ja en dan zit ik hier straks er net tussen in en sta ik voor niks op straksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee. De buien trekken tenslote naar het oosten weg, aldus de weerberichten.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:57 schreef Saekerhett het volgende:
Zou me trouwens weer niks verbazen als de hele zooi toch weer inkakt boven Oost-Nederland en dat er alleen wat smerige motregen gaat vallen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:57 schreef Saekerhett het volgende:
Zou me trouwens weer niks verbazen als de hele zooi toch weer inkakt boven Oost-Nederland en dat er alleen wat smerige motregen gaat vallen
Als je t zo ziet gaat het in Utrecht iig niks worden vnvquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja.
Het laatste beeldjealles komt weer samen.
[ afbeelding ]
In Utrecht misschien wel Hier iig niet op de europese. Daar komt juist een hele dikke rooie bui over de rampstadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als je t zo ziet gaat het in Utrecht iig niks worden vnvOp de buienradar gaat t ook allemaal dood op de grens van belgie
Hier ook om een uurtje of 4quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:12 schreef Frankz0rz het volgende:
Volgens die 3 uur forecast zou ik de volle laag moeten krijgenMaar toch geloof ik er niet zo in.
Hier zal t sowieso wel morgenochtend worden voor er wat gebeurd.. Als er wat gebeurdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mag t hopen ja ik ga niet voor jan lul opstaan
volgens Nederlandse buienradar kan ik gaan slapen en volgens de Europese kan ik beter wakker blijven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mag t hopen ja ik ga niet voor jan lul opstaan
Ik zat net naar hetzelfde te kijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
volgens Nederlandse buienradar kan ik gaan slapen en volgens de Europese kan ik beter wakker blijven.![]()
![]()
Welke frequentie? Bij mij blijft de AM band vrij zuiver?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:23 schreef Kwaliteit het volgende:
flink aan het knetteren op de AM band hier in Zwijndrecht.
luisteren? http://81.171.125.138:8012/listen.pls
ik zap wel af en toe
Gelukkig dat ik niet de enige ben die dat op valtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik zat net naar hetzelfde te kijkenDe richting verschilt nogal.. Volgens de Buienradar krijg ik alleen een staartje mee en volgens Meteox de volle laag
Ja dan krijgen we om een uurtje of half 4 een aardig buitje dan een pauze om weer total los te gaan om 5 uurquote:Als je naar die 3 uurs verwachting kijkt van Buienradar zie je ook dat het veel meer het land in trekt..
Op elke, maak niet uit. overal geknetter.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:29 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Welke frequentie? Bij mij blijft de AM band vrij zuiver?
Ah ik heb hem, heb vrij slecht ontvangst van die zender hier. Hoorde hem net nog knetteren maar nou niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |