abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_243837
Hier is Deel 4 voor degene die nog wat te vertellen hebben vanuit GvjL, ga je gang en hou het NETJES.

Citaat uit Deel 3

Deze Topic gebruiken we standaard om dingen te melden vanuit GvjL die alleen te maken hebben met de ex-bewoners. Ik weet dat BB over is en dat is nu eenmaal zo, maar het volgen van de bewoners is wel aardig lijkt mij.

Ook gezien Hunter zijn perfecte idee van het houden van een reunie http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003519.html zal dit forum openblijven tot 3 Februari en daarna zal het over zijn en is ook goed om het dan te sluiten. Deze laatste keer is dan ook puur voor Hunter, een eerbetoon aan de man die niet alleen met een perfect plan komt, maar zowieso alle maanden zich uitgesloofd heeft om de slogan van dit forum 'je leest het het eerst op Fok' waar te maken. Hij en anderen waaronder ik zeker Voyeur, Doordevil en de beide dames Juul en Phileine wil noemen verdienen een goede afsluiter van het BB Forum. (en natuurlijk alle fokmembers die zich aangesproken voelen) Maar ik wilde deze toch speciaal even noemen omdat zij het verdienen om een goede afsluiter van het BB Forum.

Dus deze Topic please niet verplaatsen want het gaat alleen over de BB-bewoners en niet over dat vreselijke programma GvjL.

Veel leesplezier!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_243838
Even vanuit koffietijd, want om nu alleen een topic te openen als Willem staat te koken lijkt me wat overbodig. Daarom maar even hier

Willem heeft dus net (19-01) gekookt bij koffietijd. Hij heeft rijst gemaakt met hasjee, iets wat hij vaak maakte in het BB huis volgens hem. De vleesstoofschotel van Karin. Verder eigenlijk niet veel meer dan dat, gewoon een kooklesje dus.

Hier het recept:

Big Brother-Karins vleesstoofschotel
-400 g sukadelapjes (of malse runderlapjes)
-2 grote uien
-2 winterwortels
-350 Ð 400 g rijst
-scheutje appelsap (of limonadesiroop)
-1 bouillonblokje
-verse kruiden (rozemarijn, tijm, laurier, bieslook)
-restje jam (liefst bosbessen of frambozen)
-olie

Verhit olie in de pan. Snijd het vlees en de ui in stukjes en rasp de winterwortel.

Fruit het vlees in de hete olie en voeg de ui en de winterwortel toe.

Voeg alle kruiden, het bouillonblokje en vocht toe.

Laat het vlees minstens 3 uur sudderen. Hoe langer, hoe lekkerder.

Er gaat nog een beetje appelsap bij, of limonadesiroop, net wat er voorhanden is en een restje jam, dat geeft een lekkere zoete smaak.

Serveer met rijst en spruitjes.
------------------

pi_243839
Zag net het recept ja.
Het was geloof ik Karin's stoofvleesfilet, of Karin's vleesstooffilet, of Karin's filetstoofvlees?
Ik weet het niet eens meer
pi_243840
Uitzending 19 Januari

Bart en Ruud komen vanavond beide in de uitzending en je ziet dat beide heren optreden in het land in een discotheek als een waar fenomeen.

Bart is een ware volksloop als hij het boek van BB signeert met een handtekening.

Bart merkt op dat Sjoerd al een hele tijd zijn vinger voor de lens heeft van de videocamera en wijst hem erop.

B: "Joerd je vinger zit voor de camera al een hele tijd, dus opletten"

J: "nee joh helemaal niet hoor"

En s'avonds gaat de beuk erin ze zijn in een discotheek in Gemert. Je ziet Ruud en Bart iedereen een handje geven en ze worden omarmt door velen. Ze "bestormen" de fans.

R: "leuk hier te zijn en vanavond maken we er een mooi feest van"

Ruud en Bart worden omarmt als helden, er zitten zelfs dwanghekken voor de menigte.

Bart zie je handtekeningen uitdelen aan de meiden die als zwermen om hem heen hangen.

B: "echt helemaal gek zijn ze in Gemert"

Bart kust sommige meiden.

B: "ik denk dat we zulke dingen nog wel eens vaker doen was echt leuk, he Ruud?"

B: "ik strompel nu langzaam naar beneden, Ruud wees je voorzichtig, hij heeft eigenlijk een beetje teveel gedronken en we gaan naar huis en denk dat het wel goed komt. Jongens welterusten, doeidoei"

------------------

woensdag 19 januari 2000 @ 19:32:00 #5
2004 sunshine
Still shining!
pi_243841
Leuke foto van Bart en Ruud, die laatste! Ruud had er idd een paar te veel op zo te zien

Bedankt Oliebol!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 19 januari 2000 @ 19:52:00 #6
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243842
Wat is het toch een lekker stel hè? Als je ze zo ziet zouden ze inderdaad familie van elkaar kunnen zijn...

Ik vind het zowaar jammer dat ik deze uitzending niet heb gezien... Oliebol bedankt! Mooie screenshots.

pi_243843
Bedankt Oliebol,

sluit me aan bij w.o.r.
Jammer.

btw weet je toevallig waneer deze opnamen gemaakt zijn Oliebol?

Trouwens dat zie ik nou pas,misschien had Willem er goed aan gedaan om 'ns een keertje rijst met hasj te koken...inplaats van hasjee bedoel ik

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 19 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_243844
De opnamen uit de disco in gemert zijn van vrijdagavond 14/1, het signeren van het boek in roelofarendsveen (?) vermoedelijk van zaterdag. Dit haal ik uit de topic Interview met bart.
Emmy
pi_243845
Bedankt Oliebol!!
Weet je wat nou belachelijk is? Bij gvjl vragen ze of je effe wil bellen voor 1 gulden per minuut wie je morgen id aflvering wilt zien Niet bellen dus
pi_243846
Was het nou sabine die daar bij Ruud en Bart in de kleedkamer van de disco zat? Zou gezien de afstand Tilburg-Gemert wel kunnen.
Emmy
pi_243847
quote:
op 01-19-2000 om 08:41 PM schreef emmy het volgende:
De opnamen uit de disco in gemert zijn van vrijdagavond 14/1, het signeren van het boek in roelofarendsveen (?) vermoedelijk van zaterdag. Dit haal ik uit de topic Interview met bart.
Emmy

Dank je Emmy,

Ik was er met name benieuwd naar omdat de eerste beelden van de (ex)bewoners die we te zien kregen steeds zo gedateerd waren.

Nou de psychologen hebben weer voldoende voer zou ik denken.

IT AINT OVER TILL IT'S OVER !!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_243848
O ja, schiet me nog wat te binnen.
Het viel me op dat Bart op de hand van een meisje niet BART signeerde, maar ROT OP!
Vind ik wel een goeie!
Emmy
pi_243849
Oké, even wat rechtzetten.
Ten eerste: Het was niet Sabine daar in die kleedkamer, dacht het eerst ook maar zag dat het toch niet zo was.
Ten tweede: Bart schreef niet op de hand van het meisje Rot Op maar op de hand van degene die aan het filmen was. Zou een beetje lullig zijn als jij zo'n meisje bent en je wilt graag een handtekening van Bart op je hand en dan schrijft hij rot op.

* Ossie is blij met deze opheldering.

woensdag 19 januari 2000 @ 22:41:00 #14
1829 Jewel
De enige echte!
pi_243850
Volgens mij was het wel Sabine in de kleedkamer. Ze gingen ook samen naar huis. Je hoorde haar nog zeggen: "Bart wij staan hier." Hij heeft toch geen persoonlijke chaufeusse die als twee druppels water lijkt op Sabine.

* Jewel neemt gvjl op en kijkt aan het eind wie er geld heeft verdiend en zo weet jewel of B, R of W erin zijn geweest.

* Jewel hoeft zo niet het hele programma te kijken.

pi_243851
Het kan Sabine niet zijn geweest. Toen Bart en Ruud het podium oprenden, zag je de persoon in kwestie ook op het podium staan. Waarschijnlijk iemand die daar in de discotheek werkt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze Sabine daar op het podium zetten en dat zij dan geen handjes mag geven

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 19 Januari 2000).]

pi_243852
Ik was ook zo slim om niet te kijken en heb het dus opgenomen, k'heb even teruggekeken of ze het nou was of niet. En ze is het NIET!! Ze lijkt er eigenlijk niet eens op
pi_243853
Nou, dan niet: ik geloof jullie graag, dan heb ik het verkeerd geazien.
Emmy
pi_243854
Voor de studerende Fok!kers:

Geld voor je leven zoekt een stagair. Onderstaand heb ik het profiel even gekopieerd. En voordat er vragen komen: Nee... ik heb absoluut niets te maken met dit programma!

Voor John de Mol producties in Hilversum zoeken we nog een stagiair(e)s
voor het programma: " Geld voor je leven"

12 interessante mensen filmen hun leven. Zij worden daarin intensief begeleid door een zestal redacteuren. Er wordt gedraaid met DVCAM. De kandidaten worden elk door een stagiaire (die ook zelf filmt) geholpen
met het filmen van hun leven.

De redacteuren zetten samen met de kandidaten en op basis van informatie verstrekt door de stagiair(e) de verhaallijnen uit, zodat er gericht gefilmd kan worden en compacte afgeronde filmpjes gedraaid kunnen worden. Het is nl niet de bedoeling dat een kandidaat de hele dag alles loopt te filmen in de hoop dat er iets bij zit. Al kunnen er natuurlijk spontaan belangrijke, mooie momenten plaatsvinden, die dan zeker gefilmd moeten
worden. De stagiair(e) bepaalt ter plekke wat er dus wel en niet gedraaid wordt.

Het werven en selecteren van kandidaten vindt zo snel mogelijk plaats zodat er zoveel mogelijk in het voren gewerkt kan worden en er in januari dus al een geruime hoeveelheid filmpjes op de plank liggen.

De uitzending is vanaf 1 januari iedere werkdag van 19.00 uur tot 19.25 uur. In principe loopt het programma t/m mei. Niet elke kandidaat zal elke dag met een filmpje te zien zijn. De kandidaten ontvangen een
vergoeding voor het filmen van hun eigen leven.

Wat wordt er verwacht van de stagiair(e):
- het filmen van de kandidaten (vooraf wordt in overleg met de redacteur bepaald wat de kandidaat zelf draait en wat de stagiare draait).
Stagiaires krijgen hiervoor een cursusdag en worden natuurlijk gedurende het gehele
project gecoached.
- de redacteuren informeren over wat er per dag gedraaid is, wat de kandidaat de komende week gaat doen.
- Stagiair(e) heeft (bijna) dagelijks contact met de kandidaat en moet dus over goede sociale vaardigheden beschikken. Kandidaat zal aanvankelijk misschien wat terughoudend zijn om bepaalde persoonlijke zaken te
draaien.
Stagiair(e) heeft daar een sturende rol in.

Stagevergoeding f 600,- per maand.

* Athena vraagt zich af waneer ze beginnen met het uitzenden van 12 interessante mensen.

pi_243855
Ik neem GVJL ook altijd op.
Lekker makkelijk. Je spoelt terug, kijkt wie er zijn geweest en gaat het dan evt. opzoeken. Hoef ik tenminste niet te kijken naar mevrouw striptease, mevrouw Westenwind of, nog erger, Johan Vlemminx van de Oranje fanclub. Maar ik ga weer off-topic
Sorry Danny!

groetjes, Fannetje

pi_243856
quote:
op 01-20-2000 om 04:30 PM schreef Fannetje het volgende:
Maar ik ga weer off-topic
Sorry Danny!

groetjes, Fannetje

Danny, waar is Danny?

Als je Danny weer ziet, vraag dan meteen even, of hij er voor wil zorgen dat Hunter weer on-topic komt, en dadelijk niet voorgoed off-topic verdwijnt.

Is veel belangrijker dan dat wij af en toe even on- of off-topicen.

Sorry Fannetje dat ik je quote even hier voor misbruik.
groetjes eli.

We hebben geen slotjes meer nodig, wij hebben eelco.
------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 20 Januari 2000).]

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_243857
Uitzending 20 Januari

Niets dus, alleen een reclame aankondiging met deze shots..pfff hopelijk is vanavond bij hoe is het met...wat meer te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 Januari 2000).]

pi_243858
Weet je wat ik me nou afvraag? Gisteren konden de mensen bellen wie ze vandaag in het programma willen zien. Ik dacht (hooopte eigenlijk) dat de mensen die dan al idioot dat ze zijn gaan bellen, toch wel voor Bart, Ruud of Willem kiest. Maar nee, wat krijgen we te zien: De moeder/stripteasedanseres!!! Zou Nederland nou echt gebeld hebben om haar te zien?? Ik denk toch eigenlijk van niet.
Ze lag net namelijk in een bad een beetje te geilen met de camera (ging volgens mij in een Duits spotje meedoen, en liet ons even zien wat ze dan precies doet) En dan zit ze zo van Ruf mir an! Ruf mir an!
Dit was het toppunt!! Ik kijk geen seconde meer naar dat programma!!!!

* Ossie neemt het op want wil Bartje toch niet missen.

donderdag 20 januari 2000 @ 21:35:00 #23
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_243859
Je moet gewoon niet letten op de inh. van gvjL alleen je focussen op BRUTE BART En op die Johan Vlemmix die gast is KICKEEEEEE!!! sorry...off-topic.....sorry....
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.

pi_243860
Uitzending 24 Januari

Bart gaat vanavond zijn eerste autorit weer maken na maanden niet gereden te hebben. Hij rijdt in een rode "oude" Opel Kadett.

Maar eerst zit Bart achter de computer en zit voor een mailprogramma te kijken.

R: "Wat ik nu ga doen is een briefje schrijven aan John de Mol aan de organisatie, ik ga hem e-mailen. Het zal ongetwijfelt iets stomspzinnigs worden en het resultaat is wel om te lachen. Nee wacht ik schrijf gewoon een brief en ga het hem brengen."

Bart gaat naar buiten en je ziet hem met autosleutels in de weer gaan. Hij staat voor een rode opel.

B: "Ik ga vandaag echt hele enge dingen doen, ik ga auto rijden, dat heb ik al maanden niet meer gedaan en ga proberen of ik het nog kan."

Je ziet hem in de auto gaan en rijd weg. Hij zet koers richting de studio's van Endemol. Hij loopt naar binnen en overhandigd een brief aan John de Mol.........

B: "zou je hem willen voorlezen..?"

J: "gedachten.... en de Mol..", verder mompelt hij wat, het is onverstaanbaar.

B: "beschouw dit niet als iets negatiefs maar als een grote eer."

J: "het ga je goed Bart geniet ervan.."

Een engelse dame komt Bart interviewen om hem te vragen naar zijn ervaringen in het BB huis. Ze zegt dat ze van een engelse TV station komt en ze wil hem graag spreken. Je ziet Bart met een interview.

Bart gaat pinnen bij een pinautomaat.

B: "even kijken of er genoeg geld op staat of er uberhaubt wel wat opstaat. Kijk nou mijn geld staat erop wat walgelijk zeg, bijna 265.000 gulden. Wat veel zeg, hier staat een man met bonus en heel erg blij."

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]

maandag 24 januari 2000 @ 21:08:00 #25
2004 sunshine
Still shining!
pi_243861
Bedankt Margot !
Het is alweer een heel goed verslag met mooie foto's, ik ben blij dat ik niet bij Bart in de auto hoefde!
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')