quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:52 schreef Roonepwn het volgende:
Ben je tevreden met je baan of studie?
Met je relatie of je vrijgezellen leven?
Waarom ben je tevreden of ontevreden?
Wat maakt je leven zo goed of slecht?
ETCETERA!
Kortom, zoals de topic al vroeg: Ben je tevreden met wie je bent?
Vertelt u maar...
Studie: Mwah, achteraf had ik liever gelijk WO gedaan ipv eerst HBOquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:52 schreef Roonepwn het volgende:
Ben je tevreden met je baan of studie?
Met je relatie of je vrijgezellen leven?
Waarom ben je tevreden of ontevreden?
Wat maakt je leven zo goed of slecht?
ETCETERA!
Kortom, zoals de topic al vroeg: Ben je tevreden met wie je bent?
Vertelt u maar...
YEAH BABY!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb geen werk, geen studie, geen vriendin, geen huis. Wat ik wel heb is vrijheid zonder zorgen en ben er dolgelukkig mee. De rest is bijzaak en komt later wel.
Dat denk ik ook ja..quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:12 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
YEAH BABY!!!
Goede instelling!!!!
Het aller belangrijkste is dat je goed in je vel zit!!!
Leuk man, je eigen vragen beantwoordenquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:20 schreef Maisnon het volgende:
Kortom: ik ga niet dood, maar het mag beter. Je zal me nooit horen klagen, maar stiekem moet ik eens wat vaker m'n hart luchten
-
Waarom zetten mensen dit op het internet?
Dat van jezelf, je verleden en je familie geloof ik graag, maar de wereld? Zolang er elke dag nog zoveel ellende in de krant staat kan ik zelf niet echt tevreden zijn ofzo.... Tenzij je je eigen wereld bedoelt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja..
Dat je gelukkig bent, onafhankelijk van de wereld om je heen. Vrede met jezelf, je verleden, je familie, en de wereld.
Hey, goed puntquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:22 schreef Roonepwn het volgende:
[..]
Leuk man, je eigen vragen beantwoorden
Maar dat is iets wat je jezelf oplegt he , vergeet dat nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:24 schreef Roonepwn het volgende:
[..]
Dat van jezelf, je verleden en je familie geloof ik graag, maar de wereld? Zolang er elke dag nog zoveel ellende in de krant staat kan ik zelf niet echt tevreden zijn ofzo.... Tenzij je je eigen wereld bedoelt.
Dat bedoelde ik dan ook met het "eigen wereld"quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:29 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Maar dat is iets wat je jezelf oplegt he , vergeet dat niet
Begrijp me niet verkeerd , ikzelf heb dat ook maar het is niet verplicht dat te doen en ik weet dat dat heel gemeen klinkt omdat je zoiets denkt en doet vanuit je morele besef maar het is niet iets waar je jezelf aan moet ophangen
Jij kan de wereldniet in je eentje verbeteren , jij kan wel proberen de naaste wereld te verbeteren!
Sorry , die had ik even niet meegepaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:33 schreef Roonepwn het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook met het "eigen wereld"
Ik zal erop brainstormenquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:36 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Sorry , die had ik even niet meegepakt
Trouwens leuk dit soort topics!!!
Ga ik vaker aan meedoen!
Als je geen werk hebt, hoe betaal je dan voor de mogelijkheid om hier te posten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb geen werk, geen studie, geen vriendin, geen huis. Wat ik dus heb is vrijheid zonder zorgen en ben er dolgelukkig mee. De rest is bijzaak en komt later wel.
Dit wil overigens niet zeggen dat ik nooit werk, nooit studeer en een kluizenaar of zwerver ben. Ik leef uit geloof en dat brengt me op allerlei avonturen. Maar ik zit niet vast aan alle regeltjes van het systeem en ik profiteer ook niet van het systeem.
Tevreden en vrede is denk ik ook niet hetzelfde.. vrede er mee hebben is denk ik dat je niet geprovoceerd raakt om allerlei acties uit te voeren die op de een of andere manier schadelijk zijn, voor jezelf of anderen. Zoals moskees in brand steken of, jezelf ook maar constant op zitten winden en gedesillusioneerd zijn. Niet geprovoceerd kunnen raken maar ondanks al het negatieve zelf overeind kunnen blijven en er niet aan bijdragen door je er niet door te laten vormen, zoiets.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:24 schreef Roonepwn het volgende:
[..]
Dat van jezelf, je verleden en je familie geloof ik graag, maar de wereld? Zolang er elke dag nog zoveel ellende in de krant staat kan ik zelf niet echt tevreden zijn ofzo.... Tenzij je je eigen wereld bedoelt.
Ik verblijf nu tijdelijk bij mensen met internet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als je geen werk hebt, hoe betaal je dan voor de mogelijkheid om hier te posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |