tuurlijk contract breuk is nooit leuk, maar Armstrong zal financieel echt nog wel sterk staan, helemaal als daar een sponsor als Nike of Google bij komt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, als Armstrong met tactiekjes Contador benadeelt, dan is dat sluw gedrag van de meester, "the boss". Als Contador het doet, is het impulsieve idioot die de ploegtactiek niet volgt. Vroeger was de Bruyneel tactiek ook steeds dat alles en iedereen moest buigen voor de kopman, die was het belangrijkst. Nu komt hij plots aanzetten met tweede en derde plaatsen en podia. Hoe objectiever Bruyneels probeert over te komen, hoe duidelijker zijn Armstrong-favoritisme blijkt.
Geheel tussen haakjes las ik dat Rini Wagtmans zei dat Kloden, Leipheimer, Horner en co allemaal nog een contract voor volgend jaar hebben bij Astana en hij geen redenen ziet om ze daar niet aan te houden. Hij was ook niet echt te spreken over Bruyneel, dus dat Armstrong zijn kliek mag meenemen naar zijn nieuwe ploeg, lijkt voorlopig nog heel onzeker.
Astana staat financieel ook best sterk, dus die gaan niet automatisch beginnen kwijlen bij een serieuze afkoopsom. Maar Wagtmans was vooral teleurgesteld in Bruyneel. Hij vindt dat alle aandacht zou moeten gaan naar Astana en Contador, maar de Bruyneel NV maakt er een Armstrong-show van en zit nu al zijn nieuwe ploeg te pluggen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan nog, een contract valt af te kopen en Leipheimer en Horner zijn dikke beste maatjes met Armstrong en zie dan ook absoluut niet in waarom die niet mee zouden gaan. Tuurlijk contract breuk is nooit leuk, maar Armstrong zal financieel echt nog wel sterk staan, helemaal als daar een sponsor als Nike of Google bij komt.
Mja. Wagtmans zag ook geen reden waarom Contador niet zou blijven. Dat zie ik niet meteen gebeuren, al zou het verdwijnen van Heckle en Jeckle naar een eigen ploeg natuurlijk wel een grote hindernis wegnemen. Maar als Contador blijft én ze houden ook Leipheimer, Kloden en co aan hun contract en je gooit daar nog eens Vinokourov bij (al zal die wel niet mogen starten in de Tour), dan heb je nog steeds een sterk blok.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
mooi
hoe beter de favorieten verspreid zitten, hoe beter.
Zou vinokoerov in dienst van Contador rijden in de tour?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja. Wagtmans zag ook geen reden waarom Contador niet zou blijven. Dat zie ik niet meteen gebeuren, al zou het verdwijnen van Heckle en Jeckle naar een eigen ploeg natuurlijk wel een grote hindernis wegnemen. Maar als Contador blijft én ze houden ook Leipheimer, Kloden en co aan hun contract en je gooit daar nog eens Vinokourov bij (al zal die wel niet mogen starten in de Tour), dan heb je nog steeds een sterk blok.
Dat gaat gewoon via een infuus hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat Renners als Leipheimer en Popovych voor Armstrong dieper zullen (en kunnen) gaan dan voor Contador of Vinokourov. Volgens mij zijn het toch wel vrienden van elkaar, daar ga je toch dieper voor (en kun je dieper voor gaan) dan voor iemand waar je minder mee hebt / wiens bloed je kunt drinken.
Die staan allemaal onder contract bij een bedrijfje van Bruyneel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar die hebben allemaal nog een contract voor volgend jaar he en Astana wil met ze door ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |