abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70726103
Is dit normaal, of ben ik de enige die dit doet.

Ik doe dit voornamelijk omdat ik als HBO-P patiënt statistisch gezien 'gedoemd' ben om te falen aankomend studiejaar op het WO. Ga me voornamelijk alvast focussen op het Wiskunde en paar andere lastige vakken.
pi_70726113
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:55:59 #3
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_70726137
Heb ik ook gedaan; het scheelt enorm veel als je de helft al weet
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_70726159
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:55 schreef GlowMouse het volgende:
Heb ik ook gedaan; het scheelt enorm veel als je de helft al weet
Is vakantie vieren niet normaal? WO is easy.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:57:41 #5
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_70726180
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef Ada. het volgende:

[..]

2-3 maanden zomervakantie is gewoon te lang.
pi_70726228
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:57 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

ik wou dat ik zoveel vakantie had.
pi_70726229
quote:

[..]

Voor mij echt niet. Ik weet mezelf namelijk wel bezig te houden op intellectueel niveau zonder studie, maar dit is nogal offtopic. In ieder geval: ik vind het raar, geniet lekker van je dagen buiten, ga op reis, ontmoet mensen, zoiets.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:01:08 #8
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_70726252
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:59 schreef Ada. het volgende:

[..]

Voor mij echt niet. Ik weet mezelf namelijk wel bezig te houden op intellectueel niveau zonder studie, maar dit is nogal offtopic. In ieder geval: ik vind het raar, geniet lekker van je dagen buiten, ga op reis, ontmoet mensen, zoiets.
Het is niet alsof ik dan hele dagen zit te studeren, maar een paar uur per dag kan er best af. De tijd ben je uiteindelijk toch kwijt, dus van spreiding profiteer je alleen maar.
pi_70726284
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:01 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Het is niet alsof ik dan hele dagen zit te studeren, maar een paar uur per dag kan er best af. De tijd ben je uiteindelijk toch kwijt, dus van spreiding profiteer je alleen maar.
Hoeft niet. Je kan het tegen die tijd al vergeten zijn of helemaal "uit het onderwerp zijn", het is maar wat je zelf het fijnst vind.
pi_70726332
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef Ada. het volgende:

[..]

Als je WO easy vindt dan wordt het tijd dat je eens een echte opleiding gaat doen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_70726378
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:04 schreef Seneca het volgende:

[..]

Als je WO easy vindt dan wordt het tijd dat je eens een echte opleiding gaat doen.
Ik doe WO. Waarom zou WO moeilijk moeten zijn? Niet alles is onbegrijpelijk.
pi_70726417
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:59 schreef Ada. het volgende:

[..]

Het gaat hier dan ook niet om een totale vakkenpakket (van bijv een semester) maar max 2-3 vakken waar ik ernstig voor vrees (met name Wiskunde).

WO-fobie… maar ga het toch proberen.
pi_70726443
Ik wil nu trouwens geen discussie voeren over de teloorgang van het wetenschappelijk onderwijs, ook al is dat wel een eigen topic waardig.
pi_70726481
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Het gaat hier dan ook niet om een totale vakkenpakket (van bijv een semester) maar max 2-3 vakken waar ik ernstig voor vrees (met name Wiskunde).

WO-fobie… maar ga het toch proberen.
Met zo'n instelling kom je er wel, zelfs met minder. Motivatie is een zeer belangrijke factor bij het wel of niet halen van diploma's. Misschien kan je inderdaad beter de boel wat overschatten, dan zit jij in ieder geval wel goed.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:16:23 #15
122997 zquing
Drama Junk
pi_70726554
Opzich is het voorbereiden op wiskunde wel handig, maar zorg er voor dat je daadwerkelijk het hoe en waarom begrijpt en niet dat je alleen opgaven kan maken. Wiskundig inzicht is waar het om draait

welke studie ga je doen>?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_70726786
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:16 schreef zquing het volgende:
Opzich is het voorbereiden op wiskunde wel handig, maar zorg er voor dat je daadwerkelijk het hoe en waarom begrijpt en niet dat je alleen opgaven kan maken. Wiskundig inzicht is waar het om draait

welke studie ga je doen>?
Economie en Bedrijfseconomie aan de VU, jullie bčta’s zullen meteen denken (' '). Volgens de studieadviseur van de desbetreffende studie overleeft maar een enkeling HBO-P'ers het en al helemaal bar weinig na het tweede studiejaar (wat is die man goed in P'ertjes af te schrikken) het vak Wiskunde wordt maar bijvoorbeeld door 40-30% in één keer gehaald en dat percentage gaat al helemaal omlaag voor de HBO-P'ers.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:34:51 #17
122997 zquing
Drama Junk
pi_70726889
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:29 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Economie en Bedrijfseconomie aan de VU, jullie bčta’s zullen meteen denken (' '). Volgens de studieadviseur van de desbetreffende studie overleeft maar een enkeling HBO-P'ers het en al helemaal bar weinig na het tweede studiejaar (wat is die man goed in P'ertjes af te schrikken) het vak Wiskunde wordt maar bijvoorbeeld door 40-30% in één keer gehaald en dat percentage gaat al helemaal omlaag voor de HBO-P'ers.
Waarom de VU?

Wiskunde zal niet al te moeilijk zijn, volgens mij hoef je niet veel meer te kunnen dan een beetje intergereren, wat iedereen wel kan. Mischien nog een beetje kans en statistiek, maar dat is ook niet moeilijk en voornamelijk een hoop trucjes leren(maar wel leuk imho)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:44:36 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70727028
Wiskunde opfrissen is altijd goed.

Deze zomer ga ik me buigen over finance, want ik stroom in een master die zich daarmee bezighoudt en ik weet van de theoretische fundamenten nog veel te weinig
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70727042
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:34 schreef zquing het volgende:

[..]

Waarom de VU?

Wiskunde zal niet al te moeilijk zijn, volgens mij hoef je niet veel meer te kunnen dan een beetje intergereren, wat iedereen wel kan. Mischien nog een beetje kans en statistiek, maar dat is ook niet moeilijk en voornamelijk een hoop trucjes leren(maar wel leuk imho)
UvA vs VU, inderdaad een lastige keuze (en voor andere juist niet). De VU sprak me gewoon meer aan en wat betreft locatie (voor mij althans) wat handiger, de UvA kwam over als een grote organisatorische puinhoop (excusez-moi), vandaar.

Het zal waarschijnlijk wel lukken, maar moet echt goed aan dat integralen / integreren werken wat mijn zwakte is.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 06:53:42 #20
261847 IshtarOptimel
Ganja in My Brain
pi_70727959
Ik ben het ook van plan om te doen (boeken bestuderen van mijn eerste studie), zodat ik mij meer kan focussen op mijn nieuwe studie. Mijn vakantieperiode is vrij lang (5 juni tot 31 augustus).
"Tegen mensen die niets weten, valt niet te vechten." - Remco Campert
  dinsdag 7 juli 2009 @ 07:38:16 #21
241594 iBolt
Lighting
pi_70728114
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef Ada. het volgende:

[..]

Je doet natuurlijk een alfa studie
pi_70729007
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef Ada. het volgende:

[..]

Weet je wat als het dan zo makkelijk is dan schrappen we al het onderwijs behalve WO, als jij het kan met zo'n reactie dan kan iedereen het blijkbaar
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 09:17:56 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_70729408
Heb mijn boekenlijst nog niet eens !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 11:16:32 #24
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_70732591
--fout topic--
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_70733381
quote:

[..]

Klopt, ben ook altijd van plan om al eerder aan de slag te gaan, maar komt er nooit van.
pi_70733794
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 07:38 schreef iBolt het volgende:

[..]

Je doet natuurlijk een alfa studie
Hou je mond, HBO'er.
pi_70733886
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Weet je wat als het dan zo makkelijk is dan schrappen we al het onderwijs behalve WO, als jij het kan met zo'n reactie dan kan iedereen het blijkbaar
Nah, laat ik het zo zeggen: als je VWO hebt gedaan, moet je WO gewoon makkelijk kunnen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:26:28 #28
241594 iBolt
Lighting
pi_70734777
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:56 schreef Ada. het volgende:

[..]

Hou je mond, HBO'er.
en diplom
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:11:41 #29
257687 mathematicus
Dus niet fysicus
pi_70738347
Muzz__,

Zeker geen slecht idee. Mocht je tegen iets aanlopen, vraag maar hier. Ikzelf doe nu in de vakantie ook "studie" , maar alleen hetgene waar ik zin in heb..
FOK!king meesterlijk
pi_70748618
Als je er de zin en tijd voor hebt, gewoon doen kan geen kwaad, ook niet als je het slechts voor je plezier zou doen

succes iig!
Ja doei.
pi_70755007
Niks mis mee lijkt me. Om echt succesvol te zijn in je vak moet je het leuk vinden (en bij succes gaat het niet alleen om studieresultaten imo). Leuk is hier trouwens iets breder, het betekent voor mij: 'gemotiveerd zijn je in te zetten voor...'. Als dat het geval is, vind je het ook niet erg om een deel van je vakantie te besteden aan het bijspijkeren of 'voorleren' van bepaalde onderdelen met het oog op de toekomst. Uiteindelijk moet je je gewoon heel bewust zijn ervan dat je later een bepaald beroep wil uitoefenen, en dat alles wat je op dit moment doet in grote mate bepaalt hoe dat beroep eruit gaat zien. Dan heb ik het niet eens alleen over de resultaten waarmee je straks afstudeert, maar ook de levenswijze die komt kijken bij deze manier van studeren, de gedreven instelling. Het spreekt allemaal voor je.
pi_70776861
Ik doe het ook hoor, als het even kan al het 1e half jaar volledig voorbereiden. Niet dat ik dagen in de boeken zit, maar snel globaal samenvatting van een aantal boeken maken en even de wiskunde doorsnuffelen.
Beetje afhankelijk van hoelang mn zomervakantie is. In het slechtste geval is dat 2 maand in het beste geval is 4.5 maand beetje afhankelijk waar ik na de zomer verder ga met mn studie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70788486
Ik neem het me altijd voor, alleen het komt er nooit van
I'm not the man you think I am!
pi_70789046
Na mijn eerste jaar heb ik het gedaan. Aan begin van de zomer brak ik mijn been en moest ik 6 weken thuis zitten. Toen de boeken voor het eerste blok van jaar 2 maar aangeschaft en die alvast gelezen. Van de nood een deugd gemaakt
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_70911279
Ik lees in de zomer altijd al wat dingen door voor het komende half jaar. Deze vakantie ga ik serieuzer aan de slag want vorig semester heb ik ervoor gekozen één hoofdvak niet te volgen en dat moet ik dus in september in gaan halen. Deze zomer dus serieus aan de slag met vooral veel lezen, oude uitwerkingen lezen en pakken papier volschrijven

Alvast boeken doornemen kan nooit kwaad. Echt uitwerken doe ik zelf normaal gesproken niet omdat het het risico in de hand werkt om de eerste weken van de studie weinig actief te zijn "omdat ik de opdrachten toch al gemaakt heb".
pi_70912305
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:29 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Das toch allemaal bangmakerij, dat maar een enkeling het haalt. Ik vraag me echter wel af, als je zo huiverig bent voor het WO, waarom begin je dan niet gewoon met één studie ipv twee?
  zondag 12 juli 2009 @ 23:06:29 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70917688
quote:

[..]

Noooooooooooooooou, i beg to differ . Ik heb nog niet één vakantie gehad waarvan ik dacht: nou, nu mag 't wel eens afgelopen zijn hoor.

Vermaak me doorgaans prima, hoe langer de vakantie hoe beter . Studieshit komt wel, maar niet in de vakantie .
Huilen dan.
pi_70925864
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Das toch allemaal bangmakerij, dat maar een enkeling het haalt. Ik vraag me echter wel af, als je zo huiverig bent voor het WO, waarom begin je dan niet gewoon met één studie ipv twee?
Het ís één studie aan de VU.
pi_70926035
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik trek me inderdaad ook niet zoveel aan van die bankmakerij over de P'ers die het veelal niet halen. Ik weet dat ik de capaciteiten heb. Daar kan het dus niet aan liggen. Als zich al een probleem voor doet is dat waarschijnlijk mijn ADD Maarja, we'll see..

Wat betreft de mensen die zeggen dat ze zich prima vermaken tijdens 2-3 maanden vakantie: Ik snap echt niet waarmee. Ik zelf lees graag, dus dat doe ik in de vakantie wel. Wederom door mijn ADD werkt dat overigens niet altijd zo goed als ik zou willen. Verder speel je wat games, en spreek je af met vrienden natuurlijk. Toch gaat het mij meestal wel vervelen. Ik heb denk ik ook die structuur wel nodig in mijn leven. Ik ben graag druk. Vakantie is mij te vrijblijvend, hoe vreemd dat ook moge klinken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2009 10:04:08 ]
pi_70926336
Lijkt me een goed plan hoor, heb je ook ruim de tijd om opgaven te oefenen en later eventueel te vragen als je er niet uitkomt. Veel oefenen helpt bij wiskunde meestal het best, met alleen de theorie komt je er niet.
pi_70937251
Heb ik één keer gedaan. Compleet boek doorgenomen. En toen bleek tijdens het eerste college dat we uit dat boek maar twee hoofdstukken zouden behandelen. Dus kijk wel een beetje uit met wat je doet. Als je zeker weet dat alle stof die je leest ook daadwerkelijk behandeld wordt, dan vind ik het heel verstandig.
pi_70938569
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:24 schreef _Arual_ het volgende:
Heb ik één keer gedaan. Compleet boek doorgenomen. En toen bleek tijdens het eerste college dat we uit dat boek maar twee hoofdstukken zouden behandelen. Dus kijk wel een beetje uit met wat je doet. Als je zeker weet dat alle stof die je leest ook daadwerkelijk behandeld wordt, dan vind ik het heel verstandig.
Aan de andere kant: je wordt er nooit dommer van toch?
Tenzij je ook echt alle opdrachten gemaakt had enzo, dan snap ik dat het frustrerend is
  maandag 13 juli 2009 @ 17:17:09 #43
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_70938966
Pas tijdens het eerste college wordt bij ons duidelijk gemaakt welke boeken en welke gedeeltes voor dat semester relevant zijn. Zoals al eerder gezegd is het een beetje bitter om veel tijd te steken in het bestuderen van boeken zonder dat je dat terug ziet in studiepunten of tentamencijfers.

natuurlijk is het voor je persoonlijke motivatie en interesse een goed idee om alvast wat literatuur van je studie door te nemen. Ook de niet verplichte extra boeken zijn boeiend om door te kijken. Op deze manier begin je het jaar al vrij goed gemotiveerd en zit je er lekker in, wat de verplichte tentamenstof meteen een stuk boeiender maakt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_70943242
Stof voor de vakken die ik nu al aan het bestuderen ben zijn al jarenlang hetzelfde.

PS. Ben al op ¼ van de stof voor het eerste semester, gaat aardig, het is veel makkelijker dan ik had verwacht.
pi_70944926
nee, enorm sad dit.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70947610
pi_70954205
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:17 schreef Ryon het volgende:
Pas tijdens het eerste college wordt bij ons duidelijk gemaakt welke boeken en welke gedeeltes voor dat semester relevant zijn. Zoals al eerder gezegd is het een beetje bitter om veel tijd te steken in het bestuderen van boeken zonder dat je dat terug ziet in studiepunten of tentamencijfers.

natuurlijk is het voor je persoonlijke motivatie en interesse een goed idee om alvast wat literatuur van je studie door te nemen. Ook de niet verplichte extra boeken zijn boeiend om door te kijken. Op deze manier begin je het jaar al vrij goed gemotiveerd en zit je er lekker in, wat de verplichte tentamenstof meteen een stuk boeiender maakt.
Bij ons staat alles al online, voor 1e en 2e semester + proef examens ook voor de volgende jaren al
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70954480
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:58 schreef Ada. het volgende:

[..]

Nah, laat ik het zo zeggen: als je VWO hebt gedaan, moet je WO gewoon makkelijk kunnen.
Klopt als je het leuk vind is het makkelijk om te doen. Maar er is nog steeds wel MEEr te doen om het te halen.

Ik merk wel bij Geneeskunde dat het 10x harder werken is dan vorig jaar op t gym. Wel leukere stof maar je moet het wel opbrengen om het de doen elke dag weer.

Vwo kwam ik redelijk makkelijk doorheen vergeleken met afgelopen jaar propedeuse.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:53:37 #49
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_70958360
Ik doe dat ook altijd. Gewoonweg omdat ik het leuk vind. Voor komend studiejaar is er echter nog geen actuele boekenlijst, dat is wel jammer.

De VU staat overigens wel goed aangeschreven, en een maat van mij die daar economie doet is erg tevreden.
Primum non nocere
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:04:35 #50
230806 Pavlovje
Does it ring a bell?
pi_70958574
Gewoon doen. Die mensen die het zogenaamd zielig vinden zouden stiekem willen dat ze jouw motivatie hadden. Daarbij is het natuurlijk wel erg 'stoer' voor je vriendjes om mooie 6jes te halen terwijl je er 'nooooooit wat aan doet!'. Sneu, heb dit gedrag al te vaak voorbij zien komen. Van de vmbo naar de WO.
pi_70958896
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:04 schreef Pavlovje het volgende:
Gewoon doen. Die mensen die het zogenaamd zielig vinden zouden stiekem willen dat ze jouw motivatie hadden. Daarbij is het natuurlijk wel erg 'stoer' voor je vriendjes om mooie 6jes te halen terwijl je er 'nooooooit wat aan doet!'. Sneu, heb dit gedrag al te vaak voorbij zien komen. Van de vmbo naar de WO.
De VMBO? De WO? Come on...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:25:20 #52
230806 Pavlovje
Does it ring a bell?
pi_70959028
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:19 schreef RRGJL het volgende:

[..]

De VMBO? De WO? Come on...
Vroeg me al af hoe lang het ging duren. Zulke achterlijke fouten zie ik hier van WO'ers voorbij komen, inclusief niet nader genoemde personen in dit very topic.
pi_70959534
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:25 schreef Pavlovje het volgende:

[..]

Vroeg me al af hoe lang het ging duren. Zulke achterlijke fouten zie ik hier van WO'ers voorbij komen, inclusief niet nader genoemde personen in dit very topic.
Dat had ik ook wel begrepen Maar jij doet net alsof iedereen die van het VMBO naar het WO gaat een retard is. De mensen die het niet aankunnen vallen vanzelf wel door de mand. Er zitten zeker weten mensen op het VMBO die WO aankunnen.
pi_70960764
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:01 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

dit dus. Daarbij blijf je ook beetje in het ritme, genoeg studenten die eerste maand niets 'uit kunnen voeren'
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_70998157
Ik begin in september ook aan een schakelprogramma om mijn master te halen na mijn HBO opleiding.
Maandag krijg ik mn boekenlijst, ik wil dan ook de boeken al aan gaan schaffen en gewoon paar uren per week alvast gaan lezen + samenvatten.

Maar het is een voornemen.. en het is vakantie.. dus de vraag is in hoeverre dit allemaal gaat lukken Maar het lijkt mij gewoon een verstandig idee. Als je het niet met tegenzin doet lijkt het met prima
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:17:22 #56
122997 zquing
Drama Junk
pi_70998355
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef EricT het volgende:

[..]

dit dus. Daarbij blijf je ook beetje in het ritme, genoeg studenten die eerste maand niets 'uit kunnen voeren'
vakantie duurt toch tot ergens in oktober?
pi_70999045
Ik vind het zelf trouwens ook helemaal niet erg om in de vakantieperiode bezig te zijn met school. Niet alles, daar ben ik dan ook wel weer eerlijk in, maar ik vind het wel leuk om wat nieuwe programma's te programmeren en wat dingen uit te testen. Het is dus meer hobby, maar heeft wel een positief effect op je studie.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:03:44 #58
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_70999821
Ik heb mezelf ook voorgenomen om wat voorbereidingen te treffen voor volgend jaar.. Dus je bent niet alleen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_71025426
Ik faal ook jammerlijk als het gaat om wiskunde. heb nu dit eerste jaar echt alles gehaald. En dan niet met de hakken over de sloot dus aan de motivatie ligt het niet, maar voor 2 vakken (economie en Management and accounting) moet ik in het 2de jaar weer een herkansing doen. Het is wel verstandig om in de vakantie bezig gaan, maar dat druist in tegen al mijn definties van 'vakantie' bovendien staat er nu geen druk op en dan lukt het me nauwelijks bij zo'n saai onderwerp. (ik doe integrale veiligheidskunde)
pi_71027625
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:59 schreef EtceteraEtcetera het volgende:
bovendien staat er nu geen druk op en dan lukt het me nauwelijks bij zo'n saai onderwerp. (ik doe integrale veiligheidskunde)

En dan bedoel ik dus niet dat de opleiding saai is, integendeel, maar ik bedoelde dus die wiskunde-shit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')