abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:41:34 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70845064
Ik heb nog nooit een keuken uitgezocht, maar aan deze zou ik veranderen: aan weerszijden van het fornuis ruimte. En wel een vriezer.

Maar zo te zien was dit de ruimte die jullie konden benutten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_70845217
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef Z het volgende:
Hoezo?
Een vrouw had niet zo gauw voor een zwart blad gekozen in combinatie met een smetteloos witte keuken.

Je hebt er waarschijnlijk ook nog een vaatwasser in zitten, of niet? Het lijkt me best schipperen met de ruimte. Hier hebben we er een dressoir bij moeten zetten voor servies, en er staat nog een tweede vriezer in de berging (die we ook voor voorraden gebruiken).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:46:35 #228
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_70845218
Het aanrecht is toch wel op een lekkere werkhoogte?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_70845284
Waar jullie een magnetron/oven hebben zitten hebben wij de vriezer (maar dan onderin). Dat gaat bij ons ten koste van de lades onder het fornuis.

Wat ik nu echt mis is het hebben van 2 ovens. Voorheen hadden we een gasfornuis waar een oude oven in zat en een combimagnetron. Dan kon je nog eens gelijktijdig een ovenschotel maken en ovenfrietjes. Dat is er nu niet meer bij.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:48:24 #230
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_70845295
Laat die vriezer gerust voor wat het is, Z. Ik heb m'n hele leven geen vriezer gehad en kijk eens hoe gelukkig ik ben.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_70845313
Als de ruimte in de hoek beneden was benut dmv een carouselkast, had je misschien elders een kastje kunnen laten vervallen om ruimte te winnen voor de vriezer.
pi_70845345
Schipperen met de ruimte? . Ik zou een moord doen voor die keuken. Of eigenlijk alle keukens waarin ik meer dan 2 kastjes tot m'n beschikking heb.

We moeten echt verhuizen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70845413
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Schipperen met de ruimte? . Ik zou een moord doen voor die keuken. Of eigenlijk alle keukens waarin ik meer dan 2 kastjes tot m'n beschikking heb.

We moeten echt verhuizen. .
Zo'n keuken staat zo vol.
pi_70845420
Als het echt zo schipperen met de ruimte is had je de bovenkastjes ook hoger kunnen maken, voor spul wat je niet al te vaak nodig hebt.
pi_70845489
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef k_man het volgende:
Als het echt zo schipperen met de ruimte is had je de bovenkastjes ook hoger kunnen maken, voor spul wat je niet al te vaak nodig hebt.
M'n schoonzusje woont in een oud pand met een bijzonder hoog plafond en voor haar was dat een fantastische oplossing. Wij hebben niet zoveel ruimte boven de kastjes over. (En we hebben geen zin om in de keuken te investeren; hij zat er al in.)

-Edit- Een plaatje erbij:

pi_70845498
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo'n keuken staat zo vol.
Ach, ik schat dat ik in mijn keuken anderhalf tot dubbel zoveel opbergruimte heb als Z, maar daar staan nu ordners enzo in.
pi_70845522
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

M'n schoonzusje woont in een oud pand met een bijzonder hoog plafond en voor haar was dat een fantastische oplossing. Wij hebben niet zoveel ruimte boven de kastjes over. (En we hebben geen zin om in de keuken te investeren; hij zat er al in.)
Ja, maar Z heeft een koophuis (toch?) en een gloednieuwe keuken.
pi_70845530
Dit was de meest praktische oplossing voor wat wij wilden en voor wat betreft de beschikbare ruimte. Dat zwarte blad is vooral de keuze van m'n vrouw, ik vind het ook mooi maar heb ene lichter blad overwogen, het is gebrand graniet. Keuken is 90 cm hoog dus 'lekker hoog'. Een carouselkast had, omdat dat ook ruimte in de hoek kost, netto niet meer bergruimte opgeleverd, hebben we wel overwogen. En een vriezer is niet heel noodzakelijk maar wel makkelijk. ik denk dat er een kleinte in de berging kost, voor de korenwijn, oude jenever en brood.

Wat een interesse.
Aldus.
pi_70845590
Wij hebben daar ook een bijzonder hoog plafond, 3,5 meter. Maar meer bergruimte nodigt alleen maar uit om meer niet noodzakelijke rommel aan te schaffen en op te bergen. Ik denk dat we zo genoeg ruimte hebben, en genoeg spullen.
Aldus.
pi_70845598
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:56 schreef Z het volgende:
Dit was de meest praktische oplossing voor wat wij wilden en voor wat betreft de beschikbare ruimte. Dat zwarte blad is vooral de keuze van m'n vrouw, ik vind het ook mooi maar heb ene lichter blad overwogen, het is gebrand graniet.
Ik ben er jaloers op, hoor.
pi_70845608
Dus geen zand-zeep-sodapotten IR.
Aldus.
pi_70845711
Wij zijn momenteel bezig met de babykamer en proberen daar een budgetprojectje van te maken. Allemachtig, wat kun je veel uitgeven als je dat wilt aan een klein kind dat de investering niet eens zelf kan waarderen. Een kast, commode en ledikantje voor duizenden euro's, bizar. En dan moet je er ook nog zogenaamd een wiegje bij.
pi_70845809
Het is inderdaad belachelijk.
Aldus.
pi_70845833
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:56 schreef Z het volgende:
een kleinte voor de korenwijn
.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:06:45 #245
37950 JAM
pi_70845842
Saar en Moos komen terug van een vakantie in Parijs, vraagt Sam aan Saar: 'Heb je ook aan de Seine gezeten?' 'Nee,' zegt Saar, 'maar hij wel aan de mijne.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:07:51 #246
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_70845878
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:06 schreef JAM het volgende:
Saar en Moos komen terug van een vakantie in Parijs, vraagt Sam aan Saar: 'Heb je ook aan de Seine gezeten?' 'Nee,' zegt Saar, 'maar hij wel aan de mijne.'
Boeiendste post van vandaag.

Hing bij jouw opa & oma ook altijd zo'n Max Tailleur-boekje op de wc?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:10:11 #247
37950 JAM
pi_70845958
Sam en Moos willen gaan vissen. Vraagt Sam aan Moos: 'Heb je wormen?' Zegt Moos: 'Ja, maar toch wil ik gaan.'
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:12:14 #248
37950 JAM
pi_70846037
Nee, die hing er niet.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:15:51 #249
37950 JAM
pi_70846175
.
quote:
Shlomo wants to buy a parrot and goes to a pet shop to see what they have.
The assistant shows him a parrot and explains that this one is really quite special - it can speak most languages. So Shlomo decides to test this out.
"Do you speak English?" asks Shlomo.
"Yes," replied the parrot.
"Hablas Espanol?" asks Shlomo.
"Si," replied the parrot.
"Parlez vouz Francais?" asks Shlomo.
"Oui," replied the parrot.
"Sprechen sie Deutsch?" asks Shlomo.
"Ja," replied the parrot.
Shlomo pauses for a while, then
asks the parrot, "Do you speak Yiddish?"
The parrot shrugs its shoulders and says, "Nu? Vis a nose like dis,
vot you tink?"
pi_70846445
Het is onvermijdelijk:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')