Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:22 schreef FoXje het volgende:
Toen maar gedownload; kon ik na 20 min ook kijken.
heb een beetje respect voor het geesteskindje van je naamgenootquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef am1b het volgende:
BNN zijn een soort SBS-programma's binnen de PO
Million Dollar Baby bagger noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:26 schreef jslavenburg het volgende:
TS wilt bagger opnemen terwijl het vervangen wordt door andere bagger
Je droomt. Michael Jackson is dood en kan geen concert geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:22 schreef FoXje het volgende:
Wil ik gisteren Million Dollar Baby opnemen van Ned 3, komt ineens die KUT Michael Jackson met een KUT concert ipv de door mij gewenste film.
KANKERHOEREN
Toen maar gedownload; kon ik na 20 min ook kijken.
Klacht: BNN vervangt topfilm door een dansende pedo.
En het was een heel erg slecht concert. Ik zapte weg toen dat wijf op d'r gitaar bleef jengelen en ze cliffhanger na cliffhanger na cliffhanger hetzelfde liedje af probeerden te sluiten. pffffffffffffquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:25 schreef FoXje het volgende:
Probleem is dat een film vervangen wordt door een concert van een jankende en dansende PEDO.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
MJ
Meest overschatte persoon ever.
En al die media-aandacht
Flikker op. Alsof degene die de aardbol geboetseerd heeft dood is
Alsof dat van enig belang is bij het ver schoppen in je levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef Shoombak het volgende:
Nee als MOD op Fok heb je het lekker ver geschopt..
Maar qua persoon is het inderdaad erg triest gelopen met de beste man, maar qua muziek is hij natuurlijk gewoon legendarisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |