Soms hou je water niet binnen en dit wel door de samenstelling van water, zout en suiker... Het is overigens te goor voor woorden en mijn dochter weigerde het gewoonwegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Anchor het volgende:
Ik snap het even niet, je kan toch ook gewoon voldoende (water) drinken?
Lust ze wel soep? Dat zou dan theoretisch ook moeten werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Soms hou je water niet binnen en dit wel door de samenstelling van water, zout en suiker... Het is overigens te goor voor woorden en mijn dochter weigerde het gewoonweg
Gelijke delen Coca Cola en water gaat ook goed. Voordeel hiervan is dat Coca Cola praktisch over de hele wereld verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Anchor het volgende:
[..]
Lust ze wel soep? Dat zou dan theoretisch ook moeten werken.
Dan had ze het ook niet nodigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Sjeen het volgende:
Het is overigens te goor voor woorden en mijn dochter weigerde het gewoonweg
Wel dode cola, anders heeft het nog geen zin. Koolzuur prikkelt je darmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef RandomMoron het volgende:
ik wou net zeggen..maar je was me voor! Coca cola is in principe geschikt omdat de verhoudingen suiker en zout perfect zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |