quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Even iets wat niet gericht is aan de MODS of admins of welke medewerker van FOK! ook.
Maar wat is het toch fokking saai man, ik zie geen enkele interessante topieks
Alleen maar van die reeksen van pauper internetspellen of kaliber Sims of GTA oid
Heb je altijd in de vakantie periode, naast dat er groep users is die sowieso op vakantie zijn, zijn er weinig nieuwe releases en dus ook weinig nieuws en houd je voornamelijk de topics over die ongeacht dit soort tijden toch wel door lopen. Mssn dat het een idee is om een toernooitje of een Top nogwat lijst op te zettenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Even iets wat niet gericht is aan de MODS of admins of welke medewerker van FOK! ook.
Alleen maar van die reeksen van pauper internetspellen of kaliber Sims of GTA oid
Eens,... maar ze komen wel weer denk ik. NeoGAF is nog steeds koning van de coole topics denk ik altijd, maar beter goed gestolen dan slecht bedachtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef RickoKun het volgende:
We kunnen ook twee nieuwe slowchats beginnen, specifiek voor Xbox- dan wel PS-gebruikers!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... maar ze komen wel weer denk ik. NeoGAF is nog steeds koning van de coole topics denk ik altijd, maar beter goed gestolen dan slecht bedachtIk vind deze wel grappig.
Console mods
Show je game Setup #2
Maar het is a. de zomer en b. zwaar komkommertijd. Zit te denken om retro te gaan en oude topics in te duiken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
En weg met de SC die er nu is! Dat is een boevenbende![]()
Stom gelul de hele dag om die topics maar vol te krijgen
Vooral van jou jaquote:
Zelf voeg je al helemaal weinig als niks toe, werk daar eerst maar eens aan voordat je begint te zeiken op andere usersquote:
Ga vakkenvullen pauperquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelf voeg je al helemaal weinig als niks toe, werk daar eerst maar eens aan voordat je begint te zeiken op andere users![]()
Ik snap dat de waarheid hard is, lul er nu niet omheen. Vakkenvullen heb ik van m'n 16e tot 17e gedaan, ben daar weggegaan.quote:
Vind je het gek dat AQuila zich zo gedraagt hier, hij komt toch overal mee weg.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat AQuila zich zo gedraagt hier, hij komt toch overal mee weg.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef lkb9000 het volgende:
[Xbox 360 #435] Skate 2 Revival!
Moet 435 zijn, sorry ik doe dit echt ELKE keer fout![]()
![]()
precies ip-ban voor 7.3 jaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat AQuila zich zo gedraagt hier, hij komt toch overal mee weg.
Ook voor jou dan leugenaarquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:40 schreef lkb9000 het volgende:
[Xbox 360 #435] Skate 2 Revival!
Moet 435 zijn, sorry ik doe dit echt ELKE keer fout![]()
![]()
hoe heb jij de gore moed mij leugenaar te noemen met je kloontjesquote:
Hij begon hoor!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:51 schreef Tain het volgende:
God wat ben je toch ook een eikel, aqpost is normaal of post gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |