En hier weer verder, ben benieuwd waar Bart blijft .
quote:
op 01-19-2000 om 02:47 PM schreef oliebol2000 het volgende:
De vorige zat erg vol.En hier weer verder, ben benieuwd waar Bart blijft
.
Nou, als Bart blijft, waar hij nu is, dan komt hij waarschijnlijk niet hier, omdat hij daar blijft.
Ik geloof citaat van kangaroo uit vorig topic
---------------------------------------------
BLIJ BLIJ????? Als Bart van die vraagjes beantwoord, wordt je daar blij van?????
Wat heeft HIJ nou te melden??
Ha , daar is tie dan weer !!!!!
"Ze" weet wel voor wie dit is bedoeld ! lol
grapje! , enneh , kijk maar uit , want voor dat je het weet sta ik ACHTER je , als je begrijpt wat ik bedoel !
quote:
op 01-20-2000 om 08:05 AM schreef Ludo het volgende:
Bart wordt toch niet vermist, hè?
Zie: www.opsporingverzocht.nl/big-bart
en natuurlijk www.PeterRdeVries.nl/BBart
------------------
It never hurts to help <Eek the Cat>
[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 20 Januari 2000).]
quote:
op 01-20-2000 om 08:05 AM schreef Ludo het volgende:
Bart wordt toch niet vermist, hè?
Jawel ik heb hem ontvoerd
PS, ik weet dat het steeds dubieuzer wordt, maar hij komt echt wel weer terecht.
* Ossie ook wel erg benieuwd waar Bart is.
* Ossie denkt dat Sabine hem ontvoerd heeft.
Heb jij een paard ?????
Groetjes BBS
* Jumparound schiet zich zelf nu neer.
Zo, dus bart is ool al een 404 error, vind je het gek dat ie niet gevonden kan worden:hij bestaat niet eens(bedank RULER)
OH what the heck.. doe eigenlijk allebei maar gewoon
Bart, heb je al die tijd nodig gehad om Sabelientje te vertellen dat het echt uit moet zijn met die rare haardrachten van d'r ?
quote:
op 01-21-2000 om 05:33 AM schreef HiZ het volgende:Bart, heb je al die tijd nodig gehad om Sabelientje te vertellen dat het echt uit moet zijn met die rare haardrachten van d'r ?
Nee joh,ze is styliste.Die horen er raar uit te zien.
(Al vind Little Sister dat dat beter kan, HAAA!)
quote:
op 01-20-2000 om 11:12 PM schreef Jumparound het volgende:
oor sabien zullen we wel niet bang hoeven te zijn he,
Nou......met dat haar van d'r.......
quote:
maar dat was een goed idee van jeIk zal hem zo ff bellen
Goed idee was het hè?
Als je het nog niet gedaan hebt, doe hem dan maar de groetjes van me
[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 21 Januari 2000).]
Ik heb 1 vraagje waar ik benieuwd naar ben.
Ligt eraan of je ook kijkt naar BB, hoe is het nu met, maar Maurice en Ruud hebben toch niet erg positieve dingen gezegd. Hoe gaan jullie daar mee om (de BB ´ers). Jullie zien elkaar toch af en toe. Confronteren jullie elkaar wat erop tv gezegd wordt of wordt er in die gesprekken vreselijk door Veronica gemanipuleerd.
Anyway, je doet geloof ik alleen dingen die je leuk vindt m.b.t. de media (good for u) en ik wil je heel veel succes wensen met je bedrijfje. En Sjoerd, je hebt natuurlijk in een aantal tv-shows gezeten (met Tim natuurlijk) en je bent een droppie om te zien (ik ben wel een zwaar samenwonende vrouw van 30 met een vreselijke mooie dochter, dus dit was geen aanzoek). Grapje hè! Wat voor school volg je eigenlijk Sjoerd. Ik lees wel steeds dat je naar school moet of bent geweest, maar ik was benieuwd wat voor school.
Groetjes broertjes en Bart, onwijs veel succes met je eigen bedrijfje. Lachen hè. 23 jaar en van soldaat tot BB ´er tot zelfstandig ondernemer. Wie had gedacht dat nuchtere Nederlanders zich zo konden laten meeslepen door een tv-serie (ik heb mezelf maar meteen opgegeven voor Big Brother 2 in september).
Doei
Priscilla
En ik deed bedrijfskundige informatica, in amsterdam. Maart daar ben ik mee gestopt (met de voetbal trouwens ook). Dus je leest het, bart komt wel, maar hij is nu weer ergens in het land, dus nog even afwachten
quote:
op 01-22-2000 om 01:53 PM schreef Jumparound het volgende:
...maar ik geloof dat hij vannavond wel ff tijd heeft...
Als hij alle gestelde vragen wil beantwoorden heeft hij toch wel iets meer dan ff tijd nodig!?
Ik zou zeggen zet alles vast voor hem op een rijtje en open een nieuw topic met alle antwoorden.
De LMK vreest voor waar je hierna vanaf gaat!!!
Groetjes, Fannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |