Ja mensen die werken voor hun centen. Ken je dat?quote:
ja hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja mensen die werken voor hun centen. Ken je dat?
Wow, wat een handig systeem. Ik was al bang dat ik 'm terug zou moeten sturen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Nu moet ik 'm om laten zetten naar een gewone OV-chip... en dat kan alleen op een bepaald station. Gebruiksvriendelijkheid FTW!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wow, wat een handig systeem. Ik was al bang dat ik 'm terug zou moeten sturen.
Doe me eens een vergelijkaar project waar het wel meteen goed werktequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:45 schreef Beauregard het volgende:
OV-chipkaart.
In tal van landen is een dergelijk systeem al jaren ingeburgerd, zonder noemenswaardige problemen. Typerend dat de implementatie in Nederland tot dusverre één grote teringzooi is geweest.
En waarschijnlijk krijg je dan straks een chipkaart met je eerste foto...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
maargoed.. nu kan ik dus leuk weeeeeer voor 10 euro pasfoto's gaan laten maken, inleveren bij het postkantoor (wat al minimaal twee keer eerder fout is gegaan!) op hoop van zegen dat ik straks nog met de bus naar de stad kan hier met mijn zuurverdiende OV-chipkaart
Dat ze de foto zien en Motorbloempje herkennen? "He, daar hebben we nog een foto van, laten we die gebruiken!". Nou ja, het zou me eigenlijk ook weinig verbazen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En waarschijnlijk krijg je dan straks een chipkaart met je eerste foto...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En waarschijnlijk krijg je dan straks een chipkaart met je eerste foto...
Ik ging op vrijdag naar het postkantoor om een nieuwe foto in te leveren, maar ik had geen goede foto. Naja, prima, dan kom ik wel terug. Dinsdag lag mijn OV-chipkaart opeens in de bus.
Ik lijk er ook niet meer op, haha.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]maar op de eerste foto die ik ingeleverd heb lijk ik heul niet meer... daar had ik mezelf 2 keer opgegeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |