ja vaag he. Van wie zijn die auto's eigk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doen ze toch moeilijk daar met die auto's. In en uit.
Precies, eerst CNN, dan voedsel.

Collegaatje van mij zou er heen gaan. Das lulligquote:

Morgen, de 8equote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef DrDentz het volgende:
Oorspronkelijk zou vandaag het eerste concert zijn. Maar het liep iets anders. :/

Die politieke gast, die telkens roept "aaaaa pedofiel!!!!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Wat voor kerel op CNN?Heb ik nou de verkeerde CNN ofzo? : Het ging bij mij net over Harry Potter en nu is het weer erop.

ik heb cnn.com aanstaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Isegrim het volgende:
Of is jullie stream van CNN USA? Ik heb alleen CNN Europe, maar neem aan dat die het ook uitzenden?

er is vast wel een gekke fan met een gun die een kogel door zn kop boortquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die politieke gast, die telkens roept "aaaaa pedofiel!!!!"
hier geen harry snotter. Hier nu jackson debat.
King heet die kerel. Congreslid king

18quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Begint het nou om 17:00 of 18:00?
Stress!!

Die eikel hoef ik niet meer te zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die politieke gast, die telkens roept "aaaaa pedofiel!!!!"
hier geen harry snotter. Hier nu jackson debat.
King heet die kerel. Congreslid king

thnxquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Effe in Slank (LIF) vragen aan Laziness (werkkloon) / Dizzy-Miss-Lizzy, die doet dat als werk!

Die doet het niet op mijn Eee PC. Even de grote comp aangooien.quote:

quote:Timor danst tijdens herdenking Jackson
Er zal dinsdagavond natuurlijk genoeg te zien zijn tijdens de memorialdienst voor Michael Jackson in Los Angeles, maar voeg nog maar iets aan het lijstje toe. Timor Steffens, de nummer twee bij So You Think You Can Dance, zal optreden op de herdenkingsdienst. Timor maakte deel uit van Jackson's vaste groep dansers.
Steffens (21) was één van de twaalf uitverkorenen die de audities voor achtergronddanser bij Jackson's This Is It-tour doorkwam. Hij zou samen met de zanger dansen tijdens de vijftig concerten in Londen en kreeg de schrik van zijn leven toen hij hoorde dat Michael, met wie hij al een tijdje aan het reperteren was, plotseling was overleden.
"Timor speelt een rol bij de herdenking van zijn werkgever", laat de manager van de danser weten aan de Telegraaf. "Hij verblijft nog steeds in L.A. De herdenking zal een bijzonder moment voor hem worden." Verdere informatie over Timor's contract bij Jackson heeft hij nog niet. "We zijn in afwachting wat er verder met de tour gaat gebeuren."
Wij zullen onze ogen in elk geval openhouden voor Timor...
http://www.bruno.nl/nieuw(...)denking-jackson.html

ja, ik als ramptoerist wacht daaropquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
"we are waiting for a mob scene outside of the centre"!

Kan je dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
thnx
ik ben een moonwalkend eendje voor je aan het maken

daar kun je toch niet naar kijken? straks komt gerard joling er doorheen gieren ofzo. Om nog maar te zwijgen van de onkunde van de NOS.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea, stomme vraag hoor, maar je hebt toch ook Ned. 3 en SBS6? Die zullen toch wel gewoon allemaal hetzelfde uitzenden?

sbs weiger ik. Tokkie zenderquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je dat?Ik ben benieuwd!
Ga er niet teveel moeite in stoppen he, ik vind het al een lief idee!
Qwea, stomme vraag hoor, maar je hebt toch ook Ned. 3 en SBS6? Die zullen toch wel gewoon allemaal hetzelfde uitzenden?

ik tmz en cnn,ik zal cbs ook eens erbij aanzettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk op dit moment naar TMZ en CBS. Meer trek ik ff niet hoor.

Neuh die weten het altijd te verkloten door te vroeg weg te schakelen of juist op de momenten dat het stil hoort te zijn commentaar te geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je dat?Ik ben benieuwd!
Ga er niet teveel moeite in stoppen he, ik vind het al een lief idee!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |