quote:
Jij klaagt wel erg veel de laatste tijd. kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef Kluts het volgende:
Hunkesmuller verkoopt alleen maar baggerondergoed.
Plak er daar nog maar 100 van die aan vast en dan kom je misschien in de buurtquote:
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed idee. Maar ik krijg bezoek dus ik denk niet dat dat gaat lukken
Ik welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt serieus nog nooit lingerie van een vent gehad, bedenk ik me nu.![]()
Alleen jammer dat we niet meer in de kleuterklas zitten. Hoewel, soms vraag ik me dat wel eens af...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
ernstig?als ik dat op school inlever, dan krijg ik de volle wind van voren
![]()
Sedan zit dan ook niet meer op school, geen wind meer over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
Misschien was het een hint om het niet aan te trekken maar gewoon naakt te zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
Het was te klein en oerlelijk
Van dezelfde ex van wie ik op mijn verjaardag (de eerste die we samen vierden) een envelop met 150 euro kreeg
Nu je het zegt, was me niet eens opgevallen.quote:Jij klaagt wel erg veel de laatste tijd. kinderen. hunkemüller helpdesk bellen
Gaat het wel goed met je?
Plaatje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:31 schreef Ripley het volgende:
Ik heb hier op rhodos bij de marks en spencer een mooi setje gekocht eergisteren
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
Het was te klein en oerlelijk
Van dezelfde ex van wie ik op mijn verjaardag (de eerste die we samen vierden) een envelop met 150 euro kreeg
Ach, zo leer je er wellicht wat van aangezien dat op school blijkbaar is overgeslagen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we niet meer in de kleuterklas zitten. Hoewel, soms vraag ik me dat wel eens af...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sedan zit dan ook niet meer op school, geen wind meer over.
Zeker leuk bezoek, maar niet op de manier die jij denktquote:
De volle laag ...of...de wind van vorenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
Breek me de bek niet open over m'n jeugd zegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ach, zo leer je er wellicht wat van aangezien dat op school blijkbaar is overgeslagen?
Het leverde flinke bonje opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef mafkees01 het volgende:wat een fail is dat zeg. 150 euro is wel leuk bedrag... Maar een envelop met geld erin?
![]()
![]()
Terecht!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef mafkees01 het volgende:
![]()
JIj weet niet wat ik denkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
Zeker leuk bezoek, maar niet op de manier die jij denkt
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
Het leverde flinke bonje op
Het jaar daarop had ie hulp gevraagd aan zijn moeder en kreeg ik een oerdegelijke pyama en bodylotion
Verder was het een lieve jongen hoor, maar hij was niet echt van de cadeau's zeg maar
Dat kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:36 schreef heksehiel het volgende:
JIj weet niet wat ik denkHet kwam gewoon over als dat je liever ging slapen dan je bezoek ontvangen
Victoria, MD heeft soms wat leuks. Simone Perelequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar, die hebben hele leuke dingetjes. Geef eens een voorbeeld van leuker?
Dat bedoelde ik dus.. Niet de volle laag, maar een combinatie van beide. Om de fout extra te benadrukkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De volle laag ...of...de wind van voren
Ach dit vind ik nog best kunnen. Heb een keer een vriendje gehad en we liepen in de stad en toen zei hij, romantisch als hij was, "Schat, laten we de kruidvat ingaan, dan mag je daar een geurtje uitzoeken"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het jaar daarop had ie hulp gevraagd aan zijn moeder en kreeg ik een oerdegelijke pyama en bodylotion
Verder was het een lieve jongen hoor, maar hij was niet echt van de cadeau's zeg maar
hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij kiest ze wel uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ach dit vind ik nog best kunnen. Heb een keer een vriendje gehad en we liepen in de stad en toen zei hij, romantisch als hij was, "Schat, laten we de kruidvat ingaan, dan mag je daar een geurtje uitzoeken"
Ik heb geweigerd
Wil je dan bij de Xenos een luchtje uitzoeken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ach dit vind ik nog best kunnen. Heb een keer een vriendje gehad en we liepen in de stad en toen zei hij, romantisch als hij was, "Schat, laten we de kruidvat ingaan, dan mag je daar een geurtje uitzoeken"
Ik heb geweigerd
Wat boeit dat nou weer. Ze verkopen ongetwijfeld wel een geurtje bij de Kruidvat wat ik lekker vind, ik zou het gebaar knullig doch schattig vinden.quote:Ach dit vind ik nog best kunnen. Heb een keer een vriendje gehad en we liepen in de stad en toen zei hij, romantisch als hij was, "Schat, laten we de kruidvat ingaan, dan mag je daar een geurtje uitzoeken"
Ik heb geweigerd
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb geweigerd
Ik zou ook weigerenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb geweigerd
Ik zou het niet weten maar mijn herinneringen zeggen dat de kruidvat niks heeft. Ik koop mijn geurtjes altijd op schiphol, dus ik kom in de stad nooit in een parfumerie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
lokale DA heeft nog wel een redelijke uitgebreide geurafdeling hier
Ik ben straks niet thuis, dus zwaaien heeft geen zinquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
Ik hou niet van geurtjesquote:
dan zwaai ik wel als ik langs roosendaal rijd.... ben je daar wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben straks niet thuis, dus zwaaien heeft geen zin
Rip, wat heb jij allemaal voor vriendjes gehad?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een keer van een vriendje een pyamaopbergzak in de vorm van een papagaai gehad
Hineininterpretierenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed ik zie het alweer, jullie zijn dus blijer als iemand het vergeet en helemaal geen cadeau geeft.
Nee... Ik zit in Breda, aan de kant waar jij niet langs gaat... (tenzij je de A27 helemaal af gaat rijden, dan kan ik vanuit de achtertuin zwaaienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan zwaai ik wel als ik langs roosendaal rijd.... ben je daar wel?
Pff, dat is me teveel moeitequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik zit in Breda, aan de kant waar jij niet langs gaat... (tenzij je de A27 helemaal af gaat rijden, dan kan ik vanuit de achtertuin zwaaien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |