quote:Wel hebben we aangepaste openingstijden gedurende de periode 20 juli tot 17 augustus. We zijn dan telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur, op ons reguliere nummer: 020 - 595 1700. Een e-mail sturen naar info-mim@hva.nl kan natuurlijk ook altijd!
Ik heb besloten pas over enkele weken weer in te loggen, maar staat het niet gewoon gelijk na het inloggen rechts?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef Jevel het volgende:
Hoe weten jullie in welke klas je zit?
Ik heb nog steeds geen bevestiging/betalingsformulieren e.d. van de HvA maar moet dat even afwachten.![]()
Ik kan wel gewoon op Intranet, met mijn oude inloggegevens. Kan ik de klassenindeling daar vinden?
Dat klopt ja. Als het goed is staat je klas rechts op intranet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas over enkele weken weer in te loggen, maar staat het niet gewoon gelijk na het inloggen rechts?
Anders eventueel op rooster klikken ofzo?
Dan ga ik me weer veel te druk maken over boeken, klasgenoten etc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Als het goed is staat je klas rechts op intranet.
Iets anders Tonio: je hebt besloten pas over enkele weken in te loggen???Je kan MIM-intranet niet meer zien voorlopig?
En daarna door toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef lienelien het volgende:
Neuh, ik ga naar Sziget, dus ik win.
en de rest bronsquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Duim het volgende:
Oke lienelien wint duidelijk. Maar ik heb zilver.
Dat marketingboek is juist het eerste wat ik de deur uit heb gedaan!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Liefste het volgende:
Toad, thanks! Dan verkoop ik gewoon al mijn boeken behalve dat marketingboek, verdien ik in elk geval nog wat geld zodat ik weer nieuwe boeken kan kopen
Jaaa Lowlands, heb er zin in!
Staat rechtsboven:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:45 schreef Jevel het volgende:
Hm, ik kan niks vinden van een klas ofzo.
Komt denk ik doordat ik niet met een MIM-account inlog. Het staat niet onder een kopje ofzo toch?
Tenminste, bij roosters e.d. zie ik het niet.
Ach, ik wacht het wel af. Als ik het eind augustus maar weet .. en dat zal wel goed komen
quote:Week 32 (periode 5.6)
Portal voor
Lienelien
Groepen: R06 RV5 Z613-s2
Reserveren
Rooster
Toevoegen/Verwijderen
Grapjasquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef Toad het volgende:
Zilver, goud, brons.
Ik heb diamant, want ik zag Gaga in Paradiso.![]()
Neig de laatste tijd meer naar tijdschrift.. Zou alleen niet weten welke. En ben niet het allergrootste schrijftalent volgens mij, weinig mee gedaan laatste tijd. Al ga ik dus wel reviewen op Szigetquote:Lienelien: gezien je stages: wil je echt de tvkant op?
/Late reactiequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef lienelien het volgende:
Moet je voor die boekenlijst niet gewoon op intranet kijken? Of heb je daar nog geen inlogcode voor? (zal wel niet dan..) Maar het is vrij normaal dat je nu nog niets hebt hoor, komt altijd vrij last minute. En dit jaar al helemaal omdat dit het eerste jaar is met numerus fixus en ze hebben er blijkbaar allemaal een beetje moeite mee
maar goed, op het onderwijsbureau werken dan ook maar 4 á 5 mensen die alles maar moeten regelen.
Bij mij dus niet.quote:Portal voor
xxxx
Groepen:
Hier zouden jouw eigen links kunnen staan, bijvoorbeeld:
Adresboek HvA
Download Firefox
HTML handleiding
Module R501
PC reserveren
Propedeuse periode 1
Roosters mijn groep
Zoals in deze voorbeelden kunnen dat links binnen deze server, maar ook externe links zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |