Je zou ook alles negatief/suggestief kunnen gaan interpreteren en zeggen dat ze geen geel willen... als Contador dat geel draagt. Wat dan is Armstrong ook visueel erg duidelijk nummer 2.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies. De uitleg was gisteren dat ze het geel nog niet wilden, want dan moesten ze de koers dragen. Dat moesten ze vandaag dus ook, maar ze hebben niet het geel. Dus wel de lasten, maar niet de baten.
Voor vandaag zou dat dan nog kunnen. Maar gisteren hadden ze het ook zo kunnen doen dat Armstrong in het geel kwam. Ik snap niet waarom ze daar niet op gemikt hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zou ook alles negatief/suggestief kunnen gaan interpreteren en zeggen dat ze geen geel willen... als Contador dat geel draagt. Wat dan is Armstrong ook visueel erg duidelijk nummer 2.
Ik heb enkel popovych en paulinho zien terugvallen? Op de beelden zag ik kloden toch nog voorin zitten. (Heeft in elk geval niet gewerkt in de achtergrond).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:03 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij waren ze vandaag op de eerste klim op een gegeven moment toch in lichte paniek. Heb je Klöden voorop, in een goede positie in het algemeen klassement, laat je iedereen uitzakken om het gat dicht te rijden.
Zonder oortjes had je vandaag denk ik een andere koers gehad.
Daar heb je gelijk in volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:29 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Ik heb enkel popovych en paulinho zien terugvallen? Op de beelden zag ik kloden toch nog voorin zitten. (Heeft in elk geval niet gewerkt in de achtergrond).
Zeker en vast.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef DutchSL het volgende:
Ze willen dinsdag tot en met donderdag, als er kansloze groepjes ongevaarlijke renners gaan aanvallen, niet het gat moeten controleren. Als het gevaarlijk wordt kunnen ze dat altijd doen, maar tot dan kunnen ze de kat uit de boom kijken.
Bovendien moet een drager van de gele trui aan allerlei verplichtingen voldoen waar ze misschien geen trek in hebben (podium ceremonie, interviews, dopingcontrole, nog meer interviews etc).
Wiggins was de best geplaatste. Daarnaast waren ook Martin en A. Schleck mee die op geringe achterstand staan. Lijkt me geen goede idee voor Astana om daar zomaar op Klöden te gokken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in volgens mij.
Niettemin raar, want Klöden was de best geplaatste in het klassement en dan ga je als Astana erachter rijden. Het plan van Bruyneel was iig in duigen gevallen. In dit geval denk ik ook echt jammer van de oortjes, want zonder die dingen had het er echt anders uitgezien. Dan hadden Paulinho en Popovych zich niet zo snel laten uitzakken, denk ik.
Want Evans gaat wel minimaal 2 minuut 27 goed maken in de tijdrit ? Of eigenlijk nog meer als Leipi het lukt weg te komenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Ja.. Want ik zie Evans, Andy of Sastre niet meespringen met een Leipi of een Kloden, dus veel moeier dan Contador en Armstrong behoren ze niet te zijn
Die ploeg is alsnog veruit de sterkste van allemaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:09 schreef papert het volgende:
Het is natuurlijk heel jammer voor hem zelf dat hij eruit is. Je gunt het niemand. Maar voor de tour is het misschien wel beter dat astana als ploeg iets verzwakt is. En ze 1 iemand minder overhebben in het hooggebergte.
Maar als het echt snel gaat, dan blijft alleen het kwartet nog over, waarvan al is gebleken dat Kloden het makkelijkst kraakt. Zonder Leipheimer moet er op een bepaald moment tch een keuze worden gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Die ploeg is alsnog veruit de sterkste van allemaal
quote:Paus Benedictus breekt pols
Benedictus XVI heeft bij een val zijn pols gebroken. De 82-jarige paus gleed uit tijdens zijn vakantie in de Alpen en kwam daarbij ongelukkig terecht.
Volgens een woordvoerder bleek het uit een röntgenfoto te gaan het om een kleine breuk in de rechterpols. De paus zal enkele uren worden verzorgd in het ziekenhuis en daar enige tijd ter observatie blijven. Benedictus kon op eigen kracht de eerste hulp binnenlopen.
De paus was sinds begin deze week op vakantie in zijn chalet in het dorpje Les Combes, nabij de Franse grens.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij bevindt zich iig in goed gezelschap![]()
[..]
Klopt! En dat zal interessant worden, persoonlijk vind ik van zubeldia / kloden / leipo de laatste by far de beste klimmer. En die reed bijv. ook het gaatje dicht toen Andy Schleck een versnelling inzette en zou eventueel kop werk kunnen doen voor lance & contador, of als 1 van de 2 in de penarie zit hem helpen. Nu krijgen we nog eerder het gevecht lance versus contadorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als het echt snel gaat, dan blijft alleen het kwartet nog over, waarvan al is gebleken dat Kloden het makkelijkst kraakt. Zonder Leipheimer moet er op een bepaald moment tch een keuze worden gemaakt.
Precies. En Astana-podium in Parijs wordt nu ook we minder waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als het echt snel gaat, dan blijft alleen het kwartet nog over, waarvan al is gebleken dat Kloden het makkelijkst kraakt. Zonder Leipheimer moet er op een bepaald moment tch een keuze worden gemaakt.
Leipi's twitterquote:Good morning, still with the team 4 breakfast but going back to Cali this afternoon. Wish I could still be useful to them?
Maar dan nog is de vraag of je een Armstrong straks zal zien die voor Contador gaat sleuren op kop?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik vind de opstelling van Armstrong en zeker van Bruyneel inzake de verhoudingen tussen Armstrong en Contador altijd correct geweest. Bruyneel is geen enkele keer gepikeerd geraakt over dat oeveloze gezeik van de journalisten. En ik heb hem altijd hetzelfde antwoord horen geven, waarna ook gehandeld is.
En ook Armstrongs houding bevalt me goed zo na de etappe. Denk dat Armstrong in de mogelijkheid wilde blijven verkeren dat hij kon laten zien wat hij nog kon. Daarin wilde hij zich niet gehinderd voelen. Nu is Contador duidelijk de meerdere en komt Armstrong tot de conclusie dat his best isn't good enough.
Dat iets lijkt me dat dat niets moet zijnquote:Douane doorzoekt vrachtwagen van Astana
PhotoNews di 21/07/2009 - 15:09
De douane heeft dinsdag aan de Frans-Zwitserse grens een vrachtwagen van de wielerploeg Astana doorzocht. Volgens teamwoordvoerder Philippe Maertens is er iets bijzonders aangetroffen in de truck van de ploeg van Lance Armstrong en geletruidrager Alberto Contador. De douaniers voerden hun werk grondig uit. De hele operatie duurde drie uur.
Je vergeet Andyquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:31 schreef Colplay het volgende:
Er komt een heel Astana-podium.
Tenzij Armstrong Wiggins even op sleeptouw neemt richting de kopgroep.
Die heeft toch geen hele goede tijdrit? Kan Lance morgen het verschil weer goed maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |