Dat kan ook prima natuurlijk. Ze heeft alleen gezegd dat ze niet naar het public event ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef JX het volgende:
Zag ik nou een blonde dame bij dat cemetery die veel wegheeft van Debbie Rowe?
Buiten, bij de entree. Op CNN Live.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
Zijn er nu beelden te zien van die private service?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
Ik ga voor de tv zitten mensen, wish me luck want ik heb nu al een krop in de keel en de tranen achter mijn ogen branden.
Tot later en veel sterkte allemaal en een mooie memorial toegewenst.
Ja das waar, het lijkt me logisch dat die dan wel naar het privegebeuren gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook prima natuurlijk. Ze heeft alleen gezegd dat ze niet naar het public event ging.
Net als Liz Taylor, die is hier misschien ook wel bij.
Ik fiets zo naar huis. Kan ik nog het eea live meepikken en dan neem ik de rest op als ik naar mijn neefje ga.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Buiten, bij de entree. Op CNN Live.
En hier http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
Sterkte Shitney, we leven allemaal mee, ieder op zijn eigen manier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
Ik ga voor de tv zitten mensen, wish me luck want ik heb nu al een krop in de keel en de tranen achter mijn ogen branden.
same herequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |