Je kent het vast wel. Je bent bezig op Guitar Hero, en je hebt nog geen enkele noot gemist, en het liedje duurt nog maar 10 seconden. Als je denkt dat je het geflikt hebt, komt een van je ouders/huisgenoten je kamer binnen, loopt voor het beeld door, doet het raam open (ofzoiets dergelijks), waardoor jij niet op het scherm kunt kijken, die ene noot mist, en dus net het liedje haalt op 99%.

Of dat je eindelijk op het punt staat die supermoeilijke boss battle te winnen, totdat je vader de stekker uit het stopcontact trekt en zegt dat je al veel te lang bezig bent op die Game Boy, waarna je hem moet corrigeren dat je niet op een Game Boy speelt, maar op een PS2.
Ja, maar wat doe je eraan? Ik heb laatst een shooter gekocht (FFVII: DOC), en m'n ma was er niet zo blij mee dat ik als meisje een shooter speelde. Kom op zeg, ik mag m'n eigen games toch bepalen? Dat Guitar Hero verhaal is mij dus gebeurd op GH3, Even Flow van Pearl Jam.
Samenvatting: mensen storen je onder het gamen, waardoor je dood gaat bij een boss-battle.
Klacht: mensen moeten je met rust laten als je aan het gamen bent. Vooral als het net heel belangrijk is.
Enne, Jor_Dii, als ik weer een grammaticafout/spelfout maak, wijs je me daar dan op? Dat vind je altijd zo leuk.