Kan je niet iemand bellen die in de buurt is van je box?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Legaal maar box op een ander werelddeel
Neequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je niet iemand bellen die in de buurt is van je box?
Kut voor je.quote:
Je kunt op 2 manieren je probleem oplossen:quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Legaal maar box op een ander werelddeel
Dan mag iemand een PM´je sturen met een illegale key, ook voor Rugby 2008 overigensquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt op 2 manieren je probleem oplossen:
1. Je belt EA.
2. Je zoekt een illegale key.
1 kunnen we niet voor je doen, 2 gaan we je niet bij helpen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan mag iemand een PM´je sturen met een illegale key, ook voor Rugby 2008 overigens
Vind je het gek met al die Hattrick topics,... nog steeds geen idee waar dat allemaal over gaat! Topic is gesloten overigens!quote:Op maandag 7 september 2009 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand dit topics sluiten want er zijn 2 topics en dat is ook niemand opgevallen
Hattrick 367 : Nog ff snel voor t slapen gaan want.....:{
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die Hattrick topics,... nog steeds geen idee waar dat allemaal over gaat! Topic is gesloten overigens!
nope, niet voorbij zien komenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:35 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag. Is er al een Gran Turismo 5 topic? Kan met de zoekmachine niks vinden.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:57 schreef Gamer_V het volgende:
Wie is vergeten het domein te betalen
Ik had ook de goede persoon kunnen opzoeken en deze PMen maar dat vond ik teveel moeitequote:Op maandag 14 september 2009 15:59 schreef Gamer_V het volgende:
Dit is het verkeerde topic maar ik "neem het mee naar achteren" Bedankt!
http://whois.domaintools.com/fokgames.nlquote:Op maandag 14 september 2009 16:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had ook de goede persoon kunnen opzoeken en deze PMen maar dat vond ik teveel moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |