SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaak zijn het van die huisbazen, die alleen jonge dames in hun huisje willen...![]()
Sommige jongens laten nog wel alles netjes achter, maken niet zoveel herrie en zitten niet hele dagen kankerkachel te schreeuw![]()
Klacht: Voorkeur voor een vrouw bij kamers![]()
Anitklacht: Heb wel een goede advertentie gezien.Een studentenhuis met allemaal meisjes, die nog een huisgenoot zochten die ook man mocht zijn!!1!!!111 Daar moet ik even achterna
GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS
Dat ligt dan waarschijnlijk ergens anders aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een vrouwen ik word nooit uitgenodigd
dus zoveel waarde hechten ze er blijkbaar ook weer niet aan.
Ja maar ik snap niet waaraanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Stockton het volgende:
[..]
Dat ligt dan waarschijnlijk ergens anders aan
Zo'n huisbaas moet je vragen of je zijn taken even kan waarnemen als hij graag op vakantie wil.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze willen gewillige sletjes die zich dagelijks laten nemen door het halve dispuut. wees blij dus dat je er geen bent.
Misschien hebben ze epilepsie en willen ze jouw UI niet steeds zienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet waaraanik bespeel geen instrument, ik rook niet, ik heb geen huisdier.
Wat willen ze verdomme nog meer!
Ja want alle potentiële huisbazen komen tenslotte hier op Fok!, hmhm.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze epilepsie en willen ze jouw UI niet steeds zien
In het echte leven is BT namelijk een zwevende, van kleur veranderende open mond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze epilepsie en willen ze jouw UI niet steeds zien
Dat laatste klopt wel, bohhhhh!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het echte leven is BT namelijk een zwevende, van kleur veranderende open mond.
Nou, het betekent wel dat als een meisje en een jongen op de kamer reageren, dat ze hoogstwaarschijnlijk het meisje uit zullen nodigen he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Fries het volgende:
Dat ze een voorkeur hebben voor meisjes wil toch niet zeggen dat ze een afkeer voor jongens hebben?
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet waaraanik bespeel geen instrument, ik rook niet, ik heb geen huisdier.
Wat willen ze verdomme nog meer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihihihihihihiihih
Maar je bespeelt wel jeAls je nou keyboard had gezegd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmmmm... lekker, niet?
Ze trekken je na tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want alle potentiële huisbazen komen tenslotte hier op Fok!, hmhm.
Hoi, ik ben dus Penisbaard, maar vrienden noemen mij Penis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt dan ook altijd zijn Foknaam in het echte leven
Dat denk je maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Repeat het volgende:
In zo'n huis zou ik ook wel willen wonen, tenminste altijd een schone wcbril
Ik ook. En 's avonds slapen al die hitsige studentes bij mij in bed!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Repeat het volgende:
In zo'n huis zou ik ook wel willen wonen, tenminste altijd een schone wcbril
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |