abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71559321
Ja, volgens mij krijg je die inlogcodes pas later deze maand.
pi_71559364
En anders voor al uw vragen (en antwoorden)
quote:
Wel hebben we aangepaste openingstijden gedurende de periode 20 juli tot 17 augustus. We zijn dan telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur, op ons reguliere nummer: 020 - 595 1700. Een e-mail sturen naar info-mim@hva.nl kan natuurlijk ook altijd!
pi_71560631
Hoe weten jullie in welke klas je zit?

Ik heb nog steeds geen bevestiging/betalingsformulieren e.d. van de HvA maar moet dat even afwachten.

Ik kan wel gewoon op Intranet, met mijn oude inloggegevens. Kan ik de klassenindeling daar vinden?
pi_71560672
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef Jevel het volgende:
Hoe weten jullie in welke klas je zit?

Ik heb nog steeds geen bevestiging/betalingsformulieren e.d. van de HvA maar moet dat even afwachten.

Ik kan wel gewoon op Intranet, met mijn oude inloggegevens. Kan ik de klassenindeling daar vinden?
Ik heb besloten pas over enkele weken weer in te loggen, maar staat het niet gewoon gelijk na het inloggen rechts?
Anders eventueel op rooster klikken ofzo?
pi_71561007
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik heb besloten pas over enkele weken weer in te loggen, maar staat het niet gewoon gelijk na het inloggen rechts?
Anders eventueel op rooster klikken ofzo?
Dat klopt ja. Als het goed is staat je klas rechts op intranet.

Iets anders Tonio: je hebt besloten pas over enkele weken in te loggen??? Je kan MIM-intranet niet meer zien voorlopig?
pi_71561316
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef Toad het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Als het goed is staat je klas rechts op intranet.

Iets anders Tonio: je hebt besloten pas over enkele weken in te loggen??? Je kan MIM-intranet niet meer zien voorlopig?
Dan ga ik me weer veel te druk maken over boeken, klasgenoten etc.

Eerst nog maar genieten van vakantie & Lowlands, daarna zien we wel weer.
pi_71561399
.

Ja, bijna heel dit topic gaat volgens mij naar Lowlands.
pi_71561584
pi_71565993
Nee ik ga naar Pukkelpop! Dus ik ben veel stoerder.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_71566244
Neuh, ik ga naar Sziget, dus ik win.
pi_71566962
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef lienelien het volgende:
Neuh, ik ga naar Sziget, dus ik win.
En daarna door toch?

Pfeeuh
pi_71567099
Ja
En ik ga ook nog voor fok de hele week reviews schrijven over Sziget, dus ook nog een beetje nuttig bezig zijn
pi_71570217
Toad, thanks! Dan verkoop ik gewoon al mijn boeken behalve dat marketingboek, verdien ik in elk geval nog wat geld zodat ik weer nieuwe boeken kan kopen

Jaaa Lowlands, heb er zin in!
pi_71578444
Oke lienelien wint duidelijk. Maar ik heb zilver.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_71578475
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Duim het volgende:
Oke lienelien wint duidelijk. Maar ik heb zilver.
en de rest brons
pi_71578516
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Liefste het volgende:
Toad, thanks! Dan verkoop ik gewoon al mijn boeken behalve dat marketingboek, verdien ik in elk geval nog wat geld zodat ik weer nieuwe boeken kan kopen

Jaaa Lowlands, heb er zin in!
Dat marketingboek is juist het eerste wat ik de deur uit heb gedaan! (naar Toad )
heb het verder prima gered met een mooie samenvatting van StudentsOnly á ¤3
pi_71578576
Hm, ik kan niks vinden van een klas ofzo.

Komt denk ik doordat ik niet met een MIM-account inlog. Het staat niet onder een kopje ofzo toch?
Tenminste, bij roosters e.d. zie ik het niet.

Ach, ik wacht het wel af. Als ik het eind augustus maar weet .. en dat zal wel goed komen
pi_71578674
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:45 schreef Jevel het volgende:
Hm, ik kan niks vinden van een klas ofzo.

Komt denk ik doordat ik niet met een MIM-account inlog. Het staat niet onder een kopje ofzo toch?
Tenminste, bij roosters e.d. zie ik het niet.

Ach, ik wacht het wel af. Als ik het eind augustus maar weet .. en dat zal wel goed komen
Staat rechtsboven:
quote:
Week 32 (periode 5.6)

Portal voor
Lienelien

Groepen: R06 RV5 Z613-s2

Reserveren
Rooster

Toevoegen/Verwijderen
pi_71578732
Gemeen trouwens, ze hebben me al in RV5 gezet terwijl ik helemaal niet voor schooljaar RV5 ga betalen en ik nog altijd lekker in RV403a zit
pi_71579041
Zilver, goud, brons.

Ik heb diamant, want ik zag Gaga in Paradiso.

Lienelien: gezien je stages: wil je echt de tvkant op?
pi_71579507
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef Toad het volgende:
Zilver, goud, brons.

Ik heb diamant, want ik zag Gaga in Paradiso.
Grapjas
Dan heb je juist ehhhh aardewerk
quote:
Lienelien: gezien je stages: wil je echt de tvkant op?
Neig de laatste tijd meer naar tijdschrift.. Zou alleen niet weten welke. En ben niet het allergrootste schrijftalent volgens mij, weinig mee gedaan laatste tijd. Al ga ik dus wel reviewen op Sziget
radio lijkt me ook wel leuk om een tijdje bij rond te kijken, maar toch wel het liefst tv ja. Geen entertainment, of hooguit infotainment Maar weet het niet... Misschien blijf ik gewoon een tijdje de gids uithangen (bijbaantje) en ga ik dan een paar maanden richting het buitenland, géén idee. Maar ooit, ga ik een heel mooi informatief programma maken. En ik wil ergens iets met presentatie gaan doen.

Ah goed, ik weet het dus niet echt

Jij al wel echt een idee wat je wil dan? en de rest hier?
pi_71584447
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef lienelien het volgende:
Moet je voor die boekenlijst niet gewoon op intranet kijken? Of heb je daar nog geen inlogcode voor? (zal wel niet dan..) Maar het is vrij normaal dat je nu nog niets hebt hoor, komt altijd vrij last minute. En dit jaar al helemaal omdat dit het eerste jaar is met numerus fixus en ze hebben er blijkbaar allemaal een beetje moeite mee
maar goed, op het onderwijsbureau werken dan ook maar 4 á 5 mensen die alles maar moeten regelen.
/Late reactie
Ja daar kan ik al wel op, maar onder het kopje 'boekenlijsten' zie ik alleen keuzemogelijkheden voor de profielen van het 2e jaar. Ach, dan maar op de lijst van Selexys vertrouwen.
''Going mental on the Wabbu''
pi_71586190
quote:
Portal voor
xxxx

Groepen:

Hier zouden jouw eigen links kunnen staan, bijvoorbeeld:

Adresboek HvA
Download Firefox
HTML handleiding
Module R501
PC reserveren
Propedeuse periode 1
Roosters mijn groep

Zoals in deze voorbeelden kunnen dat links binnen deze server, maar ook externe links zijn.
Bij mij dus niet. Ik wacht geduldig af..
pi_71586553
Zo ziet die van mij er ook uit.
''Going mental on the Wabbu''
pi_71588414
Ik had niet gedacht dit ook te zeggen maar ik mis het gebouw al een beetje.

Vooral de lekkere Lazy Noon in de kantine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')