Ik raad het je af. Heb zelf samengevat boeken en examenbundel boeken gekregen (niet zelf gekocht gelukkig). Examenbundelkopieën werden bij mij vaak al in de lessen uitgedeeld als examentraining, en als dat niet het geval is pluk je het zelf van examenblad.nl. Daar is het niet geordend qua onderwerp zoals in examenbundel, maar dat kan het enige nadeel zijn.
De samengevat boeken zijn echt HEEL globaal. Als ik een examenvraag deed en iets was vergeten (een bepaald begrip bijvoorbeeld) en ik zocht het erin op, vond ik zo'n simplistische oppervlakkige uitleg zodat ik er een examenvraag niet eens fatsoenlijk mee kon beantwoorden (0 punten). Het enige wat je ermee kan is het doorbladeren om te kijken welke onderwerpen je nog eens goed moet doornemen, om vervolgens je echte boek erbij te pakken (nogal zinloos dus).
Bij engels had ik een werkboek Finale, daar staan blijkbaar ook examenvragen etc in, maar ik heb dat boek nooit opengehad. Net als mijn dikke maatschappijleerwerkboek, nooit open gehad maar 'k had wel een 9 voor dat vak. Dus mijn advies is, koop zo min mogelijk onnodige werk/examen-boeken. Er staat genoeg op internet

. Bespaart je zo ¤70-80 alles bij elkaar.