Maar hij gaat als het zo doorgaat wel tijd terugpakken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef Colplay het volgende:
[..]
Die heeft toch geen hele goede tijdrit? Kan Lance morgen het verschil weer goed maken.
Logisch dat Bruyneel niet tevreden is over Contador. De Tourzege was binnen, dat was wel duidelijk. Door zijn actie reed hij Kloden er af, waarna de Schlecks gas gegeven hebben en in de laatste klim nog twee minuten pakken. Leek er op dat Astana minimaal 1 en 2 in het eindklassement kon worden en misschien zelfs 1-2-3. Nu staan ze 1-4-5. Nog steeds fantastisch natuurlijk, maar er had nog veel meer in gezeten. Bruyneel is sportman genoeg om het hoogst mogelijke te willen halen en dat is nu niet gebeurd door een onnodige actie van Contador.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je moet wel Bruyneel heten om zeer ontevreden te zijn wanneer je kopman én in het geel én op de slotcol én in de koninginnerit gaat aanvallen.
Zege of niet, het was gewoon belachelijk om daar aan te vallen. Hij had er niets mee gewonnen... buiten extra vermoeidheid voor de TT....quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:43 schreef Beregd het volgende:
contador had wel de zege van kloden.
Kloden had maar moeten laten weten dat hij niet meer in het wiel zou kunnen blijven plakken van de shlecks.
Dom of niet dom. Ik zie graag de beste winnen en dat was Contador, dus het pleit alleen maar voor hem dat hij gingquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:25 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Zege of niet, het was gewoon belachelijk om daar aan te vallen. Hij had er niets mee gewonnen... buiten extra vermoeidheid voor de TT....
Nee de schlecks reden tempo, nu kwam er een versnelling en doordat Kloden loste gingen de schlecks dat tempo volhouden omdat ze daarmee afstand namen van een tijdrijder....quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:32 schreef Intermec het volgende:
Die Schlecks hadden adners ook wel gas gegeven. Wat dan? Had contador bij Kloden moeten blijven? nee dan had hij ook mee gemoetne. gezever om niets dit.
tuurlijk wel, als kloden zegt dat ie nog goed zat en dan meteen moet lossen, is dat zijn eigen schuld. Was kloden echt nog goed geweest dan was de aanval van contador ideaal geweest om een eigen ritzege (indien aanval geslaagd) of klodens ritzege (indien aanval mislukt) te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:25 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Zege of niet, het was gewoon belachelijk om daar aan te vallen. Hij had er niets mee gewonnen... buiten extra vermoeidheid voor de TT....
Wat een onzin zeg!! Kloden kreeg gewoon een hongerklop en die had hij ook gekregen als Contador was blijven zitten. Jouw redenatie van tijdrijder slaat helemaal kant nog wal, maar je zal zelf wel niet al te vaak op een racefiets zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:40 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Nee de schlecks reden tempo, nu kwam er een versnelling en doordat Kloden loste gingen de schlecks dat tempo volhouden omdat ze daarmee afstand namen van een tijdrijder....
En nee Menchov, Zelfs als was Contador de sterkste hij reed er NIET van weg, won ook de etappe niet. Hij heeft NIETS gewonnen enkel verloren. Hetzelfde geldt voor Armstrong, door tactiek te volgen om Contador afstand te laten nemen op wiggins verliest hij zijn 2de plek in deze tour.
Dan had hij die ritzege niet moeten weggeven...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als kloden zegt dat ie nog goed zat en dan meteen moet lossen, is dat zijn eigen schuld. Was kloden echt nog goed geweest dan was de aanval van contador ideaal geweest om een eigen ritzege (indien aanval geslaagd) of klodens ritzege (indien aanval mislukt) te bewerkstelligen.
Contador vraagt aan kloden of hij mag gaan. Kloden zegt ja. Contador gaat en ziet dat Kloden de Schlecks niet kan volgen dus hij houdt in. Waarschijnlijk heeft hij op dat moment al enig gevloek in zijn oortje van Bruyneel. Contador mag geen kopwerk verrichten omdat zowel Armstrong en Kloden achter hem zitten. Contador vindt het niet sportief om dan mee te sprinten voor de dagoverwinning en laat de overwinning aan de Schlecks.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Dan had hij die ritzege niet moeten weggeven...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Menchov het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!! Kloden kreeg gewoon een hongerklop en die had hij ook gekregen als Contador was blijven zitten. Jouw redenatie van tijdrijder slaat helemaal kant nog wal, maar je zal zelf wel niet al te vaak op een racefiets zitten.
Jouw reacties komen lekker sympathiek over, of benadruk jij in brieven ook je woorden door ze in hoofdletters te zetten?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef Devpartner het volgende:
[..]
trieste reactie. ik zit 5x per week op de fiets, kom terug van knieblessure maar daarvoor reed ik gemiddeld 300km/week (winter meegerekend). Maar please elaborate wat ik niet snap van een tijdrijder? ik ben hartstikke benieuwd.
Die hongerklop had veel minder invloed gehad als het tempo niet verhoogt was, is trouwens ook een mentale kwestie... maar daar weet ik waarschijnlijk ook niets vanaf.
Contador heeft zelf aangegeven dat hij niet echt wegreed van de schlecks en dat ze sterk terugkwamen. Dus had het nog maar moeten zien of ie zo zou wegrijden.
We weten niet wat er overlegt is hé (wel al positief dat hij iets vraagt), maar als hij vraagt mag ik aanvallen dan is dat niet overleggen zoals door sommigen verondersteld wordt (als ik aanval, kan je mee?).quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef Beregd het volgende:
Nu, het voornaamste is dat contador helemaal kloden er niet wou afrijden, dan zou hij niet zo overlegd hebben op voorhand. Dus is het belachelijk dat armstrong en leipheimer daar een beetje onnozel over gaan doen op twitter
Volgens mij wou Contador gewoon armstrong op een afstand rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |