mja dat zag ik gisteren ook idd.. Ik zou trouwens in de loop van deze week te horen krijgen of mn scriptie voldoende is maar ik heb nu nog steeds niet gehoord...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Toad het volgende:
@sjoiis: ben je 3e jaars N&M?
Ah, er is een handleiding mexicaanse griep op het MIM.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef Toad het volgende:
@lien: hmmmz, ja de week is wel bijna voorbij. ben je trouwens nog naar LL geweest?
een korte onderzoekje leert me van niet, jammermisschien volgend jaar weer
![]()
weet je al of je als tutor aan de slag mag?
nee hoor, die hoef je niet aan te vragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dom vraagje misschien. Moet je je propedeuse aanvragen? Hoor het van vrienden van de Hogeschool Rotterdam wel, maar heb er niks over gehoord,geen info over ontvangen???
Intranet en duidelijke informatievoorziening passen helaas niet samen in één zin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee hoor, die hoef je niet aan te vragenals je genoeg studiepunten hebt dan heb je ook automatisch je p. En op intranet kan je dan wel zien wanneer de uitreiking hebt, als je daar al bij wil zijn dan
Stelt het niks voor dan eigenlijk? Weinig mensen die erheen gaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee hoor, die hoef je niet aan te vragenals je genoeg studiepunten hebt dan heb je ook automatisch je p. En op intranet kan je dan wel zien wanneer de uitreiking hebt, als je daar al bij wil zijn dan
Noop, 2e-jaarsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Toad het volgende:
@sjoiis: ben je 3e jaars N&M?
Ah, er is een handleiding mexicaanse griep op het MIM.
nee dat ben íkquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Toad het volgende:
Ben ik nu de enige in dit topic die in het 4e jaar zit? Dan ben ik de oldbie van deze reeks.
Nou nou, niet zo kleinerend over derdejaars he.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Toad het volgende:
Ben ik nu de enige in dit topic die in het 4e jaar zit? Dan ben ik de oldbie van deze reeks.
Vanochend heb ik aan derdejaars N&M'ers iets verteld over stage lopen en de keuze voor m'n minor. Wat waren het lieve kindertjes.![]()
Maar nu voel ik me een beetje oud.![]()
![]()
Zeker weten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |