BOEH!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
hahaha, Do is helemaal een drama. Die vind ik bijna eng, met die rare ogen en dito wenkbrauwen.
Dat dus. Maar onder het gezicht ziet 't dan wel weer prettig uit. En wat minder plastic fantastic dan bij MCquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
hahaha, Do is helemaal een drama. Die vind ik bijna eng, met die rare ogen en dito wenkbrauwen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:41 schreef cosmick het volgende:
Zometeen afspraak met mannetje voor verkoop van mijn huis.
Over Sarah kan ik gewoon niets negatiefs zeggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:41 schreef SilentChaos het volgende:Bij Do heb ik wel problemen met haar wenkbrauwen (en als ik dat zeg word ik altijd raar aangekeken en voor gek verklaard
). Maar bij Mariah valt't wel mee...die van Do zijn ook zo breed, zo geblokt
Aight aightquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
BuffyMooie vrouw ja
Mijn score op vakantie vond ik ook erg fijn, heb ff een fototje opgezocht
[ afbeelding ]
Weer een eindbod , dan is het toch geen eindbod geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes CosIk heb net weer een eindbod gedaan op een huis
Olalala , leuk vrouwtjequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
ja, haha, ik heb niet echt meer foto's op m'n photobucket staan en om nou alles van m'n flaptop te uploaden om m'n scores hier te tonen gaat ook weer een beetje ver
Laat ik wel zeggen, het was een fijne vakantieAl is het al weer bijna zo'n 5 jaar geleden
Franse vrouwen he
Ander stulpje hebben ze je eindbod dus niet geaccepteerd , dus nu ander stulpjequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Morpheus: Ik heb op een ander huis een eindbod gedaan dan vorige keer![]()
Maar het leest idd een beetje raar
et oui, très bien
Op KX heb ik Coldplay daarstraks al voorbij horen komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
als ik komende 2 uur coldplay ga horen, ga ik gillen.
Nou, deze, toen The Killers nog The Killers de waren, hoor je niet zo heel vaak toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom een kickstart aanvragen die je normaal ook al kan horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |