Ik heb daar al heel de tijd geen geluidquote:
Ik hoop zó dat het ze lukt, de familie, om hem daar te mogen begraven!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef senesta het volgende:
Weet niet of dit al gepost was:
[..]
Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=57204
Dank je! Het duckie had ik al, maar Puckzzz heeft hem moonwalkend gemaakt!quote:
Wat gaaf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat het ze lukt, de familie, om hem daar te mogen begraven!
[..]
Dank je! Het duckie had ik al, maar Puckzzz heeft hem moonwalkend gemaakt!
weirdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
Strange Jackson Coincidence
Posted Jul 7th 2009 8:45AM by TMZ Staff
Michael Jackson signed his last will on 7-7-02, 7 years to the day he will be memorialized and buried.
same herequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb daar al heel de tijd geen geluid
[Elvis mode] Thank you...thank you very much...[/Elvis mode]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef kissaa het volgende:
@ Greys: het ducky (ook lief) kende ik maar de moonwalk![]()
Mijn complimenten aan Puckzzz!
Bronquote:Kist
De politie in Los Angeles heeft bevestigd dat de kist met het lichaam van de King of Pop zal worden vervoerd nar het Staples Center.
Nou weer in een open kist! Het wordt steeds spectaculairder. Straks douwen ze er nog batterijen in en dan doet ie nog effe een laatste moonwalk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
Online reports are speculating that Michael Jackson's body will be brought to Staples Center for today's memorial.
According to at least one report, Jackson will "lie in state" in an open, elaborate gold casket. The body would be brought by motorcade from Forrest Lawn in the Hollywood Hills where Jackson's body has been prepared for burial and the family attended a private memorial service last night.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou weer in een open kist! Het wordt steeds spectaculairder. Straks douwen ze er nog batterijen in en dan doet ie nog effe een laatste moonwalk.
Ik wacht wel af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou weer in een open kist! Het wordt steeds spectaculairder. Straks douwen ze er nog batterijen in en dan doet ie nog effe een laatste moonwalk.
Pfffff, onduidelijkheid allemaal, iedereen spreekt elkaar tegen.
Het schijnt dat hij incognito verder gaat, als eendjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef Maddy_K het volgende:
Stel dat MJ nou echt niet dood is, wanneer zou hij dan tevoorschijn komen??
Kan 't me voorstellen, ziet er erg schattig uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij incognito verder gaat, als eendje
Maar dan moet ie ophouden met moonwalken, anders wordt hij weer herkent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij incognito verder gaat, als eendje
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat dan verkoopt!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Maddy_K het volgende:
Straks, op eBay, kun je er vast wel 1 vinden. Moet je wel $$$ hebben
Hij is nu vrij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
Mooi toch, Hall of Liberty. Jammer dat Michael nooit vrijheid heeft gekend, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
SBS6 eerst om half zes, dan om zes uur kan je ook over naar Ned 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Duderella het volgende:
Zo, ik ga er zo ook eens even voor zitten. Maar ik heb geen CNN op mijn TV en dertig jaar geleden was een zender zoeken een hels karwei, dus daar beginnen we maar niet aan.
RTL4 of zo? Ladies?
Ned3!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Duderella het volgende:
Zo, ik ga er zo ook eens even voor zitten. Maar ik heb geen CNN op mijn TV en dertig jaar geleden was een zender zoeken een hels karwei, dus daar beginnen we maar niet aan.
RTL4 of zo? Ladies?
Ik denk juist van wel. Sommige mensen doen alles voor het geld. Net zoals er mensen waren die hun toegangskaartjes wilden verkopen (zou ik trouwens nooit gedaan hebben!!) zullen er ook wel zijn die dit boekje verkopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat dan verkoopt!
Zoiets moet je koesteren, als uitverkorene om daarbij geweest te zijn.
Ok, thanks (ook de anderen). heb ik net scheel naar de OP zitten kijken kennelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
SBS6 eerst om half zes, dan om zes uur kan je ook over naar Ned 3
Zie OP.
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:45 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel. Sommige mensen doen alles voor het geld. Net zoals er mensen waren die hun toegangskaartjes wilden verkopen (zou ik trouwens nooit gedaan hebben!!) zullen er ook wel zijn die dit boekje verkopen.
Dat viel mij net ook op, wilde het ook al zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Heuj, waarom staat mijn tv schemaatje niet meer mooi onder elkaar in de OP?
Viel mij ook al op. Met die gekleurde spotjes enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik vind het podium een beetje smakeloos uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |