Heelhuids door de menigte gekomen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Tessio het volgende:
Ben weer hier terug, pfff
Ik zat er ook aan te denkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
Zou toch wat zijn als die kist nu open gaat en Thriller start
Het lijkt wel het songfestivalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nounou, is toch niet normaal meer daar?
Michael Jackson 10 pointsquote:
Zeker niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
ow .....ennuuh opdat we hem niet vergeten ....LS![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
Zou toch wat zijn als die kist nu open gaat en Thriller start
Die staat er ook opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahaha...ow ik vergat een snelle auto te zeggen......en een snelle auto
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat de beer beter geposeerd had, maar je ziet 'm wel zitten toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Van die man achter het stuur
hij had zelf ook een muts en bril
Omdat de kinderen nog zo jong zijn vind ik het heel sneu en helemaal met de achterliggende gedachte om het getouwtrek wat al is losgebarsten om die kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
Tja ben zowiezo wat dat soort dingen betreft wel een truttebol, kon het voor dat dochtertje al niet drooghouden mar toen Paris het woord kreeg. Zowiezo de aanblijk van alle drie de kinderen op dat podium.
En toch vind ik het nog steeds onwerkelijk...
En ik ben niet eens een super fan...
Ja, en die Paris heeft ook zulk mooi haar wat een schatje lijkt me dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is zeker en de kleinste...met die mooie glanzende, donkere, haren..
Ik hoop dat het erfenisgebeuren goed dichtgespijkerd is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Tessio het volgende:
[..]
Omdat de kinderen nog zo jong zijn vind ik het heel sneu en helemaal met de achterliggende gedachte om het getouwtrek wat al is losgebarsten om die kinderen.
Sorry...moest lachen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind wel dat ze die kilo kauwgom ff uit die oudste zoon van Michael zijn mond hadden moeten halen.Dat hoort toch niet!Op t laatst hadden ze t blijkbaar in de gaten toen was t weg.
absoluut heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O.K.(Maar dat momentje was toch indrukwekkend)
Da's geen fan, da's een nutcasequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat net nog You are not alone te kijken en hoe een fan in hem klimt
Keek jij daar ook naar? lachen hoor, helemaal van het padje...ze moest van hem afgesleurd worden, kwam wel goed uit met de tekst ddww..quote:
Gisteren hetzelfde stukje gezien, maar dan van een andere show. Die fan was iets rustigerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keek jij daar ook naar? lachen hoor, helemaal van het padje...ze moest van hem afgesleurd worden, kwam wel goed uit met de tekst ddww..
Better, post ik gewoon verder zodat jij zo direct een nwe kan openen, want daar brand ik mijn vingers niet aan.quote:
Sleep well Laysa.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
ik ga geloof ik naar mn bedje zo.....fine avodn en nacht allemaal...en lief zijn..dr is al zo veel ellende![]()
zo = nu?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
ik ga geloof ik naar mn bedje zo.....fine avodn en nacht allemaal...en lief zijn..dr is al zo veel ellende![]()
op 5quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Tessio het volgende:
Zitten jullie dan nog MJ te kijken/luisteren?
Buonanotte Laysaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
yepquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Tessio het volgende:
Zitten jullie dan nog MJ te kijken/luisteren?
Ik open wel ongeacht wie 'm sluitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Better, post ik gewoon verder zodat jij zo direct een nwe kan openen, want daar brand ik mijn vingers niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |