abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72229382
@sjoiis: ben je 3e jaars N&M?

Ah, er is een handleiding mexicaanse griep op het MIM.
pi_72231234
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Toad het volgende:

mja dat zag ik gisteren ook idd.. Ik zou trouwens in de loop van deze week te horen krijgen of mn scriptie voldoende is maar ik heb nu nog steeds niet gehoord...
pi_72232064
@lien: hmmmz, ja de week is wel bijna voorbij. ben je trouwens nog naar LL geweest?

een korte onderzoekje leert me van niet, jammer misschien volgend jaar weer

weet je al of je als tutor aan de slag mag?

[ Bericht 72% gewijzigd door Toad op 28-08-2009 15:48:09 ]
pi_72240675
Nou dinsdag gaat het voor mij ook weer beginnen. Dan zit ik alweer in het 3e jaar.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_72242561
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef Toad het volgende:
@lien: hmmmz, ja de week is wel bijna voorbij. ben je trouwens nog naar LL geweest?

een korte onderzoekje leert me van niet, jammer misschien volgend jaar weer

weet je al of je als tutor aan de slag mag?

Nee niet meer geweest idd, zal je nog even terug pm-en

Tutor weet ik nog altijd niet, die vacature is er nog altijd niet dus..

Maar ik kreeg om kwart over zeven alsnog een mail van m'n scriptiedocent en m'n scriptie is voldoende en dus ben ik afgestudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Donderdag om 12u de verdediging nog doen, daar hangt het punt nog vanaf..
pi_72245728
Dom vraagje misschien. Moet je je propedeuse aanvragen? Hoor het van vrienden van de Hogeschool Rotterdam wel, maar heb er niks over gehoord,geen info over ontvangen???
pi_72246450
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dom vraagje misschien. Moet je je propedeuse aanvragen? Hoor het van vrienden van de Hogeschool Rotterdam wel, maar heb er niks over gehoord,geen info over ontvangen???
nee hoor, die hoef je niet aan te vragen als je genoeg studiepunten hebt dan heb je ook automatisch je p. En op intranet kan je dan wel zien wanneer de uitreiking hebt, als je daar al bij wil zijn dan
pi_72246637
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

nee hoor, die hoef je niet aan te vragen als je genoeg studiepunten hebt dan heb je ook automatisch je p. En op intranet kan je dan wel zien wanneer de uitreiking hebt, als je daar al bij wil zijn dan
Intranet en duidelijke informatievoorziening passen helaas niet samen in één zin.
pi_72267416
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

Stelt het niks voor dan eigenlijk? Weinig mensen die erheen gaan?
pi_72312010
Ik heb mijn P pas in het tweede jaar gehaald (dus afgelopen jaar) en heb hem nog steeds niet ontvangen. Heb ook geen idee of hij nog wordt opgestuurd of dat ik hem moet aanvragen/ophalen
pi_72323607
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Toad het volgende:

Noop, 2e-jaars
You are the reason that I'm singing
pi_72369910
Hier een 2e jaars RMC.
Ik zit voor mezelf de mogelijkheden af te bakenen om mijn P te halen (nog twee vakken herkansen dit jaar) en daarna de HvA gedag te zeggen voor de studie communicatie(wetenschappen) op bijvoorbeeld de UvA. Wat is jullie mening over zo'n overstap, zijn er mensen die iets weten over het niveauverschil/verschil in vakken etc. ?
pi_72406115
En allemaal weer hard aan de slag?
pi_72459181
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef Toad het volgende:
En allemaal weer hard aan de slag?
Nee want ik ben sinds gisteren officieel afgestudeerd
pi_72459558
.
Gefeliciteerd!
pi_72476229
Gefeliciteerd
pi_72550925
Ben ik nu de enige in dit topic die in het 4e jaar zit? Dan ben ik de oldbie van deze reeks.

Vanochend heb ik aan derdejaars N&M'ers iets verteld over stage lopen en de keuze voor m'n minor. Wat waren het lieve kindertjes.

Maar nu voel ik me een beetje oud.

[ Bericht 22% gewijzigd door Toad op 08-09-2009 14:49:49 ]
pi_72551078
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Toad het volgende:
Ben ik nu de enige in dit topic die in het 4e jaar zit? Dan ben ik de oldbie van deze reeks.
nee dat ben ík
pi_72551646
Ok ok, ik moet m'n meerdere erkennen. Ik dacht ik kan nu wel kan claimen dat ik de oldbie ben, want lienelien kijkt hier vast niet meer.

Wat doe je nu eigenlijk? Lekker vakantie houden?
pi_72552372
Wel heerlijk om niet meer de newbie te zijn op school!
pi_72552769
Iedereen kijkt nu tegen je op?
pi_72553475
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Toad het volgende:

Vanochend heb ik aan derdejaars N&M'ers iets verteld over stage lopen en de keuze voor m'n minor. Wat waren het lieve kindertjes.

Maar nu voel ik me een beetje oud.
Nou nou, niet zo kleinerend over derdejaars he.
pi_72553946
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef Toad het volgende:
Iedereen kijkt nu tegen je op?
Zeker weten!

Nee maar ik weet dat als ik iets stuntelig dat er altijd nog eerstejaars zijn die nog stunteliger zijn.
pi_72564451
Gefeliciteerd lienelien! Moet lekker zijn, helemaal klaar met school

Wat is het weer belachelijk druk op school in die eerste dagen! Lekker tien minuten wachten op de lift naar de zevende, neem de trap en je bent nog sneller. Vanavond mijn propedeuse opgehaald trouwens, er waren maar drie mensen uit mijn oude klas die hem gehaald hebben. Verder was het nogal saai, maar hee: ik heb weer een roos gekregen en cadeautjes van mijn ouders

Het tweede jaar is trouwens ineens belachelijk veel opdrachten en veel lesuren. Een paar mensen in mijn groepje willen dan ook nog invoeren dat je je bij hen moet afmelden als je niet komt naar niet-verplichte lessen omdat je bed zo lekker ligt of wat dan ook Gaat gelukkig niet door, haha
pi_72566539
Ik ben benieuwd of ik mijn propedeuse ook op had kunnen halen? Ga nu maar eens een mailtje sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')