abonnement Unibet Coolblue
pi_70752597
Ik krijg morgen een parrot ck3000 evo. binnen welke ik wil inbouwen in m'n focus II.
Ik heb ook de stuurbediening module erbij genomen zodat ik het kastje niet hoef te monteren.

Nu zoek ik tips waar ik het beste het blauwe controlle kastje kan plaatsen.
Ik hoorde iemand zeggen achter het onderste paneel van de middenconsole aan de passagierskant, klopt dit?
Hoe kan ik het beste de microfoon naast de binnenspiegel plaatsen zonder de hemel te beschadigen?
Hoe trek ik het draadje vanaf de binnenspiegel naar de radio zonder over het raam te gaan.

Ben redelijk handig met dit soort dingen, maar aangezien de auto vrij nieuw is zoek ik eerst maar wat tips voor ik schade maak.
pi_70757548
ik blijf dit even volgen, kwam wel alvast dit tegen:

http://forum.pocketinfo.n(...)ck3100-inbouwen.html
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 21:16:33 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70757629
Is het je eigen auto?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:00:45 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70760086
Maar er genoeg tijd voor vrij, kan vies tegenvallen. Zorg ervoor dat je de plus en constante plus goed aansluit anders worden je instellingen niet onthouden. Plaats de kastjes en kabels zo veel mogelijk onder het stuur of in ieder geval niet achter de radio, daar is vaak niet zo veel ruimte en dan wordt het proppen.

Mijn microfoontje zit links boven langs het raam, de draad kan precies achter een naad. Gaat links onder het stuur bij de zekeringen (bij een Seat Leon in ieder geval) naar binnen en dan onder het stuur door in het blauwe kastje wat ik vastgezet heb met tyraps. Plaatsen aan de binnenspiegel heb ik ook overwogen maar is lastiger en heeft geen enkele meerwaarde. Het zit zelfs nog meer in het zicht.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:21:20 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70761076
Beter laat je het gewoon een inbouwstation doen. Kost die lui een uurtje ofzo, en netter dan dat je het zelf kan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:47:49 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70762268
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef fathank het volgende:
Beter laat je het gewoon een inbouwstation doen. Kost die lui een uurtje ofzo, en netter dan dat je het zelf kan.
Dat ze het snel doen ben ik met je eens. Dat ze het netjes kunnen geloof ik best. De ervaring leert echter dat dit lang niet altijd gebeurd. En het is volgens mij nog vrij prijzig ook. In een uurtje of 2 moet je het zelf ook wel voor elkaar krijgen als je niet twee linker handen hebt en het netjes wilt doen.
pi_70768108
@Netsplitter: Het is m'n eigen auto, geen lease ofzo.

@leolinedance : Ik wil er een hele zondagmiddag voor uittrekken dus tijd moet geen probleem zijn

@fathank: In laten bouwen heb ik overwogen maar kost al gauw tegen de 100 euro en die wil ik graag behouden. Daarnaast vind ik dit ook gewoon leuk om te doen.

Links boven direcht naast de a-stijl is ook wel een optie inderdaad.
Dan kan je hem ook misschien wel makkelijker wegwerken.
pi_70956563
Ik heb alle spullen binnen en wil het in het weekeinde inbouwen, echter heb ik 1 vraag.
In de handleiding van de multicom stuurbediening staat het volgende plaatje.



Begrijp ik hier goed uit dat ik de tussen liggende draad moet doorknippen om die v1 aan te sluiten?
Ik gebruik een kram 86123 adaptorkabel zodat ik niet aan mijn orginele kabels hoef te komen, dus het is niet heel erg maar als het niet hoeft is het zonde.

Kijk hier voor het volledig schema: http://www.parrot.biz/doc(...)outmulticommford.pdf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')