abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70728199
Hallo enzo

Mijn contract is gister met een jaar verlengd (2e keer) en vroeg me af of dat betekend dat mijn loon automatisch ook weer een stapje hoger wordt. Is dat standaard bij verlengingen?
pi_70728220
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 07:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hallo enzo

Mijn contract is gister met een jaar verlengd (2e keer) en vroeg me af of dat betekend dat mijn loon automatisch ook weer een stapje hoger wordt. Is dat standaard bij verlengingen?
Nope, lijkt me ook niet logisch. Loonsverhoging worden niet toegekend omdat je in staat bent om een contract te tekenen, maar omdat je goed presteert, een jaartje ouder bent geworden (soms) of een andere functie hebt gekregen.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  dinsdag 7 juli 2009 @ 07:55:49 #3
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_70728236
Je kunt ook even je CAO controleren op loonschalen en periodieke verhogingen.
pi_70728240
Heb je daar niet over onderhandeld?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 07:56:28 #5
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_70728241
Bij sommige bedrijven krijg je inderdaad verhoging bij verlenging van contract, maar denk je ook niet dat je dat beter kunt informeren op je werk
pi_70728242
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 07:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Nope, lijkt me ook niet logisch. Loonsverhoging worden niet toegekend omdat je in staat bent om een contract te tekenen, maar omdat je goed presteert, een jaartje ouder bent geworden (soms) of een andere functie hebt gekregen.
Ah ok. Ik heb sinds mijn begin hier al eens verhoging gekregen na de 4 maanden proef.
pi_70728248
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 07:56 schreef snellejelle het volgende:
Heb je daar niet over onderhandeld?
Heb nog niets getekend, is me mondeling toegezegd. En nu hoor ik iedereen over elkaar heen vallen dat dat niet betekend want kredietcrisis enzo...maar dit bedrijf is als een van de weinigen aan het uitbreiden en groeien door de branche waarin het zit.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:04:44 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70728331
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 07:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Dit dus. Tenzij de CAO voorziet in periodieke verhogingen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_70728744
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 07:57 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Heb nog niets getekend, is me mondeling toegezegd. En nu hoor ik iedereen over elkaar heen vallen dat dat niet betekend want kredietcrisis enzo...maar dit bedrijf is als een van de weinigen aan het uitbreiden en groeien door de branche waarin het zit.
Gewoon even vragen aan je manager lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')