Legendarischquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
was dat niet 17-7 ?[ afbeelding ] mooie avond was dat idd
Lekker roodquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
De forecast van Buienradar:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch wel veelbelovend uit
The fuck....quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Ok dat word het raam op een kiertje zettenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie tip!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef marcel-o het volgende:
@ buienradar zie je de bewolking al naar binnen schuiven @ noord FR
k ga maffe
over n uur of 2 a 3 zit k weer overeind![]()
camera is iig opgeladen
Daar ben ik ook bang voor ja Dat denk ik ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef sander89 het volgende:
zal bijna weer opblijven de hele nacht.
Doven doet dit niet. Zeker niet als het KNMI een waarschuwing geeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:42 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoop dat dit de moeite waard is, en dat het niet dooft.
Nee oke. Maar toch 3 week geleden weeralarm voor Noord-Nederland. Waar niks is van gekomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doven doet dit niet. Zeker niet als het KNMI een waarschuwing geeft
Geen idee. De buien trekken tenslote naar het oosten weg, aldus de weerberichten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hmzz dat ziet er al weer een stuk minder uit..... Hoe betrouwbaar is dit?
Klopt maar dit is toch aardig groot. Denk niet dat t in België ineens dooft. En een weeralarmquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee oke. Maar toch 3 week geleden weeralarm voor Noord-Nederland. Waar niks is van gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |