Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat dan verkoopt!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Maddy_K het volgende:
Straks, op eBay, kun je er vast wel 1 vinden. Moet je wel $$$ hebben
Hij is nu vrij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
Mooi toch, Hall of Liberty. Jammer dat Michael nooit vrijheid heeft gekend, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
SBS6 eerst om half zes, dan om zes uur kan je ook over naar Ned 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Duderella het volgende:
Zo, ik ga er zo ook eens even voor zitten. Maar ik heb geen CNN op mijn TV en dertig jaar geleden was een zender zoeken een hels karwei, dus daar beginnen we maar niet aan.
RTL4 of zo? Ladies?
Ned3!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Duderella het volgende:
Zo, ik ga er zo ook eens even voor zitten. Maar ik heb geen CNN op mijn TV en dertig jaar geleden was een zender zoeken een hels karwei, dus daar beginnen we maar niet aan.
RTL4 of zo? Ladies?
Ik denk juist van wel. Sommige mensen doen alles voor het geld. Net zoals er mensen waren die hun toegangskaartjes wilden verkopen (zou ik trouwens nooit gedaan hebben!!) zullen er ook wel zijn die dit boekje verkopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat dan verkoopt!
Zoiets moet je koesteren, als uitverkorene om daarbij geweest te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |