Ik heb laatst 26 (ja, 26) AH-tassen met gemiddeld 10 kilo oud papier weggebrachtquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef borisz het volgende:
Hoop oude spullen aan het opruimen, veel oude sheets, artikelen die ik niet meer nodig heb etc etc etc. Ruimt flink op. Vorig jaar niet echt gedaan, ofwel ik heb pallets aan A4tjes liggen.
.
Tuurlijk, vrouwen zijn soms net zo hopeloos.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Even iets minder generaliserend van mijn kant:
Een aantal van jouw soortgenoten (medevrouwen dus) zijn geen haar beter...Soms net zo hopeloos
Ik denk, en correct me if I'm wrong, maar ik denk dat't gewoon een menselijke eigenschap is die zowel mannen als vrouwen bezitten
WHehehequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb laatst 26 (ja, 26) AH-tassen met gemiddeld 10 kilo oud papier weggebracht.
Ja, de meeste vrouwen weten dat ook heel vrouwelijk te verbergen, tot ze dronken zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Precies, dat bedoel ik ook
Als je als bob fungeert en met 3 dronken vrouwen in de auto zit dan hoor je toch de meest schunnige dingen kan ik je zeggen
Mooi omschreven jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, de meeste vrouwen weten dat ook heel vrouwelijk te verbergen, tot ze dronken zijn.
Ik heb de hoop opgegeven ooit gracieus en supervrouwelijk te worden
Hotquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:46 schreef Brennel het volgende:
Dan zoek je een leuke foto van Kat von D () van LA Ink, kom je dit tegen:
[ afbeelding ]
Dat absoluut. Maar moest 'm even plaatsen hier. Graag gedaan hoor Cosquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Niet vervelend Bren!
Al ken ik toch mooiere foto's van dr...
Niks mis met vrouwen met piercings en tattoo's trouwens hoorquote:
quote:Bijna op de helft van de week. En dus gaat het mes er in. Of nee, de bijl. HAK DIE WEEK IN TWEE!
Scooter - Maria (I like it loud)
Mark Oh - Love song
Rave Nation - Going crazy
Geen ideequote:
Echt wel!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen ideeTypte gewoon in google afbeeldingen piercing lip/labret en tattoo girl
Die middelste is echt prachtig trouwensWat een koppie
Dat is Katy Perryquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Echt wel!
Maar doelde eigenlijk op die foto van dat bovenste meiske in je eerdere post, die met dat mes
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef borisz het volgende:
COS presents : Uit je dip tip: 'omdat-deze-platen-een-paar-weken-al-eens-zijn-geweest-mogen-ze-nog-een-keer-edition'
[..]
Is dat Rachel Adams?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is Katy Perry
Cos, wat bedoel je met poppetjes? zoiets?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |