Afgelopen vrijdag stond ik vroeg (11:00) op, omdat ik naar het strand ging.
Twaalf uur ofzo met vrienden afgesproken, en we zouden eerst even langs de supermarkt gaan, om iets te eten en te drinken te kopen. Dus ik dacht, als ik nou niet ontbijt dan kan ik later op staan, ik koop immers toch wat bij de supermarkt

Dus ik niet ontbijten.
In de supermarkt een zooi drinken gekocht en een plastieken bakje met daarin 2 overheerlijke frikandelbroodjes
Eenmaal op het strand aangekomen had ik nog steeds geen honger, de broodjes bleven dus in mijn tas zitten.
Na een tijdje besloten we te gaan zwemmen, dus dat betekende dat we onze spullen op het strand achter moesten laten.
Na een tijdje zwemmen, zei een van m'n vrienden ineens van ''Hee, er zitten allemaal meeuwen bij onze spullen!''.
Dus we gingen die kutbeesten maar even wegjagen, voordat je het weet schijten ze je handdoek onder.
Komen we bij ons plekje aan, zie ik ineens een leeg, opengemaakt plastic bakje enkele meters van mijn tas af.
Hebben die kankermeeuwen mijn tas opengekregen (hij stond half open, maar toch), dat plastic bakje met frikandelbroodjes uit mijn tas gekregen (er zaten nog meer dingen in de tas dus de meeuwen hebben frictie tussen het bakje en andere dingen ondervonden), en dan nog het bakje opengekregen, en dan die broodjes gejat

Klacht: kankermeeuwen die je ontbijt/lunch jatten
Klacht 2: hele dag niets gegeten hebben tot 17:00 of iets dergelijks

Antiklacht: mijn energy drink hadden ze niet gestolen