Niet tof. Ik dacht eindelijk van die mislukte relneger af te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef Rosbief het volgende:
MJ komt terug!!
De dood is in scene gezet om publiciteit te krijgen voor zijn concerten. Hij zal medio juni weer van zich laten horen heb ik vernomen uit betrouwbare bron, hoe gaaf is dat!
maar wel heel knap, aangezien het al juli isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Niet tof. Ik dacht eindelijk van die mislukte relneger af te zijn.
Sorry, moet juli zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
maar wel heel knap, aangezien het al juli is
En dan een moonwalkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef TeenWolf het volgende:
MJ stapt tijdens de ceremonie de kist uit en zegt: WHO'S DEAD?
Hoe laat zou het alleen gebeuren, kan niet wachten.
uit die clip van ghosts (ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef TeenWolf het volgende:
MJ stapt tijdens de ceremonie de kist uit en zegt: WHO'S DEAD?
Hoe laat zou het gebeuren, kan niet wachten.![]()
Welke zender(s) komt dat op en hoelaat, is het al begonnen/ afgelopen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
uit die clip van ghosts (ofzo)
BBC verwacht dat dit het best bekeken programma van de eeuw zal worden... OMFG
Ok, door dat laatste geloof ik je niet meer hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef Rosbief het volgende:
Nee Juli 2009, dus over 1 of 2 weken is hij terug, incl. vuurwerk en een concert samen met de toppers in Ahoy.
ned 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Welke zender(s) komt dat op en hoelaat, is het al begonnen/ afgelopen?
Best kans. Ik zal lachen als er maar 2000 man in LA komen, omdat iedereen verwacht dat het pokkedruk wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
uit die clip van ghosts (ofzo)
BBC verwacht dat dit het best bekeken programma van de eeuw zal worden... OMFG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |