Jullie zijn allemaal segmenten van een duivelse slangquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Minachting nog wel.Je geeft jezelf teveel eer hoor.
![]()
En goeie titel!![]()
Nou ga ik ff het huis schoon moonwalken!
na Gert z'n sigje moet het een eitje zijn
![]()
[/smileyoverkill]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal segmenten van een duivelse slang.
Bij jou ook al, was gisteravond al aan het oefenen, ook die snelle draaien maar toen stuiterde ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef Noek het volgende:
En the moonwalk kan ik ook al niet. Maar nu wordt het een missie.
En jij bent een enorme sukkel. Met grote psychische problemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
Jullie zijn allemaal segmenten van een duivelse slang.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef Noek het volgende:
En the moonwalk kan ik ook al niet. Maar nu wordt het een missie.
Lamaar, hij antwoordt niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij bent een enorme sukkel. Met grote psychische problemen.
Tot de volgende bij voorbaat mislukte poging dan maar weer.quote:
Oh, toch spot on?!quote:
Die gozer valt elke keer binnen de kortste keren door de mand. Alleen al door opeens vanuit het niets hier te verschijnen, soms verhuld met een sporadische post in een ander topic. En dan zijn er nog de typische onderwerpen die hij maar niet achterwege kan laten. Met zijn serpenten en buren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, toch spot on?!Is mijn radar dus niet stuk.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer valt elke keer binnen de kortste keren door de mand. Alleen al door opeens vanuit het niets hier te verschijnen, soms verhuld met een sporadische post in een ander topic. En dan zijn er nog de typische onderwerpen die hij maar niet achterwege kan laten. Met zijn serpenten en buren.
Echt snugger is die mafkees niet.
Nou ja, wij zeiden het meteen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer valt elke keer binnen de kortste keren door de mand. Alleen al door opeens vanuit het niets hier te verschijnen, soms verhuld met een sporadische post in een ander topic. En dan zijn er nog de typische onderwerpen die hij maar niet achterwege kan laten. Met zijn serpenten en buren.
Echt snugger is die mafkees niet.
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar als dan iedereen beweert dat het anders is...
Wist niet dat die pindasoep in blik verkopen, toch eens halen, lekker zo tussendoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh lekker Kaat!Maar ik heb voor nu gewoon doodordinair een blikkie van Appie. Óók lekker.
Niet zo moeilijk want jij en Car0 denken bij elke nieuweling meteen dat het een kloon isquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wij zeiden het meteen.Maar als dan iedereen beweert dat het anders is... tja. Maar goed, ander onderwerp!
Soep! Daar heb ik zin in. Pindasoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |