Een vrouw had niet zo gauw voor een zwart blad gekozen in combinatie met een smetteloos witte keuken.quote:
Zo'n keuken staat zo vol.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Schipperen met de ruimte?. Ik zou een moord doen voor die keuken. Of eigenlijk alle keukens waarin ik meer dan 2 kastjes tot m'n beschikking heb.
We moeten echt verhuizen..
M'n schoonzusje woont in een oud pand met een bijzonder hoog plafond en voor haar was dat een fantastische oplossing. Wij hebben niet zoveel ruimte boven de kastjes over. (En we hebben geen zin om in de keuken te investeren; hij zat er al in.)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef k_man het volgende:
Als het echt zo schipperen met de ruimte is had je de bovenkastjes ook hoger kunnen maken, voor spul wat je niet al te vaak nodig hebt.
Ach, ik schat dat ik in mijn keuken anderhalf tot dubbel zoveel opbergruimte heb als Z, maar daar staan nu ordners enzo in.quote:
Ja, maar Z heeft een koophuis (toch?) en een gloednieuwe keuken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
M'n schoonzusje woont in een oud pand met een bijzonder hoog plafond en voor haar was dat een fantastische oplossing. Wij hebben niet zoveel ruimte boven de kastjes over. (En we hebben geen zin om in de keuken te investeren; hij zat er al in.)
Ik ben er jaloers op, hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:56 schreef Z het volgende:
Dit was de meest praktische oplossing voor wat wij wilden en voor wat betreft de beschikbare ruimte. Dat zwarte blad is vooral de keuze van m'n vrouw, ik vind het ook mooi maar heb ene lichter blad overwogen, het is gebrand graniet.
Boeiendste post van vandaag.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:06 schreef JAM het volgende:
Saar en Moos komen terug van een vakantie in Parijs, vraagt Sam aan Saar: 'Heb je ook aan de Seine gezeten?' 'Nee,' zegt Saar, 'maar hij wel aan de mijne.'
quote:Shlomo wants to buy a parrot and goes to a pet shop to see what they have.
The assistant shows him a parrot and explains that this one is really quite special - it can speak most languages. So Shlomo decides to test this out.
"Do you speak English?" asks Shlomo.
"Yes," replied the parrot.
"Hablas Espanol?" asks Shlomo.
"Si," replied the parrot.
"Parlez vouz Francais?" asks Shlomo.
"Oui," replied the parrot.
"Sprechen sie Deutsch?" asks Shlomo.
"Ja," replied the parrot.
Shlomo pauses for a while, then
asks the parrot, "Do you speak Yiddish?"
The parrot shrugs its shoulders and says, "Nu? Vis a nose like dis,
vot you tink?"