Ga werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef KatjangPedis het volgende:
Ik heb aan iedereen thuis gevraagd of ze stil willen zijn 's ochtends en ze hebben allemaal "ja" gezegd maar ik merk er niks van. En nee ik ga niet werken.
Subklacht2: Ik slaap licht
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:08 schreef Sapstengel het volgende:
Vakantiewerk. Beste contradictio in terminis ooit. Wie gaat er nou werken in de vakantie.
Iemand die zoveel foto's van zichzelf maakt........:')quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die site in je signature is fake. En ze heet ook geen Emilie maar Becca en hier zijn alle foto's mocht je interesse hebben: http://rapidshare.de/files/47779468/bec_10914.rar.html
Kostgeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
haha klusjes doen.. dat doe ik al niet meer sinds ik kostgeld betaal
Kostgeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
haha klusjes doen.. dat doe ik al niet meer sinds ik kostgeld betaal
quote:
TS Is luiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef KatjangPedis het volgende:
Ik heb aan iedereen thuis gevraagd of ze stil willen zijn 's ochtends en ze hebben allemaal "ja" gezegd maar ik merk er niks van. En nee ik ga niet werken.
Subklacht2: Ik slaap licht
Kijk, dat is tenminste een klacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:50 schreef etidoc het volgende:
tegenklacht :
ik moet 's morgens stil doen omdat m'n oudste al vakantie heeft en 's avonds kan ik m'n vrouw niet pakken omdat dat luie apparaat niet naar d'r nest gaat.
Zo : bekijk het eens van de andere kant
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef error_404 het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste een klacht.
Oja, TS, ga werken.
Werken in de vakantie..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef error_404 het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste een klacht.
Oja, TS, ga werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |