Haha, ja even wachten dan maar, de site van de ib zal wel de hele dag plat liggenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt zo langDe post is hier altijd heel laat en Mijn IB-Groep is ook niet te bereiken.
Ik moet gewoon wat geduldiger zijn, maar het lijkt me zo'n leuke opleiding!
Ik hoop ook maar dat er genoeg mensen zijn die zich hebben teruggetrokken, dan
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, ja even wachten dan maar, de site van de ib zal wel de hele dag plat liggen
Maar waarom heb je jezelf dan pas ná 15 mei ingeschreven als je het zo leuk lijkt?
Oh dat is wel jammer ja.. En in welke lotingsklasse zit je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!
Ik heb zelf in het 1e jaar de boekjes 'praktische cursus spelling' en 'practische cursus zinsontleding' moeten kopen, en die waren erg handig. Ook de Schrijfwijzer van Jan Renkema is een fijn boek, die heeft beide in één.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:55 schreef Jevel het volgende:
Aangezien ik mijn spelling wel weer even een kleine boost mag geven (en ik over een paar weken toch veel te veel tijd over heb in de bus naar Spanje) vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben.
Boekjes o.i.d. die ik daarvoor kan gaan gebruiken? Het gaat vooral om de verschillende werkwoordsvormen, als ik me goed herinner dat het zo heet. De regels over waarop een volt deelwoord moet eindigen, het kofschip etc.
Nah, bedrijfseconomie is echt niet zo erg dat je dat gemist hebt. Je moet zo af en toe berekenen hoeveel het tijdschrift wat je uitbrengt moet gaan kosten ed, al denk ik dat je dat bij N&M eigenlijk héél weinig hoeft te doen. Bij RMP namelijk nog wel soms.quote:Zijn er nog andere belangrijke vakken die ik mis door het eerste jaar te skippen? Bedrijfseconomie en management geloof ik sowieso? Weinig zin om dat vrijwillig in m'n eentje te gaan bijspijkeren...
Bel gewoon even naar IBG, weet je het direct. Correspondentienummer erbij (en nog iets van BSN of bankrekeningnr). Spannend maar dan weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt zo langDe post is hier altijd heel laat en Mijn IB-Groep is ook niet te bereiken.
Ik moet gewoon wat geduldiger zijn, maar het lijkt me zo'n leuke opleiding!
Ik hoop ook maar dat er genoeg mensen zijn die zich hebben teruggetrokken, dan
Die economie en marketing wacht ik dan gewoon even af. Kan altijd als het zover is wat extra werk gaan verrichten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb zelf in het 1e jaar de boekjes 'praktische cursus spelling' en 'practische cursus zinsontleding' moeten kopen, en die waren erg handig. Ook de Schrijfwijzer van Jan Renkema is een fijn boek, die heeft beide in één.
[..]
Nah, bedrijfseconomie is echt niet zo erg dat je dat gemist hebt. Je moet zo af en toe berekenen hoeveel het tijdschrift wat je uitbrengt moet gaan kosten ed, al denk ik dat je dat bij N&M eigenlijk héél weinig hoeft te doen. Bij RMP namelijk nog wel soms.
Marketing hetzelfde, niet zo erg allemaal. Maar vooral je spelling moet goed up to date zijn
En, ben je toegelaten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:35 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ben ook ingeloot.Kreeg om 7.45 al een mailtje van Studielink.
Dank je!quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef Liefste het volgende:
Ik heb mijn P gehaald,
Ik sla het eerste jaar over, begin in het tweede jaar (i.v.m. andere afgeronde HBO opleiding). Loten hoeft dan dus niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Together-Alone het volgende:
Hoezo hoefde je niet mee te loten als ik vragen mag?
quote:Bereikbaarheid de opleiding en het onderwijsbureau
Gedurende het zomerreces blijft het onderwijsbureau dagelijks bereikbaar. We doen dit eigenlijk omdat we dit jaar voor het eerst te maken hebben met een numerus fixus. Wel hebben we aangepaste openingstijden gedurende de periode 20 juli tot 17 augustus. We zijn dan telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur, op ons reguliere nummer: 020 - 595 1700. Een e-mail sturen naar info-mim@hva.nl kan natuurlijk ook altijd!
Wow. Wat goed! Nog even de laatste loodjes dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef lienelien het volgende:
Heb nu 10.289 woorden en moet nog 1 hoofdstuk en de conclusies en aanbevelingen en dan is m'n scriptie helemaal af!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |