Vych - vic, maar net hoe je cyrillisch naar het latijnse alfabet vertaalt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Popo eindigt op ychIk doelde meer op Brajkovic, die kunnen ze beter nu meteen een flink verhoging aanbieden, want dat is dan de enige die nog een beetje kan klimmen..
Mogelijk. Maar ik weet eigenlijk niet hoe Brajko tegenover Lance staat. Hij is eigenlijk toch vooral een renner van het post-Lance Discovery?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Brajkovic, die kunnen ze beter nu meteen een flink verhoging aanbieden, want dat is dan de enige die nog een beetje kan klimmen..
Brajkovic is renner geworden door lance, was zijn grote voorbeeld. Die jongen zijn droom was in de ploeg rijden van Armstrong (en ooit de tour winnen). Heeft 1 jaar met lance gereden and he loved it (2005). Dus als die de kans krijgt.. die gaat zeker meequote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar ik weet eigenlijk niet hoe Brajko tegenover Lance staat. Hij is eigenlijk toch vooral een renner van het post-Lance Discovery?
Lekker slim, hebben ze meteen een concurrent minder want Fränk gaat niet achter z'n broertje aanrijdenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:22 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Armstrong probeert enkel Andy Schleck aan te trekken
[..]
[..]
Zou dus wel kunnen dat riis een nieuwe kopman zoekt ja.
Yup. Brajko was er ook bij in de Giro van dit jaar. Lovende woorden van Armstrong vielen hem ten deel. Dat zit dus wel goed, lijkt me.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Brajkovic is renner geworden door lance, was zijn grote voorbeeld. Die jongen zijn droom was in de ploeg rijden van Armstrong (en ooit de tour winnen). Heeft 1 jaar met lance gereden and he loved it (2005). Dus als die de kans krijgt.. die gaat zeker mee
Zou jammer als de Schleck broers uit elkaar gaan. Heeft toch iets zoals ze de afgelopen 2 jaar hebben gereden. Al is het natuurlijk wel beter voor Andy als hij zich enkel om zichzelf hoeft te bekommeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:22 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Armstrong probeert enkel Andy Schleck aan te trekken
[..]
Verder lijkt het me niet haalbaar om de Schlecks uit elkaar te halen. Ik denk toch niet dat Andy achter zijn broer gaat rijden als king Lance dat wil en sowieso liever zijn broer als Tourwinnaar ziet. Dat wordt nog een slechtere situatie dan met Contador.quote:Astana wil contract Contador verlengen
Volgens L'Equipe wil Astana het contract van Alberto Contador openbreken en verlengen tot 2012 of 2013. Dat heeft Alexandre Vinokourov maandag laten weten aan Alberto Contador. De Kazak keert deze zomer terug van een tweejarige dopingschorsing en is bereid om zijn nadagen te slijten als luxeknecht van Contador.
Astana is bereid Contador grote zeggenschap te geven over de invulling van het team. Eerder liet Astana al weten een team te willen hebben met vooral Spanjaarden en Kazachen.
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verder lijkt het me niet haalbaar om de Schlecks uit elkaar te halen. Ik denk toch niet dat Andy achter zijn broer gaat rijden als king Lance dat wil en sowieso liever zijn broer als Tourwinnaar ziet. Dat wordt nog een slechtere situatie dan met Contador.
Ze zullen het wel zo verkopen dat hij van 2011 een hele topploeg in zijn dienst heeft en maar 1 jaartje het kopmanschap moet delen en eventueel tegen zijn natuur moet koersen. Het is sowieso jammer dat iemand als Schleck (zelfs als hij nog beter kan, zijn dit nog steeds de jaren dat hij moet oogsten) voor zichzelf het risico op een weggegooid Tour-jaar gaat verhogen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:15 schreef Wombcat het volgende:
Bij Radioshack zou 'ie moeten knechten voor Armstrong. Ik zou dat zonde vinden voor zo'n renner.
Ook in dat geval zou het stom zijn, want ik zie Armstrong er wel voor aan om als hij weer stopt met koersen de boel op te doeken. Beloftes van Armstrong zijn niet zoveel waard imo. Tegen Heras heeft hij ook gezegd dat hij in zijn dienst zou rijden in de Vuelta. Nooit iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zullen het wel zo verkopen dat hij van 2011 een hele topploeg in zijn dienst heeft en maar 1 jaartje het kopmanschap moet delen en eventueel tegen zijn natuur moet koersen.
Idd.quote:Het is sowieso jammer dat iemand als Schleck (zelfs als hij nog beter kan, zijn dit nog steeds de jaren dat hij moet oogsten) voor zichzelf het risico op een weggegooid Tour-jaar gaat verhogen.
Ook als hij bij Saxo blijft gaat hij normaalgesproken volgend jaar niet van Contador winnen en voor een ronderenner is het natuurlijk het summum om in de ploeg van Bruyneel te rijden, zeker als Armstrong eventueel ook input blijft geven als hij dadelijk gestopt is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zullen het wel zo verkopen dat hij van 2011 een hele topploeg in zijn dienst heeft en maar 1 jaartje het kopmanschap moet delen en eventueel tegen zijn natuur moet koersen. Het is sowieso jammer dat iemand als Schleck (zelfs als hij nog beter kan, zijn dit nog steeds de jaren dat hij moet oogsten) voor zichzelf het risico op een weggegooid Tour-jaar gaat verhogen.
Ik denk veel. Een absolute toptijdrijder beter laten klimmen is gemakkelijker dan een topklimmer beter te laten tijdrijden in ieder geval. Zie alleen maar Wiggins en Martin, die vallen kilo's af en zie wat de resultaten zijn. Aangezien de motor van Cancellara in een tijdrit nog groter is dan bij deze twee (waarvan de tijdritcapaciteiten met het gewichtsverlies ook niet minder -lees: alleen maar beter- zijn geworden) zijn er best mogelijkheden. Er zijn natuurlijk ook voorbeelden van het falen bij dit soort dingen, maar laten we daar niet vanuit gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:06 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveel rek denk je dat Spartacus heeft als ronderenner, wim?
Cancellara weegt nog 75 kilogram hoeveel denk je dat ie afvalt? Hoed durf je trouwens te stellen dat Cancellara een grotere motor heeft dan Wiggins? Martin werd pas 36 ste hoor in de tour, door 5 kilo af te vallen ga je niet plots top 10 rijden in de tour hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk veel. Een absolute toptijdrijder beter laten klimmen is gemakkelijker dan een topklimmer beter te laten tijdrijden in ieder geval. Zie alleen maar Wiggins en Martin, die vallen kilo's af en zie wat de resultaten zijn. Aangezien de motor van Cancellara in een tijdrit nog groter is dan bij deze twee (waarvan de tijdritcapaciteiten met het gewichtsverlies ook niet minder -lees: alleen maar beter- zijn geworden) zijn er best mogelijkheden. Er zijn natuurlijk ook voorbeelden van het falen bij dit soort dingen, maar laten we daar niet vanuit gaan.
Waar, maar om m'n punt de bewijzen is dit wel gunstig, in die zin van 'als Martin (die een grote motor heeft) pas 36ste wordt in de tour ondanks 8 kilo afgevallen dan wordt het niet zo makkelijk voor een Cancellara om top 10 te rijden in de tour' snap je?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Ga nu niet je grote held weer enorm afvallen (no pun intended) om een punt te maken. Dat is een beetje vreemd bij jou (lees ook op PCM)
Want als iemand zegt: die Martin klimt niet best, slechts 36ste in de Tour, had er meer van verwacht. Dan zit jij op de kast, want hij is nog jong, heeft toch al veel bewezen, kon ook een aantal dagen met de favorieten mee, veel gewerkt / energie verspild, Mont Ventoux, hij wordt alleen nog maar beter in de toekomst enz.
Wel schattig hoor, dat wel![]()
Totdat hij er als een klimmer uit ziet. Hij mag dan nu wel 75 wegen, hij ziet er nog steeds als een beer uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:13 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Cancellara weegt nog 75 kilogram hoeveel denk je dat ie afvalt?
Door te constateren?quote:Hoed durf je trouwens te stellen dat Cancellara een grotere motor heeft dan Wiggins?
Wiggins doet het wél, bovendien heeft Martin het ook twee keer echt laten lopen, was hij in Zwitserland al top en heeft hij veel gewerkt voor Cavendish.quote:Martin werd pas 36 ste hoor in de tour, door 5 kilo af te vallen ga je niet plots top 10 rijden in de tour hoor
Neh, want een Cancellara zal zich dan niet helemaal leeg rijden in een voorbereidingskoers en vervolgens ook nog in de Ronde waar hij een klassement moet gaan neerzetten dagelijks voor een sprinter werken... dan is het niet gek dat je een paar slechte dagen hebt (+ jong en onervaren wat Cancellara niet is).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:33 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Waar, maar om m'n punt de bewijzen is dit wel gunstig, in die zin van 'als Martin (die een grote motor heeft) pas 36ste wordt in de tour ondanks 8 kilo afgevallen dan wordt het niet zo makkelijk voor een Cancellara om top 10 te rijden in de tour' snap je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |