Het werd wel een beetje pro-black-avond, maar ik was zeker aan de buis gekluisterd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen
Wat was dat goed hey gister van UsherVond dat toch wel het hoogtepunt van de avond muzikaal gezien
Damn ja. Ik vond het niet eens zo heel slecht, hoe ze het deed, maar het ging allemaal wel een beetje moeizaam.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ja opzich vind ik het niet zo gek...en inderdaad ParisErg mooi
Ik vond't sowieso wel ontroerend allemaal, vooral bij Mariah Carey moest ik huilen, maar dat was meer door haar zangkwaliteiten
Die zonnenbrillen was vet inderdaad. Goede tip voor als niemand je rode ogen van verdriet mag zienquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn ja. Ik vond het niet eens zo heel slecht, hoe ze het deed, maar het ging allemaal wel een beetje moeizaam.
Wat ik wel een beetje een domper vond, was Brooke Shields. Een van de weinige witte mensen die sprak, en die maakte er gelijk weer zo'n drama van. Huilen, snikken.. zonder een traan te laten.
En de hele Jackson-familie met grote zonnebril op vond ik ook wel weer komisch.
Jammer dat Janet niet ff wat zei.
Ze is al 2 meter 35 ofzo toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brooke Shields, mensen zeggen dat ze het acteerde, maar dat geloof ik dan weer niet...Leek een beetje of ze zich groot probeerde te houden...
Echt? Ik vind haar maar een raar, groot hoofd hebben. En die grote neptieten maken het geheel niet echt beter.quote:Mariah was irritant met dat handje van d'r, maar het blijft wel een mooie vrouw![]()
Gelukkig heb je dan geen sbs 6 gekeken , daar zag je direct erna de vergelijking met de kinderen van Hazesquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het werd wel een beetje pro-black-avond, maar ik was zeker aan de buis gekluisterd.
En Paris op het laatst![]()
![]()
.
Hazes (met all do respect) vergelijken met MJquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan geen sbs 6 gekeken , daar zag je direct erna de vergelijking met de kinderen van Hazes
en de pro black avond lag er echt super dik op
MJ stond letterlijk in de schaduw van Hazes (zijn dikke postuur)quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hazes (met all do respect) vergelijken met MJ![]()
![]()
Dan heb je lef hoor!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MJ stond letterlijk in de schaduw van Hazes (zijn dikke postuur)
Ik zag gisteren ene Emmanuelle Chriqui (?) op imdb.com staan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
Vroeger zag ze er beter uit inderdaad, maar ik vind haar wel wat hebben hoor die Mariah...
Ze doet in ieder geval veel meer met me dan Coldplay
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ene Emmanuelle Chriqui (?) op imdb.com staan..
Ben benieuwd naar haar films.
Die kont gaat wel. Maar ze heeft net zo'n rare kop als Do, met haar continu verbaasde blik/opgetrokken wenkbrauwen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
Vroeger zag ze er beter uit inderdaad, maar ik vind haar wel wat hebben hoor die Mariah...
Ze doet in ieder geval veel meer met me dan Coldplay
[ afbeelding ]
hahaha, Do is helemaal een drama. Die vind ik bijna eng, met die rare ogen en dito wenkbrauwenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kont gaat wel. Maar ze heeft net zo'n rare kop als Do, met haar continu verbaasde blik/opgetrokken wenkbrauwen.
BOEH!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
hahaha, Do is helemaal een drama. Die vind ik bijna eng, met die rare ogen en dito wenkbrauwen.
Dat dus. Maar onder het gezicht ziet 't dan wel weer prettig uit. En wat minder plastic fantastic dan bij MCquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
hahaha, Do is helemaal een drama. Die vind ik bijna eng, met die rare ogen en dito wenkbrauwen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:41 schreef cosmick het volgende:
Zometeen afspraak met mannetje voor verkoop van mijn huis.
Over Sarah kan ik gewoon niets negatiefs zeggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:41 schreef SilentChaos het volgende:Bij Do heb ik wel problemen met haar wenkbrauwen (en als ik dat zeg word ik altijd raar aangekeken en voor gek verklaard
). Maar bij Mariah valt't wel mee...die van Do zijn ook zo breed, zo geblokt
Aight aightquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
BuffyMooie vrouw ja
Mijn score op vakantie vond ik ook erg fijn, heb ff een fototje opgezocht
[ afbeelding ]
Weer een eindbod , dan is het toch geen eindbod geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes CosIk heb net weer een eindbod gedaan op een huis
Olalala , leuk vrouwtjequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
ja, haha, ik heb niet echt meer foto's op m'n photobucket staan en om nou alles van m'n flaptop te uploaden om m'n scores hier te tonen gaat ook weer een beetje ver
Laat ik wel zeggen, het was een fijne vakantieAl is het al weer bijna zo'n 5 jaar geleden
Franse vrouwen he
Ander stulpje hebben ze je eindbod dus niet geaccepteerd , dus nu ander stulpjequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Morpheus: Ik heb op een ander huis een eindbod gedaan dan vorige keer![]()
Maar het leest idd een beetje raar
et oui, très bien
Op KX heb ik Coldplay daarstraks al voorbij horen komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
als ik komende 2 uur coldplay ga horen, ga ik gillen.
Nou, deze, toen The Killers nog The Killers de waren, hoor je niet zo heel vaak toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom een kickstart aanvragen die je normaal ook al kan horen
Mijn eindbod: 126K, hun tegenbod 128.5K...quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ander stulpje hebben ze je eindbod dus niet geaccepteerd , dus nu ander stulpje
Godsklere die ogen die rechterquote:
Andere pose dan maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godsklere die ogen die rechter![]()
Jammer dat ze haar bek zo raar heeft
Hèbah.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Andere pose dan maar
*foto*
Of NSFW aan het water.
Op het werk hoor je ook te werkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
pfff die fotos maken het hier niet gemakkelijk dit topic op het werk te lurken
Dan zou fok alleen bestaan uit werkelozen en huismoeder en vaders en studenten die niet naar hun opleiding gegaan zijn of vakantie hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Op het werk hoor je ook te werken![]()
* Brennel denkt dat, als iedereen hier niet vanaf het werk zou forummen, het hier een stuk rustiger zou zijn.
En bontjasquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch vind ik dit wel weer een mooie foto.
Beetje jammer van dr mond, maar dr buik leidt de aandacht genoeg af
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zou fok alleen bestaan uit werkelozen en huismoeder en vaders en studenten die niet naar hun opleiding gegaan zijn of vakantie hebben
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch vind ik dit wel weer een mooie foto.
Beetje jammer van dr mond, maar dr buik leidt de aandacht genoeg af
[ afbeelding ]
Hoi, o_a.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:40 schreef on_air het volgende:
Even samenvattend:
La Roux is prima.
Phil was even leuk.
De haat voor de AAR is niet goed te verwoorden.
En nu zap ik zeker door naar KX, want de Scorpions is toch wel de grens.
Dampend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, en gewoon interessante foto voor de sfeer die het uitstraalt...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Brennel het volgende:
Ook leuk om in het bos gaan staan zoenen met je meisje en er komt een groepje jongens langs gefietst
Neuh, ze boden zelfs geldquote:
Mooi was die tijd... Ruud & Jeroen....quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniks.
Vroeger...... Tussen 4 en 6 in den middag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Mooi was die tijd... Ruud & Jeroen....
Mwah, ik betrap me wel erop dat ik steeds meer woorden overneemquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog geen last van een identiteitscrisis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |