abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70776852
Mongeaulen daar bij die organisatie

Heb reeds 2 (of inmiddels wel 3!) keer mijn pasfoto ingeleverd omdat 'de OV-chipkaart eraan komt!!!!!! ' .

Inmiddels is dat kreng hier in Nijmegen in gebruik, en heb ik nog steeds geen chipkaart ontvangen

Dus ik die toko bellen met de vraag " waar blijft mn chipkaart "

- Oh, maar mevrouw, u heeft nog geen pasfoto ingeleverd, ik raad u aan dat zo snel mogelijk bij het postkantoor te doen!

Voor iedereen die hetzelfde geintje heeft meegemaakt:

Stuur een klachtenbrief met eis om vergoeding van de verloren pasfoto's naar:

SOVC
Postbus 2863
3500 GW Utrecht

Ja doei.
pi_70776930
Ik heb nog geen pasfoto ingeleverd Maar dat is wel slim om te doen dusss ?!
pi_70776938
Waarom koop je geen auto? Ov
pi_70776970
Nijmegen.
Roken is lekker
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:43:18 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_70776981
Ik heb mijn pasfoto jaren terug eens ingeleverd en die hebben ze al die tijd bewaard. Ik was daadwerkelijk verbaasd, had niet verwacht dat ze het zouden redden om die jarenlang niet kwijt te raken. Niet dat ik die kaart ooit gebruikt heb of zal gebruiken, maar toch best een prestatie van ze.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_70777016
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef F04 het volgende:
Waarom koop je geen auto? Ov
MOTORbloempje
Ja doei.
pi_70777065
OV-chipkaart.

In tal van landen is een dergelijk systeem al jaren ingeburgerd, zonder noemenswaardige problemen. Typerend dat de implementatie in Nederland tot dusverre één grote teringzooi is geweest.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:45:31 #8
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70777071
Ik heb mijn chipkaart ontvangen & op internet staat nog steeds ik geen foto heb ingeleverd
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_70777131
Ik heb er ook twee moeten inleveren omdat die prutsers het weer niet kunnen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:48:10 #10
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70777173
Nog klagen over een door de arbeiders betaalde pas
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_70777193
Ik had ook al een paar pasfoto's ingeleverd, dacht dat ze ze wel kwijt zouden zijn maar een paar maanden geleden kreeg ik ineens een OV-chipkaart thuisgestuurd (met een vreselijk oude foto) terwijl het hier in Utrecht nog niet eens in gebruik is.

http://ikwilmijnpasfototerug.nl/
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70777202
arbeiders
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:49:21 #13
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70777224
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
arbeiders
Ja mensen die werken voor hun centen. Ken je dat?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_70777233
Ik heb maar 1x een pasfoto ingeleverd (idd zo'n 3 jaar geleden) en heb onlangs eindelijk m'n studenten OV-chip gekregen. Ongeveer 1 maand voor m'n afstuderen . Met een gruwelijk oude foto dus. Hoewel het me idd verbaasde dat het goed ging.

Nu moet ik 'm om laten zetten naar een gewone OV-chip... en dat kan alleen op een bepaald station. Gebruiksvriendelijkheid FTW!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70777265
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja mensen die werken voor hun centen. Ken je dat?
ja hoor ik werk naast mjn studie ook heel hard om deze te kunnen betalen, dus betaal ook braaf mee aan mijn eigen ov-chipkaart
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:52:02 #16
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_70777358
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Nu moet ik 'm om laten zetten naar een gewone OV-chip... en dat kan alleen op een bepaald station. Gebruiksvriendelijkheid FTW!
Wow, wat een handig systeem. Ik was al bang dat ik 'm terug zou moeten sturen.
pi_70777434
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wow, wat een handig systeem. Ik was al bang dat ik 'm terug zou moeten sturen.

maargoed.. nu kan ik dus leuk weeeeeer voor 10 euro pasfoto's gaan laten maken, inleveren bij het postkantoor (wat al minimaal twee keer eerder fout is gegaan!) op hoop van zegen dat ik straks nog met de bus naar de stad kan hier met mijn zuurverdiende OV-chipkaart
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:55:57 #18
122997 zquing
Drama Junk
pi_70777508
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:45 schreef Beauregard het volgende:
OV-chipkaart.

In tal van landen is een dergelijk systeem al jaren ingeburgerd, zonder noemenswaardige problemen. Typerend dat de implementatie in Nederland tot dusverre één grote teringzooi is geweest.
Doe me eens een vergelijkaar project waar het wel meteen goed werkte

verder zijn die dingen ideaal om met zn 2en goedkoop te reizen als je niet de trein pakt
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_70777546
@Angel_of_Dth, toen ik m'n gewone studenten-OV ging inleveren, heb ik gevraagd of ik de chip ook moest teruggeven. Ze zeiden van niet, want: "Die heb je straks toch ook nodig". Zat wel wat in. Volgens de site van OV-chip kan je 'm om laten zetten in een persoonsgebonden OV-chip. Ik heb het nog niet gedaan, geen idee dus of dat zonder problemen kan. Hopelijk geeft het geen problemen bij de IBG (Nou ja, ik heb 'm nog nooit gebruikt, dus kan ik er ook geen misbruik van gemaakt hebben).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:57:15 #20
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70777567
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maargoed.. nu kan ik dus leuk weeeeeer voor 10 euro pasfoto's gaan laten maken, inleveren bij het postkantoor (wat al minimaal twee keer eerder fout is gegaan!) op hoop van zegen dat ik straks nog met de bus naar de stad kan hier met mijn zuurverdiende OV-chipkaart
En waarschijnlijk krijg je dan straks een chipkaart met je eerste foto...

Ik ging op vrijdag naar het postkantoor om een nieuwe foto in te leveren, maar ik had geen goede foto. Naja, prima, dan kom ik wel terug. Dinsdag lag mijn OV-chipkaart opeens in de bus.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:59:12 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_70777656
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat ze de foto zien en Motorbloempje herkennen? "He, daar hebben we nog een foto van, laten we die gebruiken!". Nou ja, het zou me eigenlijk ook weinig verbazen.

Wat betreft het omzetten: Mijn OV is nog tot en met 31 augustus geldig (afgezien van 16-07 tot 16-8), dus ik ga me er nog maar eens in verdiepen tegen die tijd.
pi_70777693
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik ging op vrijdag naar het postkantoor om een nieuwe foto in te leveren, maar ik had geen goede foto. Naja, prima, dan kom ik wel terug. Dinsdag lag mijn OV-chipkaart opeens in de bus.
maar op de eerste foto die ik ingeleverd heb lijk ik heul niet meer... daar had ik mezelf 2 keer opgegeten
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:15:29 #23
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70778389
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar op de eerste foto die ik ingeleverd heb lijk ik heul niet meer... daar had ik mezelf 2 keer opgegeten
Ik lijk er ook niet meer op, haha.
pi_71251286
Ik heb hetzelde probleem, al 2x pasfoto in geleverd nog steeds niks, zou het erg zijn als je er geen hebt? Moet je hem bijv aan het einde van het jaar weer inleveren ofzo? o.o anders doe ik er geen moeite voor heb hem toch niet nodig
pi_71260802
Ik mág mijn pasfoto niet eens inleveren. Heb gebeld met de IB-groep, "ja mevrouw, gewoon naar het postkantoor gaan, uw pasfoto inleveren en een formulier inleveren"... Ik dus naar het postkantoor, moet ik eerst mn studentenpas hebben. Ja hallo, die studentenpas krijg ik pas in september ofzo? Dan is school allang begonnen en ben ik dus gedwongen mijn reiskosten elke dag uit eigen zak te betalen? Jeetje, wat een idioten! En ja, ik ga in Rotterdam naar school
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')