Oh, die heeft weer geen geluidquote:
Dat kan ook prima natuurlijk. Ze heeft alleen gezegd dat ze niet naar het public event ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef JX het volgende:
Zag ik nou een blonde dame bij dat cemetery die veel wegheeft van Debbie Rowe?
Buiten, bij de entree. Op CNN Live.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
Zijn er nu beelden te zien van die private service?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
Ik ga voor de tv zitten mensen, wish me luck want ik heb nu al een krop in de keel en de tranen achter mijn ogen branden.
Tot later en veel sterkte allemaal en een mooie memorial toegewenst.
Ja das waar, het lijkt me logisch dat die dan wel naar het privegebeuren gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook prima natuurlijk. Ze heeft alleen gezegd dat ze niet naar het public event ging.
Net als Liz Taylor, die is hier misschien ook wel bij.
Ik fiets zo naar huis. Kan ik nog het eea live meepikken en dan neem ik de rest op als ik naar mijn neefje ga.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Buiten, bij de entree. Op CNN Live.
En hier http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
Sterkte Shitney, we leven allemaal mee, ieder op zijn eigen manier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
Ik ga voor de tv zitten mensen, wish me luck want ik heb nu al een krop in de keel en de tranen achter mijn ogen branden.
same herequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
Het zijn flink veel mensen bij die begraafplaats, dus niet alleen de familiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef JX het volgende:
[..]
Ja das waar, het lijkt me logisch dat die dan wel naar het privegebeuren gaan
Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=57204quote:Er is veel om te doen geweest... De publieke herdenkingsdienst van Michael Jackson. Vanavond om 19u Nederlandse tijd zal die plaatsvinden in het Staples Center in Los Angeles, een stadion annex concertzaal in Los Angeles. Miljoenen tv-kijkers zullen hier wereldwijd getuige van zijn. Enkele duizenden fans hebben kaarten kunnen krijgen middels een loterij op internet. De LAPD heeft de andere fans opgeroepen thuis te gaan kijken om chaos te voorkomen.
Hoe de herdenkingsdienst er precies uit zal zien is nog niet bekend, maar er wordt door verschillende Amerikaanse media gemeld dat een indrukwekkende lijst met wereldberoemde namen waaronder Mariah Carey, Lionel Richie, Jennifer Hudson, Stevie Wonder, John Mayer, basketballer Magic Johnson en Motown-oprichter Barry Gordy zullen deelnemen aan de ceremonie.
Zojuist werd ook bekend dat Michales kist op het podium zal staan tijdens de dienst. Eerder werd er bericht dat de King of Pop twee uur voor de ceremonie begraven zou worden. Nu blijkt dat de familie alsnog alles op alles zet om Michael te mogen begraven op zijn geliefde ranch Neverland.
Ik ook, maar dan voornamelijk om het feit dat ik misschien iets mis als ik net naar een verkeerd net kijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik fiets zo naar huis. Kan ik nog het eea live meepikken en dan neem ik de rest op als ik naar mijn neefje ga.
Heel stom, maar ik heb een beetje een zenuwachtige buikkriebel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |