abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:58:42 #76
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_71079794
Met het oog op het doorverkooppercentage zou Real dan wel weer ideaal zijn inderdaad. Als Manchester City al voorzien is...
pi_71080273
Berg .
Mooie club voor hem.

Ik heb van hem genoten bij de FC, al kon hij ook rete irritant zijn in het veld af en toe.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:21:00 #78
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71080389
Berg .
Hopelijk maakt hij er 25 komend seizoen en vertrekt dan voor een slordige 25 miljoen naar Spanje .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:28:59 #79
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71080602
Ik hoor goede verhalen over Rijsdijk, gedreven speler en schept nu al verwachtigen op basis van zijn oefenreeks. Ook niet gek dat hij nog bij de selectie blijft.
pi_71081639
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71082212
Goed dat het rond is. Hopelijk wordt ie over een jaar weer verkocht voor een nóg hoger bedrag

Benieuwd welke vervanger er binnenkort uit de hoge hoed komt. Want dat er nu een vervanger bij moet lijkt me duidelijk. Ik mag hopen dat die snel op de stoep staat en al tegen Ajax kan meedoen.
pi_71083533
Steef heeft een idee, ben benieuwd of dat uitkomt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71087803
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71090632
Zo, dat is een fikse aderlating voor Grunn lijkt me. Alleen tegen Utreg heeft ie er al meer dan genoeg ingelegd moet ik met een zuur gezicht bekennen.

Goed voor Berg verder, leuke speler met veel potentie. Al zal hij nooit de allerhoogste topper der toppers worden, ik denk dat hij nog een leuke carrière tegemoet kan zien.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:27:06 #85
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71091025
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo, dat is een fikse aderlating voor Grunn lijkt me. Alleen tegen Utreg heeft ie er al meer dan genoeg ingelegd moet ik met een zuur gezicht bekennen.

Goed voor Berg verder, leuke speler met veel potentie. Al zal hij nooit de allerhoogste topper der toppers worden, ik denk dat hij nog een leuke carrière tegemoet kan zien.
En gewoon een goede deal voor FC Groningen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:15:52 #86
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_71091993
Voor hoeveel is hij eigenlijk aangekocht?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:16:42 #87
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71092017
3 miljoen euro plus een doorverkoopclausule van 15% geloof ik
pi_71092041
Ik dacht 3,1 miljoen + 15% of 25% doorverkoop percentage over de behaalde winst
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:20:05 #89
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71092104
HSV is een kutclub. Jammer, had 'm wel bij Lazio willen zien.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71093239
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef Grulez het volgende:

[..]

En gewoon een goede deal voor FC Groningen
Mee eens. Maar is er nog hoop/uitzicht op een fatsoenlijke vervanger? Of is die al in de gelederen aanwezig? Veel goede spelers of spelers met potentie zijn alweer bij een club aanbeland nu lijkt het.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:16:54 #91
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71093301
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:14 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mee eens. Maar is er nog hoop/uitzicht op een fatsoenlijke vervanger? Of is die al in de gelederen aanwezig? Veel goede spelers of spelers met potentie zijn alweer bij een club aanbeland nu lijkt het.
Was de deal een week eerder rondgekomen, dan had Diouf nu bij FC Groningen ipv Man utd. gespeeld...
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:32:22 #92
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71093669
Snap niet wat hij bij Hsv moet doen. Zijn zeker mooiere clubs te vinden voor hem.
#FreeHat
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:02:27 #93
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71094379
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:17 schreef Kerol het volgende:
Ik dacht 3,1 miljoen + 15% of 25% doorverkoop percentage over de behaalde winst
in DvnN staat 15%
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 19 juli 2009 @ 15:23:39 #94
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71119813
quote:
Elia content met komst Berg: 'Hij is een killer'

19/07/2009 14:46

Eljero Elia, zelf onlangs vertrokken van FC Twente naar Hamburger SV, is bijzonder ingenomen met de komst van Marcus Berg. Nadat de transfer van de Zweedse spits van FC Groningen vrijdagavond was rondgemaakt door Groningen-directeur Hans Nijland en HSV-voorzitter Bernd Hoffmann, werd Elia door de Hamburgse ochtendbladen meteen om commentaar gevraagd vanwege hun gezamenlijke verleden in de Hollandse Eredivisie.

Elia, zaterdag een van de uitblinkers tijdens de ontmoeting met Bayern München op het T-Home Cup-toernooi in Gelsenkirchen (1-0 winst voor HSV), was helder in zijn commentaar. 'Een uitstekende aanwinst. Berg scoort even makkelijk met links, rechts, als met zijn hoofd. Hij is een killer, net zoals Klaas Jan Huntelaar.'

Marcus Berg zelf, die van de clubleiding het rugnummer 16 kreeg toebedeeld, toonde zich al even tevreden met zijn nieuwe verbintenis in Hamburg, die loopt tot 30 juni 2014. 'Ik ben blij dat het allemaal goedgekomen is. HSV is een topclub. Ik hoop met veel goals bij te dragen aan een mooie toekomst.'

VI
pi_71125899
Schat tussen de 10 en 15 goals.

Zeg maar een soort carriere als Rosenberg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71141884
quote:
Berg: "Ook happy voor Groningen"

HAMBURG - "Er stonden twee cameramensen en iemand van HSV", zag Marcus Berg (22) er de lol wel van in. De held van FC Groningen landde gisteravond iets na zeven uur in Hamburg en wordt vandaag om 13.00 uur gepresenteerd als miljoenenaankoop van HSV. "Ik zal hier duidelijk nog aan mijn populariteit moeten werken", grapte hij in uitstekend Nederlands. "Hoe? Gewoon, door net als in de Euroborg veel te scoren."

De koele ontvangst op de luchthaven paste evenwel bij Berg. De topschutter bereikte zelf twee weken geleden al een mondeling akkoord met de Noord-Duitsers over een contract voor vijf jaar, werd zelfs al medisch gekeurd, maar daarna werd het stil. FC Groningen en HSV steggelden over de transfersom. "Maar daar heb ik me niet druk over gemaakt", aldus Berg. "Ik heb me alleen op mijn vakantie geconcentreerd. In Zweden ben ik bij familie en vrienden geweest, heb ik lekker gevist en op een jetski gezeten."

Berg verwijt Hans Nijland niet dat hij het onderste uit de kan wilde en de transfer lang ophield. Integendeel. "Het geeft me juist een goed gevoel dat Groningen veel geld aan me verdient. Ik ben happy voor de club, wens iedereen alle succes en zal zeker nog zo nu en dan komen kijken."

Hij is FC Grunn veel dank verschuldigd, wil hij maar zeggen. "De hele club is belangrijk geweest voor mijn carrière, maar Ron Jans in het bijzonder. Hij is een groot trainer, onder wie ik veel stappen vooruit heb gemaakt. Dat hij me deze transfer gunt, zegt ook veel over zijn karakter. Hij is bijzonder sociaal."

Telegraaf
  maandag 20 juli 2009 @ 10:40:22 #97
148059 Pritt
Atheïst
pi_71142530
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schat tussen de 10 en 15 goals.

Zeg maar een soort carriere als Rosenberg
Nah, Rosenberg had er dit seizoen maar 8, dan is 15 wel een heel stuk beter.
15 goals in Duitsland is gewoon goed.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 20 juli 2009 @ 12:34:11 #98
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71145562
quote:
HSV: Vorstellung des Neuzugangs
"Mit Berg kann der Hamburger SV deutscher Meister werden"

Sturm-Hoffung Marcus Berg ist in der Hansestadt. Sein Ex-Arbeitgeber lobt den HSV-Neuzugang - und sieht eine rosige Zukunft für Hamburg.

Hamburg. Gleich nach der Landung seiner Maschine aus Kopenhagen in Fuhlsbüttel machte Marcus Berg noch einen kurzen Abstecher zur Alster. "Hier ist es aber schön", sagte der Schwede, der gestern mit seinem Vater Kenneth in seine neue Heimat reiste. Auch ein vermisstes Gepäckstück konnte die gute Laune nicht trüben.

Heute um 13 Uhr hat der teuerste Einkauf der Klubgeschichte seinen ersten offiziellen Termin bei seinem neuen Arbeitgeber. Dann wird der HSV Marcus Berg vorstellen (bei abendblatt.de im Live-Ticker). Die Vorschusslorbeeren sind immens. "Marcus ist einer der besten Stürmer in Europa. Mit ihm kann der HSV sogar deutscher Meister werden", sagt Groningens Sportchef Hans Nijland, der seinen Torjäger in die Bundesliga ziehen lassen musste.

Neun Millionen Euro muss der HSV mindestens überweisen - erfolgsabhängig sogar bis zu 10,5 Millionen Euro. Zusätzlich wurde ein Ablösespiel für den kommenden Sommer in Groningen vereinbart.

Einer freut sich auf Berg ganz besonders: Innenverteidiger Joris Mathijsen. Bislang habe er den 22-Jährigen immer nur im niederländischen Fernsehen gesehen, "und er hat jedes Mal getroffen". Das soll Berg nun ähnlich erfolgreich in Hamburg wie zuvor in den Niederlanden und in Schweden tun.

HSV gegen VfB Stuttgart

Beim FC Groningen war seine Erfolgsquote beachtlich. In 56 Spielen für Groningen zwischen 2007 und 2009 erzielte er 32 Treffer - was einer beeindruckenden Torquote von 57 Prozent entspricht. Bei der U-21-EM wurde er als bester Profi ausgezeichnet. "Ich möchte mit guten Leistungen und Toren dazu beitragen, dass wir so erfolgreich wie möglich sind", sagt Berg, der beim HSV die Rückennummer 16 erhalten wird, bescheiden.

Ob der Neuzugang beim HSV auch Vorgänger Ivica Olic vergessen machen kann, wird sich dagegen noch zeigen. "Seine Verpflichtung ist wichtig für den internen Konkurrenzkampf. Er kann Tore ohne Ende schießen, muss sich aber erst mal bei uns reinfinden", warnt Piotr Trochowski. Zumal Berg ein anderer Spielertyp als sein zu Bayern München gewechselter Vorgänger ist. Während Olic gern über die Flügel kommt und seine technischen Defizite durch unermüdlichen Einsatz wettmacht, gilt Berg als Strafraumspieler, der nur ungern nach hinten arbeitet, dafür aber umso lieber Tore schießt - so viele, dass er dem HSV mehr als neun Millionen Euro wert ist.

Und womöglich ist er am Ende doch ein Schnäppchen. Schließlich war Berg schon auf dem Markt, bevor er Torschützenkönig der U-21-EM in Schweden wurde - damals aber für stolze 14 Millionen Euro.
http://www.abendblatt.de/(...)burger-SV-deutscher-
pi_71145820
  maandag 20 juli 2009 @ 12:51:53 #100
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71146146
"Ik ben een beetje moe"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')