Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jij zit vast op weerwoord.![]()
Hier in Zeeland zou het dus om 3u moeten beginnen, dan lig ik nog op bed.
Rond 5u ben ik er uit, en dan ga ik mooi de buien achterna richting Rotterdam.
Hmm bedankt geen eens over nagedacht over het zuiden (warmer natuurlijk)quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is bijna nooit het geval dat het noorden warmer is dan het zuidendit zal zeker 1 van de vele redenen zijn + ook nog eens de waddenzee etc erbij, hmmz nee gaat niet werken
Onweersbuien komen meestal vanuit het Zuiden of Oosten opzetten. Verder ligt het er maar net aan welke koers een depressie heeft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef Razor21 het volgende:
Misschien een "domme" vraag ik weet het in elk geval niet.
Waarom komen buien altijd vanuit het zuiden het land binnen?
Athans ik zie nooit , maar dan ook nooit op buienradar dat er een partij regen naar het zuiden verplaatst bv vanuit het noorden.
Het is altijd zeg maar vanaf Belgie omhoog......
Kijk dat ze vanuit het westen binnenkomen snap ik enigzins nog wel ivm de noordzee boven water onstaan sneller buien? toch?
![]()
Hier gaat alles open om zeker te zijn dat ik wakker word als er wat gebeurdquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:47 schreef E.T. het volgende:
Straks maar even alle ramen een stuk dichtdoen als we gaan slapen.. En een onrustig nachtje verwachten![]()
Zoonlief wil nog wel eens wakker worden van onweer en in paniek schieten (en dan dus absoluut niet meer willen slapen)![]()
Samen mooie bliksems kijken uit het slaapkamerraam vindt ie helemaal niks iig
dikke boem, de nacht-dat-de-randstad-niet-sliepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |