abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70767329
Ben je tevreden met je baan of studie?
Met je relatie of je vrijgezellen leven?
Waarom ben je tevreden of ontevreden?
Ben je tevreden met je sociale contacten (of gebrek daaraan), of mis je juist vrienden/vriendinnen?
Wat maakt je leven zo goed of slecht?

ETCETERA!

Kortom, zoals de topic al vroeg: Ben je tevreden met wie je bent?

Vertelt u maar...

(Edit: nog een vraagje bijgevoegd)

[ Bericht 11% gewijzigd door Roonepwn op 08-07-2009 02:02:34 ]
Een poep, en een scheet, en een drol op een plankie
-webicon verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_70767340
Leuk idee...

Ja en nee. Tevreden met wie ik ben? ja, maar dan was ik liever geen homo geweest.
Tevreden met studie? Nee, want het duurt nog 1 jaar voordat ik eindelijk weer kan studeren.
Tevreden met werk? Ja, want mn vorige studie zorgt ervoor dat ik nu een superbijbaan heb
  woensdag 8 juli 2009 @ 01:58:47 #3
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_70767352
Baan: ontevreden, wil méér werken en gevarieerder werk
Studie: redelijk tevreden, stof is leuk, helaas is de organisatie ruk
Relatie: zéér ontevreden, wil wel weer eens een relatie na 8 jaar single
pi_70767373
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 01:52 schreef Roonepwn het volgende:
ETCETERA!

Vertelt u maar...

Niet helemaal maar dat moet je ook niet zijn of zeg ik nou iets vreemds ( there is alway's room for more )

de 2e is een lastige , ik hecht heel veel waarde aan mijn zelfstandigheid en dus ook aan onafhankelijkheid maar een mens mist ook genegenheid ( ik wel dus )

Ik ben tevreden omdat ik de targets haal die ik mezelf opleg ( dat klinkt heel erg systeematisch maar ik moet wel omdat ik ADHD heb en mijn leven echt moet structureren omdat anders alles in de soep loopt, het is dus eigenlijk een beetje TE kunstmatig )

Die laatste vraag is echt gemeen.
Ik kan positieve energie uit mijn ADHD halen maar het beperkt me tegelijkertijd ook in zaken waarbij diplomatie nodig is( de mensen die mijn posts op de FP volgen weten wat ik bedoel hahaha ) en dat is in mijn vak wel nodig, kwestie van kanaliseren dus!!
Aan de andere kant heb ik vanuit mijn verleden erg veel mensenkennis opgedaan waardoor ik ( soms helaas ) weet hoe mensen inelkaar steken , daar heb ik niet veel voor nodig
Met sollicitaties is dat echt super relaxt maar in real life soms ook zwaar kut

Resumee

50/50

[ Bericht 1% gewijzigd door Martinovibes op 08-07-2009 02:09:50 ]
pi_70767393
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 01:52 schreef Roonepwn het volgende:
ETCETERA!

Vertelt u maar...
Studie: Mwah, achteraf had ik liever gelijk WO gedaan ipv eerst HBO
Baan: 't Is kut om te wonen in een land met een 9-5 economie, het is zo moeilijk om iets te vinden wat een beetje relaxed te combineren is met een studie.

Verder gewoon een standaard type leven. Er missen dingen en er zijn dingen waar ik blij mee ben Maar ik had liever in Canada gewoond
pi_70767418
Ik heb geen werk, geen studie, geen vriendin, geen huis. Wat ik dus heb is vrijheid zonder zorgen en ben er dolgelukkig mee. De rest is bijzaak en komt later wel.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik nooit werk, nooit studeer en een kluizenaar of zwerver ben. Ik leef uit geloof en dat brengt me op allerlei avonturen. Maar ik zit niet vast aan alle regeltjes van het systeem en ik profiteer ook niet van het systeem.

[ Bericht 21% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-07-2009 02:16:38 ]
pi_70767424
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb geen werk, geen studie, geen vriendin, geen huis. Wat ik wel heb is vrijheid zonder zorgen en ben er dolgelukkig mee. De rest is bijzaak en komt later wel.
YEAH BABY!!!
Goede instelling!!!!
Het aller belangrijkste is dat je goed in je vel zit!!!
pi_70767447
Ik zal ook even mijn eigen vragen beantwoorden. Wel zo eerlijk toch?

Nog moeilijk te zeggen. Ik ben een late 20er en ik zit nu in mijn propedeuse jaar voor een HBO opleiding en de kans wordt steeds kleiner dat ik hem ga halen. Ik heb 8 jaar gewerkt en het is erg lastig om weer in een leer ritme te komen. Nu aan het einde van het jaar begin ik eindelijk mijn draai te vinden, maar dat is misschien te laat.

Ik ben (gelukkig) niet wanhopig op zoek naar een vriendin, maar een fijne relatie met een leuk meisje... Tja...

Nog veel onzekerheid in mijn leven. Ik wil mijn doelen bereiken, maar ik heb (te veel?) moeite om er te komen. Ik hoef geen bakken met geld. Ik wil enkel en alleen datgene doen waarvan ik vind dat ik hiervoor op deze aardkloot ben gezet.

Ben je tevreden met je sociale contacten (of gebrek daaraan), of mis je juist vrienden/vriendinnen?
Ik ben tevreden met de vrienden die ik heb, en ik heb er genoeg. Ik zou ze wel wat vaker willen zien, alleen wil ik het nog wel eens moeilijk om mezelf naar buiten toe te schoppen. Ik ben soms een beetje een huismus.

Het goede: Mijn vrienden, en leven in de weet dat er mensen zijn die er altijd voor me klaar staan. (Vrienden en familie.)
Het slechte: Een onzekere toekomst, en spookgedachtes over 80 jaar worden met een baan die me niet boeit.

Dus ook voor mij op het moment: 50/50
pi_70767455
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:12 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

YEAH BABY!!!
Goede instelling!!!!
Het aller belangrijkste is dat je goed in je vel zit!!!
Dat denk ik ook ja..
Dat je gelukkig bent, onafhankelijk van de wereld om je heen. Vrede met jezelf, je verleden, je familie, en de wereld. Dat je sterk in je schoenen staat, werkelijk de verantwoordelijkheden kan dragen die het leven 'huisje, boompje, beestje, kinderen' meebrengen. Ik wil eerst volwassen zijn voordat ik me daar mee in laat. Anders kan ik er toch niet van genieten. Maar ik leef dus uit geloof en laat God mij leiden. Wat Hij geeft neem ik aan, de rest hoef ik niet.
pi_70767460
Mezelf: nope, met goede reden, die ik hier niet kan zetten
Studie: mwah, gaat nu wel goed, maar de studie zelf is een beetje aan het verslechteren. Bijna bachelor, dus dat is okay.
Werk: Heb een bijbaantje en een klus maar wilde vakantiewerk, ik moet wat meer discipline kweken want het is er nog niet van gekomen.
Sociaal: joh, wel okay, goede vrienden dichtbij thuis, studie ook veel vrienden, maar die heb ik het laatste jaar minder gezien (omdat ze van opleiding geswitched zijn / stage / etc)
Relatie: geen relatie, en vrijgezellenleven heeft wel weer lang genoeg geduurd

Kortom: ik ga niet dood, maar het mag beter. Je zal me nooit horen klagen, maar stiekem moet ik eens wat vaker m'n hart luchten

Meer discipline, minder faalangst, die relatie mag er komen en dat eerste punt zal lang duren voordat ik er overheen ben. Ben automatisch wat apathisch als het wat minder goed gaat en anders vrij positief dus zolang ik niet met aids zonder vrienden en familie weg lig te rotten in de goot gaat het goed.

En zelfs in die goot vermaak ik me wel met een gitaar en mensen om voor te spelen

Waarom zetten mensen dit op het internet?
pi_70767470
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:20 schreef Maisnon het volgende:

Kortom: ik ga niet dood, maar het mag beter. Je zal me nooit horen klagen, maar stiekem moet ik eens wat vaker m'n hart luchten

-

Waarom zetten mensen dit op het internet?
Leuk man, je eigen vragen beantwoorden
pi_70767478
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja..
Dat je gelukkig bent, onafhankelijk van de wereld om je heen. Vrede met jezelf, je verleden, je familie, en de wereld.
Dat van jezelf, je verleden en je familie geloof ik graag, maar de wereld? Zolang er elke dag nog zoveel ellende in de krant staat kan ik zelf niet echt tevreden zijn ofzo.... Tenzij je je eigen wereld bedoelt.
pi_70767483
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:22 schreef Roonepwn het volgende:

[..]

Leuk man, je eigen vragen beantwoorden
Hey, goed punt
pi_70767493
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:24 schreef Roonepwn het volgende:

[..]

Dat van jezelf, je verleden en je familie geloof ik graag, maar de wereld? Zolang er elke dag nog zoveel ellende in de krant staat kan ik zelf niet echt tevreden zijn ofzo.... Tenzij je je eigen wereld bedoelt.
Maar dat is iets wat je jezelf oplegt he , vergeet dat niet
Begrijp me niet verkeerd , ikzelf heb dat ook maar het is niet verplicht dat te doen en ik weet dat dat heel gemeen klinkt omdat je zoiets denkt en doet vanuit je morele besef maar het is niet iets waar je jezelf aan moet ophangen
Jij kan de wereldniet in je eentje verbeteren , jij kan wel proberen de naaste wereld te verbeteren!
pi_70767513
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:29 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Maar dat is iets wat je jezelf oplegt he , vergeet dat niet
Begrijp me niet verkeerd , ikzelf heb dat ook maar het is niet verplicht dat te doen en ik weet dat dat heel gemeen klinkt omdat je zoiets denkt en doet vanuit je morele besef maar het is niet iets waar je jezelf aan moet ophangen
Jij kan de wereldniet in je eentje verbeteren , jij kan wel proberen de naaste wereld te verbeteren!
Dat bedoelde ik dan ook met het "eigen wereld"
pi_70767523
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:33 schreef Roonepwn het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dan ook met het "eigen wereld"
Sorry , die had ik even niet meegepakt

Trouwens leuk dit soort topics!!!
Ga ik vaker aan meedoen!
pi_70767533
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:36 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Sorry , die had ik even niet meegepakt

Trouwens leuk dit soort topics!!!
Ga ik vaker aan meedoen!
Ik zal erop brainstormen
pi_70767570
Dit is normaliter niet mn ding maar wil het wel proberen.

Heb geen baan en niet echt tevreden met mn studie in het buitenland. Ook al gaat het verder wel goed in het buitenland.

Mn laatste relatie was mn eerste buitenlandse relatie, en dat liep te snel op de klippen.
Al is vrijgezel zijn ook zo wel leuk. Relatie hebben en in Londen wonen ging gepaard met te veel drukte en teveel geld uitgeven.

Ontevreden, weet namelijk nog niet of ik volgende maand mn biezen kan pakken om te verhuizen naar New York. Mede door een waslijst aan bureaucratisch gelul waar ik een hekel aan heb. Wat betreft studie tevreden, jaar met geen enkele onvoldoende en een gemiddelde A afgerond.

Kon beter kon ook slechter Ik reis relatief veel dus kom je veel 'sociale contacten' voor 1 dag tegen. En een relatie zorgt altijd voor een boom in kennissen en vrienden, maar een verbreking zorgt altijd weer voor scheuren.

Goed, mn kat en het feit dat ik vrij luxe in het buitenland kan wonen en leven. Ik voel me daar bevoorrecht in.
Slecht, uhm, wou dat mn moeder wat minder problemen zou krijgen op haar levenspad.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70767601
Wat vind je nou erger?
Die boom aan kennissen ( sociale input want zo zie ik dat ) of die scheuren want ik neem aan en daar geloof ikzelf in dat je altijd een paar positieve mensen overhoudt, dat is toch relaxt of niet ?
Misschien dat je schijt moet hebben aan de negative aspecten van het verbreken van een sociaal contact
pi_70767603
ja
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:49:27 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70768707
Ja, het was een lange weg om te komen waar ik ben. Maar het bevalt prima

Relatie, dik te vreden. Samen huisje gekocht, samen opgeknapt... 2 poezen die het verder compleet (afbreken) maken, geen klachten

Omdat ik keihard heb gewerkt om te krijgen wat ik heb. En heel veel ben gegroeid, heb geleerd sinds de HBO (wat voor mij een drama was, maar gelukkig maar 6 maanden duurde).

Dit is inderdaat wel een minder puntje, sinds ik verhuisd ben zie ik oude vrienden niet meer.

Dat ik goed in mn vel zit, lekker kan doen wat ik wil en weinig zorgen heb

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:00:15 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70768837
Absoluut niet tevreden met de omstandigheden waarin ik momenteel vertoef.
Door een of ander onopgelost medisch probleem kan ik vrijwel al mijn hobbies amper tot niet meer uitoefenen en ben ik veelal verplicht de tijd thuis door te brengen.
Door diezelfde klachten kan ik momenteel niet aan het werk en heb ik mijn studie moeten beëindigen en doordat ik steeds minder kan krijg ik steeds meer stemmingswisselingen waardoor het in de bovenkamer af en toe ook niet geheel soepel meer loopt.

Doordat ik niet aan het werk kan (in de benodigde vorm, doe wel vrijwilligerswerk) zit ik momenteel in de bijstand, betekend dus weer amper geld om uit te kunnen geven en zodoende staan bepaalde activiteiten die nog wel kunnen ook weer op een laag pitje.
Kortom, zodra mijn medische problematiek in kaart is gebracht kan ik pas weer verder met de draad oppakken, of ze het nou kunnen verhelpen of niet.

Qua relatie gaat het allemaal wel prima, al is het nu niet prettig om op bijstandsniveau te moeten leven natuurlijk maar dat is allemaal nog wel op te lossen en dat ik een stuk minder kan als in de beginperiode van onze relatie helpt er ook niet echt bij omdat je een stuk meer 'stilstaat' in je doen en laten.
Qua vriendschappen heb ik verder niets te klagen, enkel kun je zo weinig ondernemen dat je al snel de mensen maar thuis uitnodigt omdat stappen enzo gewoon niet meer gaat.

Heb het verder dan ook niet slecht, met een beetje relativeren en af en toe de boel afreageren besef ik best dat ik het zo slecht nog niet heb en dat het uiteindelijk allemaal wel weer in orde komt en momenteel is het echt een cirkeltje, zodra het medische probleem is gevonden komt de rest ook wel weer goed op bepaalde dingen na natuurlijk als blijkt dat het niet te verhelpen valt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:04:09 #23
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70768884
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb geen werk, geen studie, geen vriendin, geen huis. Wat ik dus heb is vrijheid zonder zorgen en ben er dolgelukkig mee. De rest is bijzaak en komt later wel.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik nooit werk, nooit studeer en een kluizenaar of zwerver ben. Ik leef uit geloof en dat brengt me op allerlei avonturen. Maar ik zit niet vast aan alle regeltjes van het systeem en ik profiteer ook niet van het systeem.
Als je geen werk hebt, hoe betaal je dan voor de mogelijkheid om hier te posten?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70769440
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 02:24 schreef Roonepwn het volgende:

[..]

Tevreden en vrede is denk ik ook niet hetzelfde.. vrede er mee hebben is denk ik dat je niet geprovoceerd raakt om allerlei acties uit te voeren die op de een of andere manier schadelijk zijn, voor jezelf of anderen. Zoals moskees in brand steken of, jezelf ook maar constant op zitten winden en gedesillusioneerd zijn. Niet geprovoceerd kunnen raken maar ondanks al het negatieve zelf overeind kunnen blijven en er niet aan bijdragen door je er niet door te laten vormen, zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-07-2009 09:40:31 ]
pi_70769489
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:04 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Als je geen werk hebt, hoe betaal je dan voor de mogelijkheid om hier te posten?
Ik verblijf nu tijdelijk bij mensen met internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')