abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2000 @ 20:58:00 #26
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_243928
hi guys, via het adres van Jump zal ik proberen een paar van de meest prangende vragen te beantwoorden. Sorry dat het weer zo lang heeft geduurd, maar ja, het valt niet mee om door 12 mln mensen aan je jas getrokken te worden...

De meeste vragen gaan (uiteraard) over Sabine... Tough Luck...

Veel andere vragen gaan over de andere bewoners (wie is er trouwens ooit met die debiele term'bewoners'gekomen? Het deed ons veel pijn om dat iedere week aan te moeten horen van 'Dolf"wouters (vandaag nog gezien, was heel gezellig, ook met Cas Spijkers en Rene Froger...)en hoe ik daar tegen aan kijk.
Welnu: die andere lui zijn prima om mee om te gaan , net als op zo'n reunie van vandaag hebben we een hoop lol, en kunnen we even gezellig bijkletsen over wat voor rare dingen we de afgelopen tijd hebben meegemaakt, en over wat voor onzin er nog steeds over iedereen wordt geschreven en geluld. Het is echt een soort van familie van me geworden...

Over m'n manager; dit is dus echt een ouwe leraar van me, die ken ik nog uit de tijd dat ik in dienst zat. Dank zij hem kan ik nu tot rust komen, hij handelt al m'n zaken af, schermt met Voo, brengt me naar m'n afspraken, praat veel met m'n ouders over mij, zorgt dat ik snel veel dingen bijleer over het organiseren van m'n eigen zaken; kortom, hij is en te vertrouwen, en een goede vriend van me, en heeft ook nog eens verstand van zaken. Tot zover.

Over de redactie: ik kan begrijpen dat veel (met name kritische kijkers ) mensen zich afvragen in hoeverre het spelletje eerlijk is gespeeld door de makers. Nou kan ik hier eigenlijk alleen een subjectieve mening over geven, dus ik zou zeggen: kijk, luister naar wat we over elkaar zeggen (Willem fans: let op!) en trek je eigen conclusie (en laat mij dat dan ook even weten, aub) .

Ludo! Wat nou Bart is Bart niet ? Shit, heb je toch een reactie...

Iemand schreef nog iets over dat hij hoopte dat ik wat van me zou laten horen voordat er 100 reacties binnen waren, nou, bij deze dus.

Verder wil ik zelf nog wat dingen kwijt, en wel het volgende:
ReBa, ik betreur het persoonlijk dat je gestopt bent met je fansite, ik waardeer het dat je er veel (heel veel) tijd en energie in hebt gestopt en dat je bijna 85000 reacties hebt gekregen, maar aan de andere kant vraag ik hierbij ' en plein public ' om begrip van jouw kant.
Begrip voor het feit dat ik zelf niet persoonlijk de hand heb gehad in mijn eigen fansite (begrijp me niet verkeerd, ik sta er zeer zeker wel achter)
begrip voor het feit dat ik de laatste tijd geleefd wordt door allerlei mensen die iets van me willen ( en dat zijn er nog al wat...)dus dat ik wat betreft jouw fansite mezelf heb laten adviseren door Jump en door Tim. Uit wat zij me hebben verteld heb je het niet altijd even nauw genomen met de werkelijkheid, maar fouten maken we allemaal, dus zit daar niet over in . Ik vind het allen maar gaaf dat iemand de moeite neemt om zoveel te doen voor een doel waarvan je bij voorbaat kunt raden dat het ondergewaardeerd gaat worden. Nou niet door mij dus, zo zit ik niet in elkaar (maar hoe ik wel in elkaar zit, daar ban ik ook nog niet helemaal uit.)
Genoeg over ReBa (zijn jullie niet met z'n tweeen? verander dan alles waar jij en jouw staat in jullie...)

Jump roept nu iets over een signature (what the fuck is dat nou weer?) maar ik ben nog niet klaar.(wel bijna trouwens)

Okee luitjes, tot zover de tweede voorzichte stap op Het Net, als jullie dit nou allemaal even lezen, dan ga ik kijken of de koffie heet is, en of m'n bedje opgemaakt is (want ik ben al 4 nachten niet thuis geweest).
Ja, de persconferentie in Duitsland was leuk, maar dat soort geintjes kost je gewoon kruiwagens met tijd, en het uiteindelijke resultaat is niet echt denderend. het enige echt leuke was dat ik een brief van het ministerie van Minderheden en Kolonisatie aan John de Mol heb overhandigd, maar als je wilt weten hoe dat zit, moet je maar naar Geld voor je Leven kijken. Let op de man met het brilletje, dat is Unico Glorie (vml HMG baas...)

Nu echt genoeg, ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. En ReBa, je hoort nog van me, waarschijnlijk via deze weg, want dit snap ik nog en computers zijn niet m'n sterkste kant.
Toedels

---
be all my sins remembered

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zaterdag 22 januari 2000 @ 20:58:00 #27
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_243929
Ik ben GEEN digibeet, bart ook niey!

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 22 Januari 2000).]

Ecosia
pi_243930
quote:
op 01-22-2000 om 08:58 PM schreef Jumparound het volgende:
Ik ben EEN digibeet, bart ook !

PRECIES

zaterdag 22 januari 2000 @ 21:08:00 #29
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_243931
quote:
op 01-22-2000 om 09:05 PM schreef Guus Muisarm het volgende:

quote:
op 01-22-2000 om 08:58 PM schreef Jumparound het volgende:
Ik heb EEN digibeet, bart ook !

Ecosia
  zaterdag 22 januari 2000 @ 21:09:00 #30
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_243932
quote:
op 01-22-2000 om 08:58 PM schreef Jumparound BART het volgende:
<knip> Veel andere vragen gaan over de andere bewoners (wie is er trouwens ooit met die debiele term'bewoners'gekomen? <knip> Het is echt een soort van familie van me geworden...<knip>

Ik vind "familie" in dit geval nog enger (debiel is zo'n naar woord) klinken dan "bewoners"

"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)

zaterdag 22 januari 2000 @ 22:25:00 #31
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_243933
Bart,

Inderdaad zijn we met meer dan twee personen.
Wij waarderen het dat je toch iets van je heb laten horen, daarom hebben wij besloten om de fansite weer terug te plaatsen.

We zullen proberen om je de komende tijd te volgen en daarmee de Bart Courant up to date te houden.

Wij horen het wel als je, je fanmail wil komen halen.

P.s. Bart mocht je zelf nog materiaal hebben wat wij op de site kunnen plaatsen dan horen wij dat graag.

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

zaterdag 22 januari 2000 @ 22:26:00 #32
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_243934
..."schermt met VOO".....

Wat bedoel je nou eigenlijk? Dit is wel op zeer veel manieren uit te leggen!

pi_243935
Hoi Bart
Je hebt meer vragen niet dan wel behandeld (kijk ook even in deel 1 als je weer gaat beantwoorden), maar het lijkt me ook onbegonnen werk om iedereen antwoord te geven (Het valt wel op dat je het onderwerp S. mijdt!) en ik snap ook wel dat je hier niet het achterste van je tong laat zien.
Maar je reactie roept wel weer vragen op: je schrijft: "....in hoeverre het spelletje eerlijk is gespeeld door de makers. Nou kan ik hier eigenlijk alleen een subjectieve mening over geven, dus ik zou zeggen: kijk, luister naar wat we over elkaar zeggen (Willem fans: let op!) en trek je eigen conclusie (en laat mij dat dan ook even weten, aub)."
Wat bedoel je daar nu weer mee, wanneer moeten Willem fans (who???) opletten? Ik zal opletten op wat hij volgende week donderdag bij zijn interview zegt, maar vermoedelijk zij al die interviews al lang opgenomen en hebben jullie niet de kans op elkaar te reageren.
Komt er nog een reunie op TV waarbij jullie wel met elkaar kunnen praten? Nou ja, ik vraag verder maar niks meer.
Groetjes Emmy

zondag 23 januari 2000 @ 00:19:00 #34
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_243936
"BART HAS LEFT THE BUILDING", vrees ik.
pi_243937
Bedankt voor de moeite Bart (of wie dan ook),
ik kan alleen niet zeggen dat ik er echt wijzer van geworden ben.

Het is wat vaag allemaal...

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_243938
Tja, daar zijn we inderdaad niet veel wijzer van geworden.
Wel leuk dat 'ie even geweest is.
Vraag voor Bart: Waarom wil je niets vertellen over je relatie met Sabine? Daar is iedereen juist zo benieuwd naar!

Groetjes, fannetje

zondag 23 januari 2000 @ 20:37:00 #37
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_243939
Niets te melden dus, like I said...
fake a dream
  zondag 23 januari 2000 @ 20:53:00 #38
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_243940
Binnenkort weer online:
http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/

Geheel vernieuwd.

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

pi_243941
Misschien niet veel nieuws maar wel een reactie. Dat is toch tofffffff! Hoop dat Bartje nog een keer terugkomt en dan wel wat meer tijd heeft. ( en als ik in zijn schoenen zou staan , zou ik ook niet alles over Sabien en VOO vertellen, dat lijkt me toch te gevoelig!!
pi_243942
Helleu Bart,
Er werd vanavond in GVJL precies uitgezonden wat jij had beschreven.
Weet je van te voren dan al wat er uitgezonden wordt. Of zenden ze gewoon álles uit wat jij inlevert??
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

maandag 24 januari 2000 @ 22:03:00 #41
1201 tina
Fok!Member
pi_243943
Hi Sjoerd,

Jezelf niet neerschieten hoor, ik ben net zo blij dat je er (nog steeds) bent!!!

Hi Bart!

Hoe zit het nu met die foto??? Kun jij dit verklaren i/s/Forum21/HTML/003613.html

Greetz Tina

pi_243944
Fannetje, vergeet het maar met Bart.
Hij heeft nog steeds Sabine's kettinkje om.
Bovendien heeft hij zelf verteld dat hij haar touwtjeshaar leuk vindt. Dus je kunt die jongen wel op je buik schrijven!
Emmy

(zie topic ochtendkroeg). Van Ossie - 24 Januari 2000 @ 23:16: Verder belde er nog een luisteraar op, met een vraag aan Bart.
Citaat: Bart, je had Sabine 70 dagen niet gezien. Dan kom je het huis uit, en dan schrik je je toch de pleures? Ze zag er echt niet uit met dat haar!! Einde citaat.
Antwoord van Bart:
"Nou ik vind het hartstikke mooi staan. Dat past wel bij Sabine, om eens haar uiterlijk zo te veranderen. Ik vind het leuk."

dinsdag 25 januari 2000 @ 20:02:00 #43
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_243945
Kan maar 1 ding zeggen....
cool

Trouwens waarom is iedereen toch zo anti-sabine? Ik ben nog steeds een enorme fan van haar...ik weet waar ze woont, ik weet wat ze drinkt ik weet waar ze uitgaat ik weet haar vroegere telefoonnummer etc etc...ik ben niet ziek of zo hoor, maar ook een tilburger...ik heb leuke dingen gehoord.

Uuuhm Bart...als je nog de moeite doet om dit nederige berichtje te lezen:
Je was een toffe gast, maar toen het erop aankwam: toen jij en Sabine beiden waren genomineerd: Ik heb op jou gestemd....mijn excuses daarvoor nog.

(op 30 dec daarentegen heb ik 15 keer gebeld en op jou gestemd...ik gunde je het van harte...Ruud had ik toch al nooit hoog zitten)

Echt tof weet je dat je uuuh weet je hier aanwezig bent.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_243946
quote:
op 01-25-2000 om 08:02 PM schreef Cairon het volgende:

Trouwens waarom is iedereen toch zo anti-sabine? Ik ben nog steeds een enorme fan van haar...ik weet waar ze woont, ik weet wat ze drinkt ik weet waar ze uitgaat ik weet haar vroegere telefoonnummer etc etc...ik ben niet ziek of zo hoor, maar ook een tilburger...ik heb leuke dingen gehoord.

Wat voor leuke dingen heb je dan gehoord?

* Ossie is ook een Tilburger.

woensdag 26 januari 2000 @ 20:43:00 #45
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_243947
Nou dat ze eens bij leFreak heeft gewerkt.....als jassenophangster.
(ze deed het niet erg goed....Miss ik-voel-me-te-goed-om-te-werken-dus-doe-ik-het-tergend-langzaam-en-met-een"attitude")

uuhm nog wat schurftigere dingen die zelfs ik te ver vind gaan om mee te delen.
Gaat met name over haar toch al heel bekende reputatie als vroom katholiek zedelijk schoolmeisje....

ze dronk laatst een whiskey cola....

En als ze ergens komt dan zegt ze en ik quote
"Ik wil niet over big brother praten, iedereen vraagt erover!"
duh! hoe bedoel je blond!

mevrouw denkt dus nog steeds dat ze alles is....en zal dat blijven denken

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_243948
Maar ben je nou Sabinefan of niet? Je spreekt jezelf namelijk een beetje tegen zo.

* Ossie is geen sabinefan.

donderdag 27 januari 2000 @ 02:29:00 #47
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_243949
quote:
op 01-26-2000 om 08:43 PM schreef Cairon het volgende:
duh! hoe bedoel je blond!

Inderdaad, hoe bedoel je blond? Ze is geblondeerd!! Dat is nog een paar graadjes erger vind Dodo (zelf blond geboren).

pi_243950
Loesje wilde even tegen Bart zeggen dat ze het een enorme koele actie van hem vond toen hij bij Geld voor je Leven zijn saldo liet zien!!!
pi_243951
heel cool ja
pi_243952
Vinden jullie het allemaal niet op zn minst enigszins opmerkelijk dat Jumparound zich al een hele tijd niet meer heeft vertoond? Kijk, van Bart snap ik het best, die heeft het gewoon druk en is niet zo'n computerfan, maar Jump?? Waar is die opeens gebleven...?? Hij had toch op z'n minst eventjes afscheid kunnen nemen? Of ligt dit nou aan mij?

* Fannetje vindt het allemaal wat vaagjes.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')