Geef de chinezen maar weer de schuldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:26 schreef Gehannes het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met die regen man??. Het kan godverdomme niet normaal meer regenen. Nee tegenwoordig moet het gelijk een totale wolkbreuk zijn waarbij een gemiddelde douche in het niets valt.
Leuk als je binnen zit maar als je net op de fiets zit en geen schuilplaats kan vinden ben je gelijk een doorweekte spons.
Ik weet niet exact wat er met het klimaat aan de hand is maar wat ik wel weet is dat we er allemaal aangaan als het zo doorgaat. Ik zeg dat er is iets gedaan moet worden aan die Chinezen. Die verneuken het klimaat in hoog tempo met al dat gekloot van ze.
Mijn kelder neeeeeeeee!quote:
echt welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef Penisbaard het volgende:
Het is nooit anders geweest.
Bron?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
echt wel![]()
6 miljard jaar geleden was hier nog geen regen.
Het is al jaren zo man. In de herfst regent het nauwelijks meer , en als het regent dan is het maar van korte duur terwijl je vroeger in de jaren negentig gewoon dagen had dat het de hele dag door regende in een rustig tempo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef Market_Garden het volgende:
Het regent 2 weken wat anders dan je wilt en het klimaat is kapot.
ik ben een hij gast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kreeg net een smsje van god, zij bevestigd dit.
Of bevestigt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat God mannelijk was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk speciaal geopend voor jou. Ik verheugde me alweer op je post.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef Beauregard het volgende:
Godallejezus, daar issie weer.
Jij doet dit met opzet, niet? Ik kan gewoon niet geloven dat iemand werkelijk zo intens bejaard in z'n hoofd is dat ie er voldoening uit haalt om te blijven janken over het weer.
Klote weer
Benauwd klam weer.
Dit is dus drie. Wanneer de volgende? Als het deze week een keer een hele dag zacht regent, i.p.v. een stortbui?
En ontopic: ik weet niet waarom je denkt dat die stortbuien iets van de laatste tijd zijn en erg vreemd zijn, maar sinds ik me kan heugen is het 's zomers 'normaal' dat regenbuien iets korter, maar iets intenser zijn.
Ik geloof het nog ook, ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:45 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk speciaal geopend voor jou. Ik verheugde me alweer op je post.
PM hem dan gewoon en laat het forum met rustquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:45 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk speciaal geopend voor jou. Ik verheugde me alweer op je post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |