Je probeert het leuk te zeggen, jammer dat je faalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef FlyingFox het volgende:
Mannen duurder wordende telefoons en steeds kleiner worden sociale levens.
Mwoah, ik moet zeggen dat als ik merk dat er op een feest Bavaria of Oranjeboom wordt gedaan, ik nog best in staat ben om om de hoek een krat Hertog Jan te halen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht! Zaten laatst met een groep bier te drinken (uiteraard) wil er 1 per se Grolsch.Drinken wij normaal ook, maar er waren kratjes AH Pilsener gehaald.
Erg sneu dus die kerel die speciaal naar de bijkeuken liep om voor hemzelf 1 flesje Grolsch te halen.
Hertog janquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet zeggen dat als ik merk dat er op een feest Bavaria of Oranjeboom wordt gedaan, ik nog best in staat ben om om de hoek een krat Hertog Jan te halen.
Bavaria en Oranjeboom zitten bij mij toevallig ook op de grens, maar voor de rest geen probleem met het merk bier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet zeggen dat als ik merk dat er op een feest Bavaria of Oranjeboom wordt gedaan, ik nog best in staat ben om om de hoek een krat Hertog Jan te halen.
Triestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, als we echt op een feestje aan het in drinken zijn voor het stappen ga ik dus niet iets drinken waarbij ik bijna over mijn nek ga.quote:
Grote kans dat ik dat ook zou doen, scheelt dat ik vrijwel nooit op gelegenheden kom waar men één van beide schenkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |