Zag ik 2 weken geleden staan bij mijn credit card informatie bij de ING internetbankieren:
Op 9-7-2009 zal 45 euro geincareerd worden.
Nou dat kan ik sta nog 46,50 rood.
Wat zie ik 1-7-2009 gebeuren. 45 euro van mijn rekening af voor mijn credit card. Ik denk wtf, je zegt toch zelf 9-7-2009

Zeg dan 1-7-2009 of incasseer 9-7 en niet 1-7.
Maargoed daar kan ik nog wel mee leven. Wat ik wel schandalig vind is dat ik NOG STEEDS 46.50 rood staat op mijn credit card rekening. Een dikke week staat mijn geld dus ergens op een tussenrekening. Resultaat:
De bank verdient lekker want ik betaal natuurlijk forse rente totdat het geld eindelijk op de Credit Card rekening is bijgeschreven. En onderwijl trekken ze ook nog even rente van diezelfde 45 euro die de limbo staat te doen.
Waar slaat dat op

Als ze dat bij iedereen doen.... Dat zijn gewoon gratis TONNEN met geld.
Ik word dat gezeik met die banken zo zat. Hebben ze de economie nog niet genoeg verkankerd dat ze iedere cent graaien die de graaien kunnen.
En nee ik kan niet weg want ik heb mijn hypotheek bij die klootzakken. En uiteindelijk naaien alle banken je even hard

Al die kutusers op fok die meteen beginnen met blaten over dat ik dan maar op de hei moet gaan wonen moeten hun muil houden en zich lekker vrijwillig anaal laten nemen door iedere machtshebber die dit land 'rijk' is.