Haha denk niet dat ik ben blijven hangen. Ga je wel volgen op Twitter, ziet er interessant uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Haha nou wil ik zien hoe jij eruit ziet. Kan wel kloppen trouwens, ik had ontzettende hoofdpijn dus bijna heel de dag met zonnebril opgelopen.
Hmm, ik wil toch een keer een foto zien!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef Duim het volgende:
[..]
Haha denk niet dat ik ben blijven hangen. Ga je wel volgen op Twitter, ziet er interessant uit.
Ja, wel kleine kans dat we elkaar tegenkomen in die enorme mensenmassa op het MIM. Ik heb trouwens ook nog Hyves. Nu we toch zo bezig zijn met social communitiesquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Hmm, ik wil toch een keer een foto zien!
Of anders zeg je hoi als je me weer ziet. Ik zal niet bijten!!
Oeh, PM!! : D Dan ga ik opletten of ik je zie volgende keer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:59 schreef Duim het volgende:
[..]
Ja, wel kleine kans dat we elkaar tegenkomen in die enorme mensenmassa op het MIM. Ik heb trouwens ook nog Hyves. Nu we toch zo bezig zijn met social communities
Geregeld! Ik vind het op sommige tijden echt heeel druk op school. Maar vanochtend om 09.00 uur was er geen kip.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Oeh, PM!! : D Dan ga ik opletten of ik je zie volgende keer!
En ik vind de mensenmassa wel meevallen, kom zo vaak bekenden tegen!
Wel vind ik dat de eerste jaar nog 'hipper' en tuttiger zijn dan vorig jaar. Als je door de kantine loopt voel je gewoon de ogen in je rug prikken.
Das ook echt stom geregeld, dat je 28x per jaar printers zit te installeren voor je kan printen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:07 schreef Duim het volgende:
[..]
Geregeld! Ik vind het op sommige tijden echt heeel druk op school. Maar vanochtend om 09.00 uur was er geen kip.
Ik heb vandaag nog een paar eerstejaars geholpenZe wisten niet welke printer ze moesten selecteren en niet hoe ze moesten printen.
Ja zeker stom. Welk profiel doe je eigenlijk? Wij moeten nu een tijdschrift echt gaan maken, maar ik beleef er weinig fun aan. Dus eh ik kijk al uit naar de minor. Er is ook een docent die het altijd over de Libelle heeftquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Das ook echt stom geregeld, dat je 28x per jaar printers zit te installeren voor je kan printen!
College vanmiddag was zo slaapverwekkend. Ik vind het tijdschriftenproject enorm interessant maar de docent bespreekt vaak specifieke tijdschriftbranches. Ik heb niks aan uren geblaat over vrouwenbladen!
Misschien dat mijn hoofdpijn me ook een beetje prikkelbaar maakte![]()
Ik ken haar eigenlijk alleen van naam, zal waarschijnlijk wel alleen een mmp-er zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik doe nu jaar twee van MMP. Sigrid Verbenne is mijn Slb'er, kent iemand haar? Echt een ontzettend leuk mens!
quote:
"You : Im not a 18 year old chick with big boobsquote:
Dat antwoordquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
"You : Im not a 18 year old chick with big boobs
Stranger : Could you just pretend, I really need this"
Ja heerlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Liefste het volgende:
Groetjes terug vanuit mijn bed![]()
Bevalt MMP nog steeds?
Ik herken jou wel hoor!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Duim het volgende:
Ik weet verder niet hoe iedereen eruit ziet dus dat wordt lastig herkennen
die a kan ik ook niet meer zien zeg! Pffffquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb ook nog nooit iemand uit dit topic gezien, behalve Liefste.Maar nou ben ik ook nog maar een eerstejaars.
A?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
die a kan ik ook niet meer zien zeg! Pffff
Een van Amsterdams grootste bedrijven in de toeristische sector, online marketing en nieuwe media ed. Maar daar over meer als ik uitsluitsel heb, vrijdag denk ik.quote:
Ik denk dat ze daar bij bijna alle afstudeerprofielen aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Bestaat er op de HVA ook iets als Crossmediale Communicatie?
Nah, ik heb al eens mogen meemaken hoe niet anoniem ik hier ben dus ik doe liever niet aan namen van bedrijven enzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk in dit topic.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zijn er mensen die goed zijn in websitebouw? (¤)
Moet het nog uit de propedeuse-fase herkansen.. Ik kan er geen drol van en heb het later toch niet of nauwelijks nodig
Maar niet als studie op zich dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar bij bijna alle afstudeerprofielen aandacht aan besteden.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Lienelien, zou je even je pb kunnen checken?
rechts. je vroeg nog over de US Openquote:
Wel goed!quote:Degenen die vanmiddag tentamen hadden: hoe ging het?
Dat was vorig jaar niet zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wel goed!
Maar toch blijf ik het stom vinden dat MMP over elk project ook een tentamen heeft. Wie heeft dát bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |