Dat idd.quote:
Dus als een brandweerman je uit een brandend huis haalt ben je die ook niet dankbaar, want hij krijgt immers gewoon salaris?quote:
Ben jij de barman dankbaar voor je biertje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dus als een brandweerman je uit een brandend huis haalt ben je die ook niet dankbaar, want hij krijgt immers gewoon salaris?
Ja hoor, wel zo beleefd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben jij de barman dankbaar voor je biertje?
Maar die staat met zijn poffertjeskop lekker binnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben jij de barman dankbaar voor je biertje?
Ha-ha, het grootste gedeelte is vrijwillig en krijgen dus geen salaris.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dus als een brandweerman je uit een brandend huis haalt ben je die ook niet dankbaar, want hij krijgt immers gewoon salaris?
Nee hoor. Als ik nu op een terras wil zitten komt ie het ook maar brengenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maar die staat met zijn poffertjeskop lekker binnen.
Ik zag er net nog 1.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Penisbaard het volgende:
Bij mij kwam er laatst ook een postbode langs.
hoe durft ie!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Nero22 het volgende:
Nee! Die mongool heeft vandaag een hoek van mijn bankafschrift gescheurd! De teringlijer!
1996 belde, wilde zn bankafschrift terugquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Nero22 het volgende:
Nee! Die mongool heeft vandaag een hoek van mijn bankafschrift gescheurd! De teringlijer!
Dat doet toch een kelner.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik nu op een terras wil zitten komt ie het ook maar brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |