abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:35:58 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71219530
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef Colplay het volgende:

[..]

Die heeft toch geen hele goede tijdrit? Kan Lance morgen het verschil weer goed maken.
Maar hij gaat als het zo doorgaat wel tijd terugpakken.
En de Ventoux komt ook nog
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:00:31 #152
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71220398
Bruyneel en oortjes
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_71220927

Tactisch zeer vaag.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:45:45 #154
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71225482
Je moet wel Bruyneel heten om zeer ontevreden te zijn wanneer je kopman én in het geel én op de slotcol én in de koninginnerit gaat aanvallen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:19:41 #155
67205 Colplay
How you doin??
pi_71240694
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je moet wel Bruyneel heten om zeer ontevreden te zijn wanneer je kopman én in het geel én op de slotcol én in de koninginnerit gaat aanvallen.
Logisch dat Bruyneel niet tevreden is over Contador. De Tourzege was binnen, dat was wel duidelijk. Door zijn actie reed hij Kloden er af, waarna de Schlecks gas gegeven hebben en in de laatste klim nog twee minuten pakken. Leek er op dat Astana minimaal 1 en 2 in het eindklassement kon worden en misschien zelfs 1-2-3. Nu staan ze 1-4-5. Nog steeds fantastisch natuurlijk, maar er had nog veel meer in gezeten. Bruyneel is sportman genoeg om het hoogst mogelijke te willen halen en dat is nu niet gebeurd door een onnodige actie van Contador.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:38:06 #156
40566 Ericr
Livewrong
pi_71241047
Volgend jaar zijn ze van elkaar verlost en gelet op hoe er gekoerst wordt is dat maar beter ook. Nu kan Armstrong wel worden afgevallen maar in een rit naar dezelfde aankomstplaats als gisteren deed Armstrong er wel alles aan om Landis te belonen voor zijn beulswerk die dag. Contador had gisteren op Wiggins een veilige marge en die aanval was redelijk misplaatst als het doel van Astana zoveel mogelijk podiumplekken is.

Wil volgend jaar wel zien hoe Contador de Tour doorkomt als hij een veel zwakker team voor hem heeft rijden. Controleren van een koers vereist toch een redelijk sterke ploeg of je krijgt van die gekke acties waarbij de ploeg met de gele trui een berg vluchters laat gaan en vanuit die vluchtgroep een renner opstaat die nog amper uit het geel te rijden valt. De nieuwe Pereiro, voordeel voor Contador dat die renner volgend jaar waarschijnlijk in zijn ploeg rijdt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:43:37 #157
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71241173
contador had wel de zege van kloden.

Kloden had maar moeten laten weten dat hij niet meer in het wiel zou kunnen blijven plakken van de shlecks.
pi_71241284
Kloden was ook wel kapot gegaan was AC niet aan gaan vallen. De Schlecks bepaalden het tempo.. Op het moment voor de aanval was er overleg en zei Kloden het wel te kunnen hebben, maar helaas niet dus. Je kon er op wachten bij Kloden toen je hem 40km voor de streep in de daling naar het laatste colletje nog 3 repen zag wegdrukken in ze mond.
Where facts are few, experts are many.
pi_71242269
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:43 schreef Beregd het volgende:
contador had wel de zege van kloden.

Kloden had maar moeten laten weten dat hij niet meer in het wiel zou kunnen blijven plakken van de shlecks.
Zege of niet, het was gewoon belachelijk om daar aan te vallen. Hij had er niets mee gewonnen... buiten extra vermoeidheid voor de TT....
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:30:29 #160
262414 Menchov
I feel good, No
pi_71242393
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:25 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Zege of niet, het was gewoon belachelijk om daar aan te vallen. Hij had er niets mee gewonnen... buiten extra vermoeidheid voor de TT....
Dom of niet dom. Ik zie graag de beste winnen en dat was Contador, dus het pleit alleen maar voor hem dat hij ging
pi_71242434
Die Schlecks hadden adners ook wel gas gegeven. Wat dan? Had contador bij Kloden moeten blijven? nee dan had hij ook mee gemoetne. gezever om niets dit.
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_71242621
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:32 schreef Intermec het volgende:
Die Schlecks hadden adners ook wel gas gegeven. Wat dan? Had contador bij Kloden moeten blijven? nee dan had hij ook mee gemoetne. gezever om niets dit.
Nee de schlecks reden tempo, nu kwam er een versnelling en doordat Kloden loste gingen de schlecks dat tempo volhouden omdat ze daarmee afstand namen van een tijdrijder....

En nee Menchov, Zelfs als was Contador de sterkste hij reed er NIET van weg, won ook de etappe niet. Hij heeft NIETS gewonnen enkel verloren. Hetzelfde geldt voor Armstrong, door tactiek te volgen om Contador afstand te laten nemen op wiggins verliest hij zijn 2de plek in deze tour.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:48:23 #163
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71242829
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:25 schreef Devpartner het volgende:

[..]

tuurlijk wel, als kloden zegt dat ie nog goed zat en dan meteen moet lossen, is dat zijn eigen schuld. Was kloden echt nog goed geweest dan was de aanval van contador ideaal geweest om een eigen ritzege (indien aanval geslaagd) of klodens ritzege (indien aanval mislukt) te bewerkstelligen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:49:01 #164
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71242841
en dat contador armstrong een paar minuten kan aansmeren, dat vindt hij best wel leuk denk ik
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:49:59 #165
262414 Menchov
I feel good, No
pi_71242876
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:40 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Nee de schlecks reden tempo, nu kwam er een versnelling en doordat Kloden loste gingen de schlecks dat tempo volhouden omdat ze daarmee afstand namen van een tijdrijder....

En nee Menchov, Zelfs als was Contador de sterkste hij reed er NIET van weg, won ook de etappe niet. Hij heeft NIETS gewonnen enkel verloren. Hetzelfde geldt voor Armstrong, door tactiek te volgen om Contador afstand te laten nemen op wiggins verliest hij zijn 2de plek in deze tour.
Wat een onzin zeg!! Kloden kreeg gewoon een hongerklop en die had hij ook gekregen als Contador was blijven zitten. Jouw redenatie van tijdrijder slaat helemaal kant nog wal, maar je zal zelf wel niet al te vaak op een racefiets zitten.

Het tweede is in mijn ogen ook niet waar want Contador zou weggereden zijn van de Schlecks, onzin om te beweren dat hij dat niet zou kunnen. Als hij door was gegaan hadden ze hem gewoon moeten laten gaan. Gelukkig rijdt contador nog met zijn hart en is het maar goed dat hij snel bij Bruyneel en Armstrong weg is. Stel je voor dat we weer 7 van die Lance jaren zouden krijgen. Ik heb dan toch echt veel liever Contador, die gaat wanneer hij kan.
pi_71242885
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:48 schreef Beregd het volgende:

[..]

tuurlijk wel, als kloden zegt dat ie nog goed zat en dan meteen moet lossen, is dat zijn eigen schuld. Was kloden echt nog goed geweest dan was de aanval van contador ideaal geweest om een eigen ritzege (indien aanval geslaagd) of klodens ritzege (indien aanval mislukt) te bewerkstelligen.
Dan had hij die ritzege niet moeten weggeven...
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:54:38 #167
262414 Menchov
I feel good, No
pi_71243000
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Dan had hij die ritzege niet moeten weggeven...
Contador vraagt aan kloden of hij mag gaan. Kloden zegt ja. Contador gaat en ziet dat Kloden de Schlecks niet kan volgen dus hij houdt in. Waarschijnlijk heeft hij op dat moment al enig gevloek in zijn oortje van Bruyneel. Contador mag geen kopwerk verrichten omdat zowel Armstrong en Kloden achter hem zitten. Contador vindt het niet sportief om dan mee te sprinten voor de dagoverwinning en laat de overwinning aan de Schlecks.
pi_71243048
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Menchov het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg!! Kloden kreeg gewoon een hongerklop en die had hij ook gekregen als Contador was blijven zitten. Jouw redenatie van tijdrijder slaat helemaal kant nog wal, maar je zal zelf wel niet al te vaak op een racefiets zitten.

trieste reactie. ik zit 5x per week op de fiets, kom terug van knieblessure maar daarvoor reed ik gemiddeld 300km/week (winter meegerekend). Maar please elaborate wat ik niet snap van een tijdrijder? ik ben hartstikke benieuwd.

Die hongerklop had veel minder invloed gehad als het tempo niet verhoogt was, is trouwens ook een mentale kwestie... maar daar weet ik waarschijnlijk ook niets vanaf.

Contador heeft zelf aangegeven dat hij niet echt wegreed van de schlecks en dat ze sterk terugkwamen. Dus had het nog maar moeten zien of ie zo zou wegrijden.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:00:43 #169
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71243182
Nu, het voornaamste is dat contador helemaal kloden er niet wou afrijden, dan zou hij niet zo overlegd hebben op voorhand. Dus is het belachelijk dat armstrong en leipheimer daar een beetje onnozel over gaan doen op twitter

Volgens mij wou Contador gewoon armstrong op een afstand rijden
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:04:45 #170
262414 Menchov
I feel good, No
pi_71243315
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef Devpartner het volgende:

[..]

trieste reactie. ik zit 5x per week op de fiets, kom terug van knieblessure maar daarvoor reed ik gemiddeld 300km/week (winter meegerekend). Maar please elaborate wat ik niet snap van een tijdrijder? ik ben hartstikke benieuwd.

Die hongerklop had veel minder invloed gehad als het tempo niet verhoogt was, is trouwens ook een mentale kwestie... maar daar weet ik waarschijnlijk ook niets vanaf.

Contador heeft zelf aangegeven dat hij niet echt wegreed van de schlecks en dat ze sterk terugkwamen. Dus had het nog maar moeten zien of ie zo zou wegrijden.
Jouw reacties komen lekker sympathiek over, of benadruk jij in brieven ook je woorden door ze in hoofdletters te zetten?

Kloden vindt het goed dat Contador gaat dus einde verhaal. Bij een hongerklop kun je niks meer, je voelt je totaal leeg en dat was toch gebeurd. Misschien zonder die tempoversnelling inderdaad 100 meter later. Jouw verband tussen het tijdrijden en de hongerklop zie ik niet. Kloden is gewoon helemaal leeg en kan niks meer.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:06:22 #171
40566 Ericr
Livewrong
pi_71243365
Gelet op de sprong van Armstrong had hij in eerste instantie het gaatje dicht kunnen rijden naar de groep met Contador. Dat hij het niet deed was omdat Wiggins er nog te fris bij zat en in principe nog een bedreiging kon vormen voor Contador. Beetje jammer dan dat Contador voor Astana een aantal podiumplekken verknalt. Natuurlijk moet je aanvallen als je positie nog op het spel staat, maar toen Contador aan ging was het gat met Wiggins al groot genoeg.

Zoals eerder gezegd is het volgend jaar maar beter dat de wegen scheiden van een aantal renners. Dan hoeft de ene renner zich niet in te houden en de andere renner geen teamorders op te volgen waarmee hij zijn klassement deels verknald.
pi_71243769
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef Beregd het volgende:
Nu, het voornaamste is dat contador helemaal kloden er niet wou afrijden, dan zou hij niet zo overlegd hebben op voorhand. Dus is het belachelijk dat armstrong en leipheimer daar een beetje onnozel over gaan doen op twitter

Volgens mij wou Contador gewoon armstrong op een afstand rijden
We weten niet wat er overlegt is hé (wel al positief dat hij iets vraagt), maar als hij vraagt mag ik aanvallen dan is dat niet overleggen zoals door sommigen verondersteld wordt (als ik aanval, kan je mee?).

Ik vind het trouwens positief dat hij overlegde, maar dat maakt een aanval op dat moment niet slim. Dat was een compleet overbodige en onnodige aanval (of kloden nu meekon of niet) het had noppes verschil opgelevert.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:20:26 #173
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71243838
moesten de renners enkel doen wat nodig is, dan zou de koers behoorlijk saai worden.

sinds wanneer moet de leider in de koers wat gaan afwachten om de derde plaats van zijn ploegmaats te verdedigen, da's toch de omgekeerde wereld.
pi_71243896
Liever een impulsief aanvallende Contador dan het gecontroleerde en berekende rijden van de rest van de Astana ploeg. Contador
pi_71244272
Ik ben geen fan van Contador, maar hij had gewoon door moeten knallen.

En het beste zou zijn als Kloden de onduidelijkheid wegneemt en bevestigd dat hij wist van de aanval van Contador en het goed vond. Dat dat blijkt dat je toch niet zo goed was, is dan niet Contador's schuld maar puur zijn eigen schuld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')