Een docent rekenen maakt zelf een rekenfout?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef Stephan1237 het volgende:
PDC = Praktijk diploma calculatie
Eerst was iemand wel geslaagd voor PDC maar nu niet meer , en er is helemaal geen kans meer om het in te halen.
Denk je eerst dat je jaar heb gehaald, en nu krijg je die mail van je bent gezakt terwijl eerder werd gezegd, je bent geslaagd
Ja, ik zie nu dat hij eerst bij 2 personen heeft gezet. Je bent geslaagd voor PDC en nu staat er bij die 2 personen, je bent gezaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een docent rekenen maakt zelf een rekenfout?
Weet je wat die docent heb gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Dus jij bent degene die keihard faaltHad je maar een hoger cijfer moeten halen.
Ik ben ook goed in Nederlands , gelukkig heb ik die docent daar niet voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:05 schreef Trannellius het volgende:
Goed om te zien dat je wel een uitgebreide woordenschat hebt als ik je TT's zo bekijk.
Dat van het plaatje zijn niet mijn cijfers, van iemand anders. Maar toch vind ik het wel vreemd. Diegene haalt het niet met een 3.7 maar wel met een 2.5quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het maar niks, die kantje boord cijfers. Je haalt niet bepaald 'with flying colours' je certificaat.
Eigenlijk moet je minstens een 7 of hoger hebben.
T liegt, dit zijn zijn cijfersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
bij een 3.7 het niet halen (NEE)
Cijfer is lager gezet op een 2.5 en het dan wel halen (JA)![]()
En nee dit zijn niet mijn cijfers, ik ben niet zo dom;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |